Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 457 ... 501 502
Rahim Vlasblom
admin

Wat hij ook aangeeft is dat het parcours ook nog van invloed kan zijn... dus het is gewoon afwachten tot december wie waar gaat rijden.

skylimit

'@s.morgenstern ufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff , sorry ik ben vergeten het tussen aanhalingstekens te zetten.
De lichte ironie ontgaat je misschien, of je neemt het allemaal een beetje te serieus op, terwijl het eigenlijk luchtig bedoeld is.
Inderdaad is de manier hoe het een en ander dit jaar is gegaan met en rond Tom Dumoulin niet zo positief voor alle betrokkenene. Ik houd daarom ook nog een grote slag om de arm over hoe Dumoulin gaat "presteren" bij TJV....

S. Morgenstern

Just keep on trolling..

jp.vanoosterhout

ik denk dat tom de giro als kopman rijdt en in de tour meesterknecht voor roglic mag spelen !als je de kracht dit jaar van roglic ziet denk ik niet dat tom in de slagorde boven roglic zit ! ik denk de giro dumoulin-kruiswijk...de tour de france roglic-dumoulin en de vuelta kruiswijk roglic

assen

Trollen wordt te lichtzinnig gebruikt, naar mijn mening.

Trollen is het bewust kleineren of slecht gevoel bezorgen van anderen, waarbij de inhoud van de boodschap secundair is. Dat was hier niet het geval, of wel?

Trollen wordt vaak gebruikt als de ontvanger of een lezer van een boodschap een negatieve ervaring heeft bij het ontvangen van een boodschap. Maar dat voldoet NIET aan de definite.... En dan schrijven dat het trollen is, tsja, dat voldoet WEL aan de definitie van trollen? ;-)

Overigens, ik heb maar geringe twijfels en denk dat Dumoulin sterker zal terugkeren dan ooit tevoren. Ik denk dat ie de TDF vorig jaar al had gewonnen als ie niet aan de Giro had meegedaan... en tijdens het WK vorig jaar was ie ijzersterk.

Stoempie

Net als het woord racisme is ook het woord trol een soort geuzennaam geworden.

assen

Oe Morgenstern, racisme is een NOG BETER voorbeeld ja!
Dat wordt ook overal te pas en te onpas bijgesleept….

kelderfan

'@jp.vanoosterhout
Even vergeten, dat de combi Giro/TdF nog problematischer wordt, omdat de tijd ertussen met 1 week is ingekort.
Uitgaande van de Olympische spelen zijn Roglic, Dumoulin en Bennett daarbij aanwezig en als 't een probleem voor Tom Dumoulin is, dan geldt dat ook voor Roglic en Bennett.
Ik schat in dat Kruijswijk met DePlus of Kuss als 2e. man naar de Giro gaan.

S. Morgenstern

Wanneer de inhoud onbelangrijk is (wat blijkt uit de totale ommezwaai over die knieblessure) ten opzichte van het doel van de posts, dan ben je wat mij betreft gewoon aan het trollen. Het is ook niet dat dit zijn eerste posts zijn die deze richting op neigen.

Ik wil verder niemand in de weg staan om hem wel serieus te nemen, maar volgens mij mis je dan dus wat observatievermogen..

Stoempie

Maar Morgenstern, dan geef je je eigen definitie eraan.

Ik bedoel, toen ik een jaar of wat geleden het opnam voor zwarte piet...kreeg ik bagger over me heen dat ik een racist ben en dat ik m'n witte gepriviligeerde bek moest houden.

Zeg dan gewoon dat je hem een klier vindt.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Volgens mij voldoet het plaatsen van berichten om het effect, met afwezigheid van inhoudelijke consistentie, volledig aan de definitie van trollen.

Stoempie

Je weet niet welk effect hij ermee wil bereiken, dat is een aanname. Dus voortschrijdend inzicht betekent niet dat je zelfreflectie hebt, maar dat je een trol bent. Neigt naar fascisme wmb. 🙄

Rahim Vlasblom
admin

Misschien moeten we maar een apart topic openen over trollen, want deze inhoudelijke discussie verdiend gewoon een eigen topic ;)

S. Morgenstern

Wanneer iemand eerst niet gelooft in de ernst van de blessure en 'denkt' dat Dumoulin gewoon geen zin meer heeft om voor Sunweb te rijden en de druk niet meer wil, om vervolgens nu te 'vrezen' dat Dumoulin door diezelfde blessure nog tot de Olympische Spelen nodig zal hebben om op niveau te komen, terwijl er in de tussentijd enkel hoopvolle berichten zijn verschenen, tsja..

