Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 47 ... 501 502
kelderfan

'@aru123
Je zegt dus bennett is geen roglic of kruijswijk wat dat betreft.
En even daarvoor zeg je:
Vorig seizoen reed Bennett de Giro met als voorbereiding de T-A, Catalunya en de Tour of Alps en niet zonder succes, ondanks de schade door de valpartij.
Je haalt je eigen punt volledig onderuit….Je zegt dus bennett is geen roglic of kruijswijk wat dat betreft.

Nee dat klopt niet. Want 1) Voor mij zijn Roglic en Kruijswijk de mannen voor 't klassement. Bennett met Tolhoek en Kuss staan daar vlak onder. 2) Bennett is voor mij een prima renner en was in de Tour of Alps goed bezig tot de ongelukkige botsing.
Hij heeft daar zeker last van gehad in de volgende Giro. Dat hij daardoor in de laatste week plekken heeft moeten inleveren is voor mij begrijpelijk. Daarom vind ik, dat hij 't goed heeft gedaan {naar vermogen} in de Giro.

S. Morgenstern

Bouwman zal sowieso het NK nog rijden lijkt me en daarvoor vast nog Dauphine of Zwitserland. Dat laatste natuurlijk wel afhankelijk van de staat waarin hij uit de Giro komt; afgelopen seizoen bekijkend was het bijvoorbeeld mogelijk niet onverstandig geweest wanneer hij daarna iets meer rust had gepakt, zodat hij in de tweede seizoenshelft een beter niveau had gehad.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan nogmaals het had niets te maken met de val, zoals George zelf verklaarde: ''At the start of the Giro i wouldn't have signed op for it but some things were out of my control and maybe i got the build up wrong as i was a bit too good too soon" ......''finishing inside the top10 at Tirreno, Catalunya and TotA may have actualy done him more harm than good''.... ''i didn't really have it in the last week as much as i thought i would''

Laatst gewijzigd
aru123

'@Kelderfan
Nee.
Het was niet de val maar zijn programma voorafgaand aan de giro wat hem in de 2e helft van de giro nekte.
Ik krijg af en toe toch wel het gevoel alsof jij in je eigen wereldje leeft, sorry dat ik het zeg.

kelderfan

'@rahimns
Dank dat je 't hebt opgezocht.
Hij heeft ook over T-A, Catalunya en Tour of the Alps achter elkaar. Maar die klapper die heeft gemaakt in de Tour of Alps heeft er zeker voor gezorgd dat de Giro niet zo ging als hij had gewild. Want er was zelfs sprake van, dat hij niet zou starten, maar gelukkig is hij snel hersteld. Maar ik denk hierbij aan Kruijswijk en de Giro van 2017 en de voorafgaande Tour of Yorkshire.

aru123

'@Kelderfan
Oke weet je überhaupt wel waar je het over hebt?
www.wielerflits.nl/nieuws/george-bennett-aangereden-door-auto/
Dit was voor de tour of the alps.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan voor de 2e maal.... nee daar is nooit sprake van geweest, waar haal je dat in hemelsnaam vandaan.... zie de link hierboven van @aru net zoals ik die ook al eerder heb gedeeld. Er is geen nooit enige twijfel geweest over het kunnen rijden van de Giro. De aanrijding was ook voor de Tour of the Alps en niet tijdens en daar was hij juist heel erg goed. Je zit er echt volledig naast.

Laatst gewijzigd
tdola

Vervelend voor eenkhoorn, hopelijk valt t mee en zit ie snel weer op de fiets.
Valencia 6 februari komt wel snel dichterbij, hopelijk ruta of Algarve wel mogelijk, maar is speculeren op dit moment.

Op de reserve bank voor de klassiekers? Wijnants, leezer, van Emden, Lindeman, evt hofstede.

kelderfan

'@rahimns
Ja hoor ik zit er naast. Zo'n valpartij heeft echt geen gevolgen voor de races erna.

