Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 453 ... 501 502
Stoempie

Kelderfan. Lijkt het jou niet iets, zo'n ontzorgende functie bij TJV? Krijg je ook nog es betaald voor je adviezen, enzo.

kelderfan

'@Rawolf
Ik lees 't bericht toch anders. Richard Plugge neemt de functie over; hij is niet alleen directeur van de Wielerploeg, maar nu ook Algemeen Directeur van de overkoepelende BV. Dus er komt volgens dit bericht geen nieuwe. Dus in die zin gaat men weer terug naar de oude situatie zie @rahimns. Maar 't lijkt mij ook een stuk duidelijker nu.

kelderfan

'@Michiel J De Rooij
Ja, waarom niet; het lijkt mij een mooie uitdaging om de koppen een kant op te laten gaan. Maar die functie gaat niet alleen maar over adviezen. Uit 't artiekel lees ik, dat de vrijgekomen functie is ingevuld door Richard Plugge. Maar ik heb nog wel een gratis advies. Maak van die 27 renners nu maar 29 renners, want bijv. UAE heeft een heel sterk team voor het nieuwe seizoen met 30 renners.
On: In LA DH Famenne Ardenne Classic wordt Danny van Poppel uitgespeeld als pion met Amund Jansen als goede 2e.

Stoempie

Kelderfan. Het was maar een gebbetje. Al lezen sommige renners van JV hier soms mee, las ik in het interview met Wynants. 😀

Ik lees trouwens dat er voor volgend seizoen nog geen invulling is gegeven aan een algemeen directeur, specifiek voor de wielertak. Dat is een verschil met dit jaar. De vraag is dan wat voor werkzaamheden deze ad in zijn pakket had. En wie deze volgend seizoen gaat invullen.

Stoempie

Trouwens Kelderfan. Het is gewoon een kwestie van creatieve marketing, dat ontzorgen van JV. Een beetje in de stijl van het bekende bedrijf Multilul.

https://m.youtube.com/watch?v=EmnGItjxcT0&t=27s

Laatste man

Gesink lijkt mij de beste man voor Lombardije. Rijdt daar altijd goed.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het werk van de Algemeen directeur van de ploeg gaat om zaken die dus beide ploegen aangaat op het gebied van commercie, communicatie en algemene zaken. Dus bijvoorbeeld geen rennersbeleid maar meer hoe de samenwerking tussen de verschillende sporttakken verbeterd kan worden. Ik denk dat de ploeg als ze iemand nieuw aanstellen dat ze niet over 1 nacht ijs zullen gaan gezien de breuk met Goetzee binnen een jaar. Ik kan me voorstellen dat die functie juist in het leven is geroepen om Plugge niet met 2 petten in de directie te laten zitten.

kelderfan

'@rahimns
Nu de renners toch meelezen, denk ik dat het verstandig is dat Plugge gewoon in die functie blijft. Hij lijkt mij uitstekend in het aantrekken van sponsoren en wat daar allemaal bij komt kijken. Zijn functie bij de wielerploeg kan uitstekend worden ingevuld door Merijn Zeeman die inmiddels heel goed is ingevoerd bij het wielerteam.

Stoempie

Thanks Rahimns. Is zo'n goed betaalde functie het waard om de samenwerking tussen de verschillende sporttakken te verbeteren? Volgens mij kom je niet veel verder dan afentoe gezamenlijk wat te trainen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan zou Zeeman al niet zijn handen vol hebben aan zijn werk... ieder zijn ding zou ik zeggen. Weet alleen niet wat dit te maken heeft met renners die wel of niet meelezen. Ze hebben die functie niet voor niets in het leven geroepen.

@Michiel de Rooij hij zal zich echt nog wel met andere zaken bezig houden

Laatst gewijzigd
Poeksel

Misschien dat de renners niet alleen meelezen, maar ook wel meeposten. Kelderfan is Pascal Eenkhoorn, S. Morgenstern is Jos van Emden en Michiel De Rooij Tom Leezer, wie weet? Rahimns is wel gewoon rahimns overigens.

Stoempie

Dat zal Rahimns, al wordt me zo niet duidelijk wat beide functies nu inhouden. Ik lees dat JV interesse heeft voor die jonge Belg naar dat Sunweb er waarschijnlijk mee vandoor gaat.

Stoempie

Poeksel, ik wist niet dat Tom Leezer zo'n goede muzieksmaak heeft. 😏

kelderfan

'@Poeksel
Ik ben beslist geen Pascal Eenkhoorn. Je verwart mij met Neilson Powless. Tom Leezer past wel bij Jiskefet. Hij is goed in 't sturen tussen de regels door en wat vooral belangrijk is, dat hij nog muzikaal is ook. Die link met Jos van Emden snap ik helemaal. Ik zal die scherp in 't oog houden. Maar ben jij Gesink dan?
@Michiel De Rooij
Die Ilan Van Wilder had ik ook graag erbij gehad. Maar Sunweb is een stapje voor.
Ik lees dat Logan Owen ook weer een winterprogramma gaat afwerken; die heeft ook wel eens op de radar gestaan.
Ik lees eigenlijk niets meer over 't veldrijden, want er zou toch een ploeg om Van Aert worden gebouwd.

Poeksel

Die opleidingsploeg is vanaf 2020 he. Dus als ze gaan veldrijden zal dat neem ik aan pas op zijn vroegst in januari zijn.

Ik ben geen Gesink, te veel drama. Tjallingii wellicht? Hoewel ik eigenlijk geen Fries ben maar Westfries.

kelderfan

'@Poeksel
Dan zit je goed met al die glashuizen en incidentele leuke vogels om te bewonderen.

EmPeHa

De opleidingsploeg heeft dit jaar al wel één of twee trainingsweekend. Een officieuze start is er dus al wel.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik ben gewoon mezelf...dat is al lastig genoeg ;)

Laatst gewijzigd
Drutense liefhebber

Wat een geweldige overwinning van Roglic!!!

TLJCAMPS

Pfoe, die reed ff iedereen naar huis...

kelderfan

Roglic doet 't weer en een mooie opvolger van Gesink voor de ploeg.
Wat is die man sterk. Chapeau#

wieler4live

Deze is ook weer heel lekker sterk team ook

S. Morgenstern

Maar wie spelen ze nu uit in Lombardije.....

SS3000NL

49 zeges (ik tel de eindwinst in de Hammer Series mee) maakt voor een geslaagd seizoen. Meer dan zelfs. Alleen jammer van het negatieve commentaar op Eurosport. Alsof Roglic bij voorbaat minder is dan Dumoulin en daar maar door over blijven praten. Erg jammer.

kelderfan

'@Sephiroth
TJV heeft wel mannen op kop gezet om de vluchters weer terug te halen. Vingegaard is nog bezig zich te ontdekken.

1 2 ... 453 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.