Jij mag het inschatten als voortschrijdend inzicht natuurlijk, maar mij lijkt het wel duidelijk waar we hier mee te maken hebben.

xistnc

Het op gang brengen en houden van een discussie over trollen in dit topic kun je evengoed als trollen beschouwen. Net als het overmatig herhalen van dezelfde mening, het stelselmatig gebruik van schreeuwende hoofdletters en ander vormen van het ledigen van de eigen onderbuik als belangrijker doel op zich.

Eensch dus met Rahimns.

Stoempie

Ach. Het zal me allemaal aan m'n reet oxideren.

veld

Zijn de parcoursen voor de wegrit en de tijdrit op de OS in Tokio al bekend?

Stoempie

Trouwens Morgenstern en eventueel anderen. Die fascisme opmerking was een gebbetje hè. In de lijn van trol en racisme.

Maare. Als ik nu voor de zoveelste keer me hier hardop ga afvragen of ene Ben Hermans een welkome versterking zou zijn voor TJV volgend seizoen, ben ik dan ook aan het trollen? 🤔

En dan geheel off topic een filosofische vraag, tussen de Italiaanse najaarskoersen door...Wanneer je jezelf kloont en daarna de liefde met jezelf bedrijft, is dat dan incest of masturbatie?

Ik ben trouwens steeds meer positief onthutst (weet t juiste woord ff niet) over Roglic. Wat die allemaal uithaalt, valt met geen pen te beschrijven. Hij kan werkelijk álles! Zie hem Lombardije ook wel winnen. Alleen of in een sprintje, t maakt hem niet uit.

Laatst gewijzigd
ghostwriter

'@Michiel De Rooij
"Als ik nu voor de zoveelste keer me hier hardop ga afvragen of ene Ben Hermans een welkome versterking zou zijn voor TJV volgend seizoen, ben ik dan ook aan het trollen?'

Als je het als een serieuze suggestie bedoelt dan is het geen getroll.

"Ik ben trouwens steeds meer positief onthutst (weet t juiste woord ff niet) over Roglic. Wat die allemaal uithaalt, valt met geen pen te beschrijven. Hij kan werkelijk álles! Zie hem Lombardije ook wel winnen. Alleen of in een sprintje, t maakt hem niet uit."

Roglic is de nieuwe Valverde (maar dan hopelijk wel zonder dat extra bloed in zijn aderen).

Rawolf

Ik vind Valverde en Roglic geen vergelijkbare renners, de één moet het van z'n punch hebben en heerst in de ardennenklassiekers en de ander is van nature een klimmende tijdrijder die zich vooral toelegt op rondjes van 1 of 3 weken

Stoempie

Ghost. Inmiddels zou dat niet meer serieus zijn na zijn recente contractverlenging. Maar al die keren ervoor was t wel serieus van mijn kant. Terwijl we onszelf tegelijkertijd eigenlijk niet zo serieus moeten nemen.

skylimit

'@ghostwriter Dat "extra bloed" bij Roglic heet nu ketonen. Verder komt hij uit Slovenie, maar daarmee houden alle verdere verwijzigingen op. En rijdt hij net zo schoon als Valverde.

@S. Morgenstern ...jij hebt het volgens mij nog steeds niet goed begrepen. Het is wel vermakkelijk om daarna een hele discussie in gang geschoten te zien worden, die ook nergens over gaat.

xistnc

'@skylimit
Ik ook niet. Kun je mij uitleggen waarom je eerst denkt dat er niks met de knie van Dumoulin aan de hand is, terwijl je nu 'hoopt' dat zijn knie op tijd in orde zal zijn?

skylimit

'@xistnc Ik kan het wel uitleggen, maar als je niet begrijpend kunt lezen of het geschrevene anders c.q. verkeerd interpreteert of verkeerde verbanden legt tussen een paar regels, dan heeft uitleggen denk ik ook geen zin.
Maar ja, dan ben je hier al snel aan "het trollen", terwijl het niets meer of minder is dan spelen met woorden.
Zaken worden hier soms so hoog opgeklopt, maar ja dat zal ook wel met het fan zijn te maken hebben.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ineos is zo geschrokken van de prestaties van Roglic & Co., dat zij per direct hun perfomance manager hebben vervangen.
Het gaat goed met Tom Dumoulin. Het blijft wel even afwachten of hij de volgende stap kan maken, want het aanzetten was nog voor kort een zware opgave voor hem. Ik hoop dat Wout Van Aert ook weer snel kan aansluiten. Hij heeft een leuk interview op WF.BE. Jammer dat Merlier al had getekend bij Corendon, want dat was de ideale snelle geweest naast Dylan Groenewegen.

1 2 ... 457 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.