Wat anders ik lees net dat Marten Kooistra met Deceuninck - Quick Step is mee geweest op stage dat wel.
Weet jij of iemand anders of er ook talenten met Jumbo-Visma mee zijn op stage?

kelderfan

'@aru123
"It could have been a lot worse, I’m lucky. Now let’s try to do a good race #TotA"
Ja, dus want is 't een groot verschil, dat het een trainingsrit was voorafgaande aan de TotA.
Hij heeft 't ook over proberen en ja het ging boven verwachting goed tot de derde week in de Giro.
In de 2e. rit heeft hij veel moeten toegeven en dat kwam niet door de valpartij, want anders had hij meegedaan voor een topdrie.

aru123

'@Kelderfan
Sta jij in je directe omgeving bekend als koppig?
Je haalt alle informatie door elkaar en bent heilig overtuigd van je eigen gelijk. Dit terwijl de feiten je letterlijk voorgeschoteld worden, maar je schijnt er niet naar te luisteren.

kelderfan

'@aru123
Ja, dat zal zeker zo zijn, maar leg eens uit, waarom ik alle informatie door elkaar haal.
Bennett is niet heel hard gevallen? En 't klopt niet, dat hij in rit 2 veel tijd heeft verloren en daardoor een topdrie niet heeft behaald.

Laatst gewijzigd
aru123

1.het ging helemaal niet om de tour of the alps maar om de giro
2.jij beweerde dat zijn mindere optreden het gevolg was van een val.
3.Rahimns en ik beweerden dat dit gevolg was van te vroeg pieken door zijn programma
4. Jij hebt het over een val in the tour of the alps, terwijl bennett is aangereden door een auto.
5. Jij beweert dat een val in the tour of the alps, wat nooit gebeurt is, er voor heeft gezorgd dat zijn giro start in gevaar kwam. Hier is nooit sprake van geweest.

S. Morgenstern

We kunnen (los van dit moeras vol details) uit het verhaal van Bennett in ieder geval niet halen, dat Roglic absoluut een vergelijkbare voorbereiding nodig heeft.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Aru123
1."het ging helemaal niet om de tour of the alps maar om de giro."
Ja, maar Bennett gebruikte de TotA als voorbereiding op.
2."jij beweerde dat zijn mindere optreden het gevolg was van een val."
Ja zijn valpartij met als oorzaak die auto.
3."Rahimns en ik beweerden dat dit gevolg was van te vroeg pieken door zijn programma."
Ik heb alleen aangegeven, dat die valpartij mede de oorzaak is; dat is volgens jullie niet relevant?
4." Jij hebt het over een val in the tour of the alps, terwijl bennett is aangereden door een auto."
Ja, zie jouw punt 2.
5." Jij beweert dat een val in the tour of the alps, wat nooit gebeurt is, er voor heeft gezorgd dat zijn giro start in gevaar kwam. Hier is nooit sprake van geweest." Nee je stelde terecht voorafgaande aan de TotA. Ik heb alleen gezegd daarop, dat er geen groot verschil zit in voorafgaande of in de TotA.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan alleen jij bent de enige die beweerd dat zijn mindere optreden komt door de val... bennett heeft dat zelf nooit aangedragen als oorzaak. Dus waarom blijf je dat negeren. Ik begrijp het wel dat haalt namelijk je hele argumentatie onderuit over de opbouw van Roglic richting de Giro.

Poeksel

Een optie is wellicht om kelderfan voortaan gewoon gelijk te geven om van de discussie af te zijn (tenzij jullie echt hoop hebben 'm te kunnen overtuigen).

Leendert82

Of gewoon vragen waar de informatie vandaan haalt (bron). Interviews kunnen, zeker in een buitenlandse taal, kunnen anders worden opgevat dan bedoeld is. Maar goed, de hele tijd welles / nietes spelen bereiken we niet ver hier op dit forum.

