Jammer geen craddock, maar is misschien nooit in beeld geweest.
Programma's 2020 is iets voor na december wrs, en veel zal ook afhangen van parcoursen idd.
Maar dumoulin en Roglic zullen ook best eens samen rijden. Zeker in rondes met een ttt geen gek idee. Zet je Martin en van Emden erbij en dan heb je al super ttt team. Die andere 3 hoeven dan af en toe maar wat bij te trappen denk ik en mee te rijden, vul er maar 3 bij in.
Tirreno en uae daarom als weer ttt mogelijk best combi dumoulin/Roglic.
Als je leest dat tjv interesse had in Simmons (trek) en van wilder (sunweb), en deze plek is nog niet ingenomen door foss/harper, dan zou t ook kunnen dat de 27e renner een jeugdige verrassing is. Geen flauw idee wie dan.
Vermote klinkt obv interview onwrs idd. Cras of schmidt zijn nog vrij, wie weet.
15 oktober presentatie parcours tour 2020, interessant. 20e etappe mgl klim tijdrit. Hopelijk eind 1e week iets van itt.
Of zou 3e of 4e etappe nog ttt kunnen worden? Weten we heel binnenkort.
Die voormalig topsprinter heeft ze anders wel weer 1 van de 3 overwinningen bezorgd dit seizoen.
Tony Martin reed natuurlijk slecht omdat hij op een Canyon zat ipv een Bianchi.
Ben het wel eens dat Katusha altijd vrij slecht presteerd, maar ik weet niet of het nu aan de renners, begeleiding, fietsen of wat dan ook mankeerd.
Als je bijv naar het seizoen van Politt, Guerrero en Spilak kijkt dan hebben die gewoon prima naar hun kunnen gepresteerd, maar daaromheen hebben ze ook gewoon een berg aan net niet renners waar je niet heel veel van kunt verwachten.
'@Yeez
Kijk eens bij de ZLM, want Mads Würtz Schmidt wordt daar 3e. in 't AK na Teunissen en Jansen.
Omdat TJV toch een sterker team wil, die kan wedijveren met Ineos mag er nog wel een sterke renner bij.
Als je bijvoorbeeld die Politt kan halen, dan kun je met 27 stoppen, maar ik ben bang, dat die eerder naar Bora gaat, want die hebben ook gewacht. {Inmiddels heeft Sunweb 29 renners gecontracteerd.}
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.