Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 456 ... 501 502
Rahim Vlasblom
admin

'@mooiman dat hoef je niet te vragen...WT teams moeten komend jaar uit minimaal 27 renners bestaan. Dus er komt er minimaal nog 1 bij.

kelderfan

Koen Bouwman brengt TJV thuis met een 26e. plek. Powless zegt 't goed, dat hij en Bennett het geprobeerd hebben om Bennet uit te spelen op de laatste klim, maar de andere ploegen hebben intussen wel door, dat TJV sterk bezig is.
@S.Morgenstern
Je kunt natuurlijk weer neerhalen, maar feit is, dat TJV maar met 2 man in de finale zaten en zij geen ruimte hebben gekregen, omdat Lotto op het verkeerde paard heeft gewed. Maar Lotto had wel 5 man in de finale en deze koers werd gereden zonder Deceunick Quickstep. Ja Jansen ontbrak, maar TJV kwam minimaal 1 man te kort om een vuist te maken.
Doordat Jansen en Teunissen al veel koersdagen hebben, heeft 't team er goed aan gedaan om die Jansen rust te geven.
Maar het betekent wel, dat zij nog een sterke pion kunnen gebruiken.

kelderfan

Eigenlijk wel een goed artikel en bedankt voor het delen @assen.

S. Morgenstern

Twee man was volgens mij meer dan genoeg om een prima finale te rijden in zo'n koers. Het lijkt me verder ook raadzaam om een beetje reëel te blijven over het belang van de koers.

Stoempie

Eigenlijk zegt Dumoulin dat hij de Giro wil rijden volgend seizoen, ivm de OS. Of is mijn Frans niet zo goed?

Yeez

Klopt niet. Liever de tour juist

Stoempie

Zut alors!

kelderfan

'@S.Morgenstern
Dan heb je duidelijk de koers niet gezien of gevolgd. Wat die twee TJV-mannen probeerde er zat steeds een afstopper van Lotto in hun wiel. Lotto had 5 man van voren in de finale en hebben de boel op slot gegooid. Ook Corendon heeft 't ook geprobeerd, maar 5 Lotto's in je wiel, dan kom je niet ver. Wynants en Martens hebben berenwerk geleverd om MvdP terug te halen, want die was hem gepeerd met een Lotto-man erbij. Ik heb jouw Tom Leezer en ook Taco van der Hoorn niet gezien. Dus om een beetje reëel te blijven werd Amund Jansen node gemist en die kreeg terecht rust.
TJV heeft met Van Aert, Teunissen, Jansen en Roosen een sterk blok, maar Van Aert is er in 't najaar niet meer bij vanwege het veldritseizoen. Je komt dus gewoon een sterke Vlaamse renner te kort.

S. Morgenstern

Ik denk niet dat het je is gelukt reëel te blijven over het belang van deze koers.

Perry

mooie rol voor TJS?

Bulcke

'@ Michiel de rooij: waar lees je dat van dumoulin?

kelderfan

Bij PMG Sport heb ik nog een keer de laatst 15 km van de GP Bruno Beghelli gezien. Powless en Bennett hebben echt een geweldige strijd geleverd om de rit naar zich toe te trekken. Helaas is het niet gelukt. Er was geen derde TJV'er om 't af te maken.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Daar kan dus ook nog wel een extra renner bij...

kelderfan

Je bent er snel bij wauw. Maar die Neilson Powless ga ik missen.

Stoempie

Kelderfan. Geen kwaad woord over Tom Leezer!

Bulcke. Studio Sport. 18.45 uur.

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Doe ik ook niet, maar ik heb een aardig deel van de race gezien op Eurosport en toen waren alleen nog Teunissen en Roosen in beeld met nog een aantal ploegen o.a. Roompot en veel Lotto-mannen. Toen waren Leezer en van der Hoorn niet meer te zien en in het verslag dankt Timo Roosen speciaal Wynants en Martens voor leeuwenwerk.

Bulcke

Thanx Michiel

kelderfan

'@Michiel J De Rooij
Bij NU.nl zegt Tom Dumoulin, dat hij waarschijnlijk voor de combi TdF en Olympische spelen gaat. De ploeg wil hem ook graag in de TdF zien,

Bulcke

Kleine nuancering kelderfan. Hij denkt dat de ploeg hem daar wil zien.

Yeez

Hij ziet zichzelf liever goed in de tour dan op de spelen, maar is overtuigd dat beiden kan

kelderfan

'@Bulcke
Dat denkt hij ook, maar ook de ploeg wil hem daar zien starten. Plugge gaf aan dat zij de GT's met 2 kopmannen willen starten in de toekomst en dan ga je Tom Dumoulin halen. Dan is de optelsom Tom Dumoulin met Roglic naar de TdF.
"Ik kan me voorstellen dat Jumbo-Visma me heel graag in de Tour wil hebben en ik wil mezelf graag ook op de Olympische Spelen hebben, dus dat is het meest aannemelijke scenario", aldus Dumoulin tegen de NOS.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Dus als het aan Dumoulin zelf zou liggen rijdt hij de TDF volgend jaar niet.

ghostwriter

'@Michiel De Rooij
https://nos.nl/artikel/2305056-tot-rust-gekomen-dumoulin-richt-vizier-op-tour-en-olympische-spelen.html

Na het bekijken van het interview heb ik niet het gevoel dat hij zelf de Tour liever links zou laten liggen.

skylimit

Tommetje gaat een jaar knechten voor Roglic en op de Olympische Spelen mag hij zelf gaan spelen tegen Roglic en Dennis
als die ook naar Tokyo gaan. Hopelijk is het tegen die tijd met zijn knie weer helemaal goed dan.

S. Morgenstern

Ik dacht dat je het verhaal rond de knie niet geloofde en dacht dat er een andere reden was waarom hij niet meer voor Sunweb heeft gekoerst!? Dat verhaaltje nu maar ingeruild voor een overdreven vrees rond die knieblessure, zodat je tot zijn eerste koers vol op die trom kan slaan? Eternal Sunshine of the Trolling Mind...

Laatst gewijzigd
1 2 ... 456 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.