Deijzigebeer

Die jongen zit jullie gewoon keihard te trollen joh. Hap hap.

simonvanrijthoven_617880

Of het komt dat bennet geen 3 weken aan kan

kelderfan

'@rahimns
Waarom haalt dat mijn argumentatie onderuit t.a.v. het programma van Roglic.
Dat uit een interview Romandië wordt gemeld, dat Roglic daar gaat rijden. Dat is niet mijn idee, als je dat gerust stelt.
Wat mij betreft zou het beter zijn om de Pays Vasco op te nemen in zijn programma, maar misschien komt dat in het gedrang met de geplande hoogtestage.
Ik denk alleen dat het programma van Roglic nu te mager is. met UAE, T-A, LBL.
Team Jumbo-Vista wil weer voor 30 zeges gaan. Als je Roglic minder laat rijden kan hij niet voor de zeges zorgen.
Hopelijk kunnen de Vlaamse klassiekers zorgen voor zeges, maar dat zit er misschien niet in.
@SimonRijthoven
Nee, dat kan hij goed aan, maar elke renner komt wel eens wat tegen. De een heeft over te vroeg gepiekt, de ander over valpartijen en zoals een renner als Nick van der Lijke die vorig jaar iets onder de leden had. bron: cycling online

S. Morgenstern

Die dertig overwinningen aanhalen is best valide, maar dan kun je verder natuurlijk nooit meer 'klagen' over de aanwezigheid van Groenewegen in koersen waarin er voor hem meerdere winstkansen liggen.

Wat het programma van Roglic betreft, in relatie tot die dertig overwinningen, zal daar dus de voorkeur gegeven worden aan het hoofddoel (en wat voor doel). Daardoor komen zijn kansen op overwinningen in kleine rondjes wellicht wat in het gedrang en blijven er in de eerste helft van het seizoen slechts twee koersen over waar hij als topfavoriet zal starten.

Mocht dat laatste belangrijker zijn geweest dan de poging om de Giro te winnen, dan hadden ze hem beter op de Tour laten mikken, aangezien dat beter valt te combineren met mikken op rondjes van een week. Belangrijkste vraag is dan dus of die winst mogelijkheden (om de kans op meer dan dertig overwinningen te vergroten) opwegen tegen de ambities in de Giro.

Ik vind de voorkeur voor inzetten op de Giro zelf goed te rechtvaardigen (hoewel ik Kruijswijk en Roglic had omgedraaid). Jij was er zelf volgens mij zelfs een voorstander van. Het programma van Roglic kan je daarna dan niet meer los zien van die ambities voor de Giro; je kunt hem daarvoor simpelweg niet meer teveel opstellen met het doel om rondjes binnen te harken. Dat schuurt tenslotte met het hoofddoel waar je zelf ook voorstander van was.

Bennett die zelf spreekt over een derde week waarin hij niet meer het niveau had van Trentino en de eerste weken van de Giro, is wat dat betreft eerder een argument voor een rustiger programma voor Roglic (die ook nog eens door moet naar de Tour), dan dat het een argument is voor de noodzaak van een zelfde soort laatste koers in de voorbereiding.

Laatst gewijzigd
JoaJoch

Dan wordt er een hele (vrij zinloze) discussie gevoerd over Bennett en zijn voorbereiding op de Giro, en dan weet kelderfan het op briljante wijze voor elkaar te krijgen Nick van der Lijke of all places er bij te halen.

Romāns Vainšteins

Discussieren met Kelly is net zoiets is als keihard aan een touw trekken dat om je eigen nek gestropt zit.

Totaal origineel en uniek heerschap op dit sowieso al prima bevolkt forum.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Dan zijn wij 't redelijk met elkaar eens. Alleen dat punt van 1 of 2 WT-rondjes zie ik anders.
Maar goed nu Roglic de Giro en TdF en Kruijswijk de TdF en Vuelta gaan rijden wordt 't wel een stuk leuker om te volgen.

1 2 ... 47 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.