Koen Bouwman brengt TJV thuis met een 26e. plek. Powless zegt 't goed, dat hij en Bennett het geprobeerd hebben om Bennet uit te spelen op de laatste klim, maar de andere ploegen hebben intussen wel door, dat TJV sterk bezig is.
@S.Morgenstern
Je kunt natuurlijk weer neerhalen, maar feit is, dat TJV maar met 2 man in de finale zaten en zij geen ruimte hebben gekregen, omdat Lotto op het verkeerde paard heeft gewed. Maar Lotto had wel 5 man in de finale en deze koers werd gereden zonder Deceunick Quickstep. Ja Jansen ontbrak, maar TJV kwam minimaal 1 man te kort om een vuist te maken.
Doordat Jansen en Teunissen al veel koersdagen hebben, heeft 't team er goed aan gedaan om die Jansen rust te geven.
Maar het betekent wel, dat zij nog een sterke pion kunnen gebruiken.
'@S.Morgenstern
Dan heb je duidelijk de koers niet gezien of gevolgd. Wat die twee TJV-mannen probeerde er zat steeds een afstopper van Lotto in hun wiel. Lotto had 5 man van voren in de finale en hebben de boel op slot gegooid. Ook Corendon heeft 't ook geprobeerd, maar 5 Lotto's in je wiel, dan kom je niet ver. Wynants en Martens hebben berenwerk geleverd om MvdP terug te halen, want die was hem gepeerd met een Lotto-man erbij. Ik heb jouw Tom Leezer en ook Taco van der Hoorn niet gezien. Dus om een beetje reëel te blijven werd Amund Jansen node gemist en die kreeg terecht rust.
TJV heeft met Van Aert, Teunissen, Jansen en Roosen een sterk blok, maar Van Aert is er in 't najaar niet meer bij vanwege het veldritseizoen. Je komt dus gewoon een sterke Vlaamse renner te kort.
'@Michiel De Rooij
Doe ik ook niet, maar ik heb een aardig deel van de race gezien op Eurosport en toen waren alleen nog Teunissen en Roosen in beeld met nog een aantal ploegen o.a. Roompot en veel Lotto-mannen. Toen waren Leezer en van der Hoorn niet meer te zien en in het verslag dankt Timo Roosen speciaal Wynants en Martens voor leeuwenwerk.
'@Bulcke
Dat denkt hij ook, maar ook de ploeg wil hem daar zien starten. Plugge gaf aan dat zij de GT's met 2 kopmannen willen starten in de toekomst en dan ga je Tom Dumoulin halen. Dan is de optelsom Tom Dumoulin met Roglic naar de TdF.
"Ik kan me voorstellen dat Jumbo-Visma me heel graag in de Tour wil hebben en ik wil mezelf graag ook op de Olympische Spelen hebben, dus dat is het meest aannemelijke scenario", aldus Dumoulin tegen de NOS.
Ik dacht dat je het verhaal rond de knie niet geloofde en dacht dat er een andere reden was waarom hij niet meer voor Sunweb heeft gekoerst!? Dat verhaaltje nu maar ingeruild voor een overdreven vrees rond die knieblessure, zodat je tot zijn eerste koers vol op die trom kan slaan? Eternal Sunshine of the Trolling Mind...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.