Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 461 ... 501 502
S. Morgenstern

Roglic in de heuvelklassiekers zal misschien een idee zijn waar je even aan moet wennen, maar je moet maar zo denken, een jaar later kun je je waarschijnlijk al niet meer voorstellen dat hij ze niet zal rijden..

tdola

Jammer geen craddock, maar is misschien nooit in beeld geweest.

Programma's 2020 is iets voor na december wrs, en veel zal ook afhangen van parcoursen idd.
Maar dumoulin en Roglic zullen ook best eens samen rijden. Zeker in rondes met een ttt geen gek idee. Zet je Martin en van Emden erbij en dan heb je al super ttt team. Die andere 3 hoeven dan af en toe maar wat bij te trappen denk ik en mee te rijden, vul er maar 3 bij in.
Tirreno en uae daarom als weer ttt mogelijk best combi dumoulin/Roglic.

kelderfan

Trouwnes ook over de TdF komen er geruchten/berichten los. De Col de Loze {Tour de l’Avenir} en een aankomst op de the Grand Colombier komen aan bod in de laatste week met die tijdrit bergop.

xistnc

En nee, Kelderfan doet niet aan bronvermelding.

kelderfan

'@xistnc
Sorry, maar dat doe ik vaak genoeg wel, maar in deze speciaal voor jou cyclingnews en in de leiderstrui.

Stoempie

Volkskrant

Yeez

https://sporza.be/nl/2019/10/08/julien-vermote-2019-was-het-moeilijkste-jaar-uit-mijn-carriere/

Ik zou persoonlijk Vermote heel graag zien komen. Steengoede renner, maar ik denk dat het uitgesloten is als ik het zo lees. Denkt nog steeds voor eigen kans te kunnen rijden en wil dat ook

S. Morgenstern

Vermote zou inderdaad een uitstekende knecht zijn om erbij te hebben, maar dat wordt hem dan dus niet.

kelderfan

Het worden er ook twee nu, na het afhaken van Craddock {@xistnc zelf bedacht}. Steff Cras en Mads Würtz Schmidt worden genomineerd. Oeps.

xistnc

Allebei helemaal geen verkeerde optie, al zou ik dan kiezen voor de Deen.

Overigens past dit dus prima bij 'de ontwikkelingen rond Katusha', waar Vlek terecht naar verwijst.

tdola

Als je leest dat tjv interesse had in Simmons (trek) en van wilder (sunweb), en deze plek is nog niet ingenomen door foss/harper, dan zou t ook kunnen dat de 27e renner een jeugdige verrassing is. Geen flauw idee wie dan.

Vermote klinkt obv interview onwrs idd. Cras of schmidt zijn nog vrij, wie weet.

15 oktober presentatie parcours tour 2020, interessant. 20e etappe mgl klim tijdrit. Hopelijk eind 1e week iets van itt.
Of zou 3e of 4e etappe nog ttt kunnen worden? Weten we heel binnenkort.

$kedel

Ik zie in Cras enkel een opvolger van Floris de Tier, waar je imo toch niet op zou moeten mikken.

Kan zijn dat iets heb gemist en dat hij ondanks flinke tegenslagen toch nog een paar koersen heeft kunnen uitrijden natuurlijk.

Stoempie

Ja, doe dan Inkelaar.

Laatst gewijzigd
ghostwriter

Cras is een wielrenners wiens talent bij Katusha niet optimaal eruit is gekomen maar dat geld voor bijna elke wielrenner bij die ploeg. Het zou me niet verbazen als de ontwikkeling van Cras bij Jumbo-Visma in een stroomversnelling zou komen.

Stoempie

Dat vind ik best een krasse uitspraak, Ghost.

ghostwriter

'@Michiel De Rooij
Probeer maar eens een lijstje te maken van wielrenners waarvan je denkt dat ze de de afgelopen twee/drie jaar niet ondermaats hebben gepresteerd bij Katusha.

$kedel

Ik had alleen van Haller en Zakarin hogere verwachtingen, maar de rest van het team heeft het gewoon naar behoren gedaan.

Yeez

Wurtz kan me niet bekoren. Crass zou weleens net zoals powless tot ontbolstering kunnen komen bij tjv. Verder zou haller een mooie optie kunnen zijn. Anders een belofte denk ik

ghostwriter

'@$kedel
Grapje toch zeker?! Het aantal wielrenners van Katusha dat het naar behoren heeft gedaan is op één hand te tellen. Zelfs iemand als Tony Martin deed het daar niet naar behoren en laten we de naam van de Duitse voormalig topsprinter maar niet eens noemen.

$kedel

Die voormalig topsprinter heeft ze anders wel weer 1 van de 3 overwinningen bezorgd dit seizoen.

Tony Martin reed natuurlijk slecht omdat hij op een Canyon zat ipv een Bianchi.
Ben het wel eens dat Katusha altijd vrij slecht presteerd, maar ik weet niet of het nu aan de renners, begeleiding, fietsen of wat dan ook mankeerd.
Als je bijv naar het seizoen van Politt, Guerrero en Spilak kijkt dan hebben die gewoon prima naar hun kunnen gepresteerd, maar daaromheen hebben ze ook gewoon een berg aan net niet renners waar je niet heel veel van kunt verwachten.

Yeez

'@skedel canyon is 1 vd beteren fietsen in het peleton

ghostwriter

'@$kedel
Kittel ging van 13 en 14 overwinningen in zijn laatste jaren bij QuickStep naar 2 en 1 overwinningen bij Katusha. Zelfs Spilak is geen schim meer van de wielrenner die hij een paar jaar geleden was. Politt is de enige die echt goed heeft gepresteerd.

kelderfan

'@Yeez
Kijk eens bij de ZLM, want Mads Würtz Schmidt wordt daar 3e. in 't AK na Teunissen en Jansen.
Omdat TJV toch een sterker team wil, die kan wedijveren met Ineos mag er nog wel een sterke renner bij.
Als je bijvoorbeeld die Politt kan halen, dan kun je met 27 stoppen, maar ik ben bang, dat die eerder naar Bora gaat, want die hebben ook gewacht. {Inmiddels heeft Sunweb 29 renners gecontracteerd.}

kelderfan

'@ghostwriter
Er zijn natuurlijk meer renners bij Katusha, die wel goed hebben gepresteerd. Neem bijv. Matteo Fabbro, die heeft met zijn 24jr. best goed gereden in bijvoorbeeld de Tour de Pologne.

tdola

Politt blijft gewoon bij katusha/Israël denk ik, die laten ze niet zomaar gaan.

1 2 ... 461 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.