'@rawolf
Bouwman gaat toch mee voor die combi tijdrijden? Het kan zijn dat die daar niet wordt verreden; dan sorry.
@Michiel
Kuss te vroeg gepiekt. Toen was hij nog bezig met te kijken waar hij stond en op basis van de Utah is hij geselecteerd voor Vuelta met 2 weken goed en de 3e. week iets minder, maar dat kan gebeuren in zo'n leerjaar.
Dat klopt met die effecten, maar hoe moet ik die plaatsen.;)
Na de Dauphine hebben de heren nog een hoogtestage in de Alpen {dit seizoen dan} en dat moet rijken tot de OS. Maar volgens @S.Morgenstern is de TdF geen goede voorbereiding voor de OS. En dan wordt 't een lastig verhaal; maar positief de heer Zeeman kan goed puzzelen volgens WF.
'@Kelderfan of Pfingsten komt is aan TJV en zodra die dat bekendmaken dan weten we het zeker, wie wil je er nog meer over horen dan. En Bas zal moeten afwachten tot een ploeg interesse in hem toont... ik denk dat niemand hier verder weet hoe het met hem zit. Begrijp die vragen hier aan ons dan ook niet echt. Wat wil je horen van ons dan daarover.
Dat is een leuke of Pfingsten komt is aan de ploeg; de rest is voor de volgers om zich druk over te maken.
Ik drop, dat om te zien of er nog nieuws is, wat betreft de mogelijke aanwinst.{WF weet 't zeker! en CQ heeft 't overgenomen}
@Michiel J, De Rooij
Dan krijgt TJV geheid een probleem met de UCI. Om WT te blijven moet je als team niet alleen voldoen aan de financiële eisen, maar ook aan de sportieve eisen. Het is nu nog min 1.;)
Zo zou ik het doen:
Giro
Lennard Hofstede
Grondahl Janssen
Teunissen
Groenewegen
Tolhoek
Gesink
Kuss
Kruiswijk
Tour
Tony Martin
Wout van Aert
Roglic
Dumoulin
Kruiswijk
De Plus
Gesink
Bennett
Vuelta
Tony Martin
Lennard Hofstede
Roglic
Bennett
De Plus
Kuss
Tolhoek
Bouwman
Ter toelichting:
- Teunissen kan in zwaardere Giro etappes voor eigen succes gaan
- De Plus is meer een zekerheid voor de Tour dan Kuss.
- Gesink kan samen met Martin op kop in de etappes dat Van Aert wil vlammen
- Als Roglic niet de Vuelta wil/kan doen ivm OS. Dan kan Bennet voor eigen succes gaan, evt. ook Plus en Kuss
Dan kan mijn Kerstcadeautje ook niet achterblijven
Giro: Kruijswijk, Bakelants, Bouwman, Gesink, Kuss, Roosen, Tolhoek en Van Emden;
TdF: Roglic, Bennett, De Plus, Dumoulin, Groenewegen:), Martin, Teunissen en Van Aert;
Vuelta: Kruijswijk, Bouwman, Gesink, Hofstede, Jansen, Kuss, Pfingsten en Vingegaard.
Waarom: Ik denk, dat Kruijswijk de Giro gaat doen in combinatie met de Vuelta. Daarom heeft hij ook recht op een goede ondersteuning met Bouwman, Gesink en Kuss met Tolhoek in de Giro en Vingegaard in de Vuelta.
Mocht Bouwman de OS gaan rijden dan kan Harper zijn plek in de Vuelta innemen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.