Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 462 ... 501 502
Yeez

'@tdola politt heeft een contract en gaat mee

kelderfan

'@Yeez
Maar PCS geeft hem nu als renner zonder contract.
Iets anders Woods winnaar van Milano-Torino tipt "Robocop" Primoz Roglic tot favoriet voor Il Lombardia.
Die had nog niet voorbij zien komen.

Yeez

'@kelderfan omdat katusha niet meer bestaat en de fusieploeg nu alleen renners van israel plus nieuwe renners bevat. Er is al aangegeven dat politt mee zou gaan

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan natuurlijk bombardeert Woods Roglic tot favoriet.... zou ik ook gedaan hebben als concurrent

kelderfan

'@rahimns
Slimme vent die Woods. Maar Roglic is topfavoriet ook volgens de poll. Hopelijk heeft TJV ook een plan B voor Il Lombardia.
Stef Krul heeft zijn contract bij Metec verlengd en Van Schip wordt wanhopig van het lange wachten.

S. Morgenstern

Ja, naast de topfavoriet zou een plan B ook geen kwaad kunnen natuurlijk. Wie moeten ze wat dat betreft halen voor volgend jaar? Mollema? Gaudu? Ulissi wellicht!?

Verwende beestjes geworden, die Jumbo-fans...

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ha, ha, maar ik denk dat je goed zit met namen als Mollema; want kan het zo maar zijn, dat TJV een jaar verder kijkt en denkt aan Sam Oomen, die met Jos Van Emden een klompendans heeft gedaan. Oh, nee een hakkepuf! was dat.
Dan zou TJV nu 2/3 renners kunnen halen met een 1-jarig contract; om te kijken of die jongens passen in 't plaatje.
1)Van Schip, sterke renner met noten op zijn zang; 2)Jens Debusschere die ook sterk is en snel kan aankomen;3) Steff Cras een licht mannetje voor de geitenpaadjes in de Vuelta; 4)Piotr Havik een snelle man, die Mike Teunissen eens in de wielen heeft gereden;5) Adam Hartley, de nr. 2 van Giro Ciclistico della Valle d'Aosta Mont Blanc; 6)Kevin Inklaar, de nr.3 van Giro Ciclistico della Valle d'Aosta Mont Blanc. { Ik speel nu even WF de 6 renners om te halen voor 2/3 plekken };)

kelderfan

'@S.Morgenstern
Ja TJV heeft ons dit jaar zeker verwend met o.a. de volgende kanjers Roglic, Groenewegen, De Plus. Teunissen, Kuss, Van Emden, Martin en Van Aert. De overwinningen van Primoz Roglic worden niet meer gevierd, lijkt 't wel bij de verwende beestjes oh, sorry Jumbo-fans:)

S. Morgenstern

Wanneer ze volgend jaar voor Oomen willen gaan, dan zouden ze nu inderdaad wel eens aan nog drie renners kunnen denken..

Laatst gewijzigd
Yeez

Overigens vervangt powless de plus. De plus rijdt nog in China, dus die heeft nu een rustigere voorbereiding. Overigens lijkt powless me ook veel beter in vorm op dit moment. Jammer dat die jongen weggaat

kelderfan

'@Yeez
Ja dat heb ik al eens aangegeven, dat die Powless echt eraan komt. Maar goed dat hij voor zijn switch er toch nog bij hoort. Ik zit ook te kijken bij die Amerikaanse jonge garde ivm versterkingen, maar behalve Ian Garrison zit er niet veel meer bij. Die Garrison had een goede ITT in de benen tijdens 't WK, waar hij voor McNulty eindigde.

