Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 493 ... 501 502
M@thijs

'@Rawolf, ik zou gesink en de plus omdraaien, gesink is een goede wegkapitein en dit is overbodig met martin, maar handig voor de giro

Rawolf

vEmden is geen goeie wegkapitein dan?

kelderfan

'@rawolf
Bouwman gaat toch mee voor die combi tijdrijden? Het kan zijn dat die daar niet wordt verreden; dan sorry.
@Michiel
Kuss te vroeg gepiekt. Toen was hij nog bezig met te kijken waar hij stond en op basis van de Utah is hij geselecteerd voor Vuelta met 2 weken goed en de 3e. week iets minder, maar dat kan gebeuren in zo'n leerjaar.
Dat klopt met die effecten, maar hoe moet ik die plaatsen.;)
Na de Dauphine hebben de heren nog een hoogtestage in de Alpen {dit seizoen dan} en dat moet rijken tot de OS. Maar volgens @S.Morgenstern is de TdF geen goede voorbereiding voor de OS. En dan wordt 't een lastig verhaal; maar positief de heer Zeeman kan goed puzzelen volgens WF.

kelderfan

Maar ik hoor niemand meer over die versterking/en PFINGSTEN, Christoph. Komt die nu wel of niet? En hoe zit 't met die jonge sprinter Bas van der Kooy, die aspiraties heeft om op WT-niveau te acteren.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan of Pfingsten komt is aan TJV en zodra die dat bekendmaken dan weten we het zeker, wie wil je er nog meer over horen dan. En Bas zal moeten afwachten tot een ploeg interesse in hem toont... ik denk dat niemand hier verder weet hoe het met hem zit. Begrijp die vragen hier aan ons dan ook niet echt. Wat wil je horen van ons dan daarover.

Rawolf

de team relay is niet iets om rekening mee te houden, als die al verreden word

$kedel

Denk niet dat veel mensen echt staan te springen voor Pfingsten.
Het niveau dat die al jaren laat zien is echt niet beter dan dat van een de Tier.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Pfingsten komt alleen als Pasen en Pinksteren volgend jaar op dezelfde dag vallen.

kelderfan

Dat is een leuke of Pfingsten komt is aan de ploeg; de rest is voor de volgers om zich druk over te maken.
Ik drop, dat om te zien of er nog nieuws is, wat betreft de mogelijke aanwinst.{WF weet 't zeker! en CQ heeft 't overgenomen}
@Michiel J, De Rooij
Dan krijgt TJV geheid een probleem met de UCI. Om WT te blijven moet je als team niet alleen voldoen aan de financiële eisen, maar ook aan de sportieve eisen. Het is nu nog min 1.;)

Stoempie

🙄🤔😏

kelderfan

'@Michiel
Ik verwacht toch wat leukere emi's.:)

S. Morgenstern

Ik denk niet dat een officieel persbericht anderen stiekem eerder bereikt. Daarnaast zou ik het bericht van de Telegraaf gewoon voor waar nemen, aangezien dit nu niet iets is om mee te komen wanneer je er niet zeker van bent.

Stoempie

Komt omdat ik beetje emo ben, Kelderfan

kelderfan

'@S.Morgenstern
Nou sommige krijgen wel eens een email van Team Jumbo Visma over 't wel en wee. Soms hebben andere kranten buiten de telegraaf info over TJV.
@Michiel
Ik dacht dat je meer Jif was.

Yeez

Tijd om het forum te sluiten en een 2020 forum aan te maken? ;)

tdola

Pas bij ploegpresentatie 2020 lijkt me. Kan hier nog wat geboomd worden tot die tijd.

Drutense liefhebber

'@tdola Wanneer was de teampresentatie ook alweer?

deadelaar

Zo zou ik het doen:

Giro
Lennard Hofstede
Grondahl Janssen
Teunissen
Groenewegen
Tolhoek
Gesink
Kuss
Kruiswijk

Tour
Tony Martin
Wout van Aert
Roglic
Dumoulin
Kruiswijk
De Plus
Gesink
Bennett

Vuelta
Tony Martin
Lennard Hofstede
Roglic
Bennett
De Plus
Kuss
Tolhoek
Bouwman

Ter toelichting:
- Teunissen kan in zwaardere Giro etappes voor eigen succes gaan
- De Plus is meer een zekerheid voor de Tour dan Kuss.
- Gesink kan samen met Martin op kop in de etappes dat Van Aert wil vlammen
- Als Roglic niet de Vuelta wil/kan doen ivm OS. Dan kan Bennet voor eigen succes gaan, evt. ook Plus en Kuss

Stoempie

Ik gun Vingegaard en Foss/Harper toch wel een plekje in de Vuelta ploeg.

tdola

'@perry 20 of 22 december volgens mij.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

20 december is de ploegpresentatie

tdola

Volgens mij is dezelfde dag de presentatie van vuelta parcours.

Stoempie

Mijn Sinterklaas lijstje.

Giro. Dumoulin, Gesink, Tolhoek, Bennet, Bouwman, Van Emden, Groenewegen, Roosen.

TDF. Roglic, Kruijswijk, De Plus, Kuss, Vingegaard, Van Aert, Teunissen, Martin.

Vuelta. Kruijswijk, Gesink, Bennet, Foss, Tolhoek, Jansen, Van der Hoorn, Hofstede.

kelderfan

Dan kan mijn Kerstcadeautje ook niet achterblijven
Giro: Kruijswijk, Bakelants, Bouwman, Gesink, Kuss, Roosen, Tolhoek en Van Emden;
TdF: Roglic, Bennett, De Plus, Dumoulin, Groenewegen:), Martin, Teunissen en Van Aert;
Vuelta: Kruijswijk, Bouwman, Gesink, Hofstede, Jansen, Kuss, Pfingsten en Vingegaard.
Waarom: Ik denk, dat Kruijswijk de Giro gaat doen in combinatie met de Vuelta. Daarom heeft hij ook recht op een goede ondersteuning met Bouwman, Gesink en Kuss met Tolhoek in de Giro en Vingegaard in de Vuelta.
Mocht Bouwman de OS gaan rijden dan kan Harper zijn plek in de Vuelta innemen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@tdola ik kan alleen vinden dat het in december is, geen exacte datum

1 2 ... 493 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.