Yeez

'@kelderfan gelijk halen die gast

kelderfan

'@Yeez
Jij bent beter ingevoerd bij 't team; dus aan jou de eer om dat voor te stellen. Maar ik suggereer niet, dat TJV die Garrison moet halen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan .. ik denk dat ze met genoegen jouw lijstje aan het bestuderen zijn op de kamer van Plugge. @Yeez hoeft er echt niets meer aan te doen, zoals je weet.. ze lezen mee ;)

kelderfan

'@rahimns
Ja, dat zou zo maar kunnen. Het wordt ook wel dun, wat betreft nieuw te halen renners en als 't wachten is op Kustusha/Israel Cycling dan wordt nog een lange zit en getouwtrek, want o.a. Bora, Deceunick, Ineos zitten allemaal in de wachtstoel voor een paar overgebleven sterke mannen. Een Tony Martin type zou natuurlijk geweldig zijn.
Fijn dat zij meelezen. Is er een leesclubje bij TJV.;)

kelderfan

'@Yeez
Jij zegt, dat De Plus wordt vervangen door Powless, maar de organisatie heeft wel De Plus.
Ik heb nog bij de mail gekeken, maar nog geen TJV met Il Lombardia.Pos.
Pos. Rider Name (Country) Team
191 Primoz Roglic (Slo) Team Jumbo-Visma
192 George Bennett (NZl) Team Jumbo-Visma
193 Koen Bouwman (Ned) Team Jumbo-Visma
194 Laurens De Plus (Bel) Team Jumbo-Visma
195 Robert Gesink (Ned) Team Jumbo-Visma
196 Steven Kruijswijk (Ned) Team Jumbo-Visma
197 Sepp Kuss (USA) Team Jumbo-Visma {copy pasta}

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het feit dat Powless mee is op de verkenning voor Lombardije lijkt het mij ook dat die daar rijdt... ik heb de Plus niet gezien op de beelden. Maar het zou kunnen dat Nielson de eerste reserve is.

@kelderfan veel van die ploegen hebben nog wat renners te verlengen, maar verder is de spoeling inderdaad dus aan het worden. De meeste ploegen zitten wel zo goed als op sterkte.

S. Morgenstern

Degenen die in China moeten rijden (Tolhoek, Vingegaard en De Plus), zullen zaterdag niet starten lijkt me.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Zie nu pas dat dit al 5 dagen later is... nee dan zal De Plus niet starten in Lombardije. Ook de organisatie heeft het nog over een voorlopige startlijst.

Laatst gewijzigd
EmPeHa

Als ze toch meelezen: ;-) kijk nog eens naar Jan Willem van Schip. Die jongen moet toch gewoon een kans krijgen.

kelderfan

'@rahimns
Er zijn heel wat ploegen nog niet op oorlogssterkte Astana, Bora, Bahrein, Lotto, Michelton, Movistar, Ineos, Katusha-Israel cyling. Ik kan nog wel even doorgaan.
Heeft de teamleiding nog suggesties?

Moreno Ventura

Hallo iedereen, zegt men in sommige Italiaanse sites die Battaglin, Politt en Zabel zijn, de lopers onder contract 2020 met Katusha die zeker met de ISRAEL CYCLING ACADEMY lopen.
In het kader van de TJV wordt Steff Cras, momenteel geen enkele andere rijder, altijd onder het kopje "doelstellingen" gezet.
Ik denk dat we moeten wachten op de beslissing van de UCI over de WT-licentie van de Israëliërs om een duidelijker beeld te krijgen.

Rawolf

Of Israel nu WT vergunning krijgt of niet, Crass moet sowieso weg want ze hebben plek tekort. Snap nog steeds niet wat jullie in Crass zien, zijn heel wat meer talenten die ook nogis wat hebben laten zien op profniveau die jumbo zo had kunnen halen naar mijn idee.

Ik zou tekenen voor Haller :p

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Als je Haller wilt dan kan je inderdaad net zo goed voor Cras gaan... ik ben met je eens dat Steff dit jaar niet het allerbeste van zichzelf heeft getoond, zijn eerste jaar bij Katusha was wel beter. Maar als je kijkt naar zijn laatste belofte jaar dan weet je dat er meer in die jongen zit. Hij is pas 23 en ik heb zo het idee dat men bij TJV deze jongen wel weer aan de praat te krijgen is. Gezien de talenten die nog vrij zijn zou deze jongen geen slechte aanwinst zijn. Kan me niet voorstellen dat het talent weg is.

tendam

'@empeha
Wat moet Van Schip doen dan bij Jumbo?

1 2 ... 462 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.