Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 494 ... 501 502
tdola

https://www.touretappe.nl/vuelta-2020-parcours/

Hier staat 18 december Vuelta presentatie. Dat zou 2 dgn voor ploegpresentatie zijn dan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dat lijkt me ook meer voor de hand liggen ;)

tdola

Eindeloos speculeren over gt, zo lastig, we zullen t zien.

Is Bennett al geopereerd ivm steken? Of wanneer gaat dat gebeuren?

Wie gaan er in januari tour down under betwisten namens tjv?
Als Bennett fit dan denk ik iig Bennett en harper (heeft trouwens wel weinig gereden dit jaar en verwacht ik daarom Wrs nog niet in gt 2020). Kruijswijk, Roglic, dumoulin, van aert niet. Verder keuze genoeg, nog meer te speculeren, lol.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@tdola; @Michiel De Rooij
Even speculatief voor de TDU: Bennett gezond en wel, Bouwman, Gesink, Groenewegen, Harper, Jansen en Roosen.
Dus met 4 klimmers/heuvelrenners en de sprinttrein, want dan heeft Dylan al meteen een WT-rondje, WT-rit en dan mijn advies een toegift met de Jayco Herald Sun Tour met sprintkansen.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Ik zou dan wat overtuigender inzetten op Groenewegen.

Niklas

Benieuwd of Anna van der Breggen er al bij is tijdens de ploegpresentatie... ;-)

tendam

'@niklas
Ze is getrouwd met Sierk-Jan de Haan, dus die kans is aanwezig :)

kelderfan

'@S.Morgenstern
Wie wil je er dan nog meer bijzetten. Misschien wat voor die Pfingsten, maar met Jansen en Roosen moet 't toch voldoende zijn.

kelderfan

Sven Kramer heeft zich snel hersteld van de aanrijding. Hij heeft een prima tijd gereden 3:40:69 op de 3000 km.

S. Morgenstern

Pfingsten zou kunnen inderdaad, net als Leezer, Martens, Wynants, Van der Hoorn of Eenkhoorn. Mogelijkheden genoeg om Groenewegen naar Down Under te sturen met een stevige ondersteuning.

Wanneer je de keuze maakt om één van je absolute kopmannen daar zijn seizoen te laten beginnen, dan is het onlogisch om tevens te kiezen voor een ploeg eromheen die 'voldoende moet zijn', wanneer er mogelijkheden genoeg zijn om rond hem een betere ploeg te sturen.

Laatst gewijzigd
Barttej

Groenewegen voor twee etappes naar de Tour Down Under sturen is gekkenwerk. Alleen de eerste etappe en de vierde etappe kan hij aan, want de rest van de etappes is te zwaar voor hem.

tdola

Heb je wellicht ergens profielen etappes Barttej?

Edit: op de site van tdU wat gezien. Etappe 2 moelijk in te schatten hoe hard omhoog/hoe zwaar

Laatst gewijzigd
tendam

Niet moeilijk in te schatten, die rit zit er elk jaar in (zoals de meeste ritten). Voor een Groenewegen in topvorm is dat te doen, maar het is meer iets voor de puncheurs. Slagter won er ooit.

Barttej

Etappe twee is zeer regelmatig gedaan in de TDU met aankomst op Sterling. Uitslag van de laatste vijf aankomsten daar zijn in de TDU.
2013: Slagter, Goss, Gilbert
2014: Ullisi, Gerrans, Evans
2015: Lobato, Impey, Gorka Izagirre
2016: McCarthy, Ullisi, Dennis
2018: Ewan, Impey, McCarthy

kelderfan

Deceuninck - Quick Step heeft met Elia Viviani de TDU en Cadel Evans Great Ocean Road Race gereden. Dus dit seizoen.
Het idee was toch om Dylan wat meer uit te spelen in WT-rondjes? Dan is dit een mooie kans en als je dan Jayco Herald Sun Tour erbij neemt in je programma, dan heeft Dylan wel meer dan 4 kansen om te winnen. En een mooie gelegenheid om 't treintje te testen met Jansen, Roosen en Pfingsten.

Laatst gewijzigd
Drutense liefhebber

Elia Viviani zit bij Cofidis in 2020, is hij gastrenner bij Deceuninck? ;-)

xistnc

TDU is als rondje an sich best geschikt voor Dylan. Maar de plek op de kalender en de plek op de wereldbol tellen zwaar mee. Die aspecten zijn belangrijker dan wie er eventueel in zijn treintje moeten zitten.

kelderfan

'@Perry
Je hebt helemaal gelijk. dat was dit seizoen natuurlijk. Maar 't lijkt mij niet verkeerd om daar te beginnen. Dit seizoen reden daar o.a. Ewan en Viviani. Als Tom Dumoulin in de UAE gaat beginnen kun je daar ook Dylan laten starten, zonder zijn vaste trein. Dus dan met Martin, Van Emden en Pfingsten
@xistnc
Ja datl ijkt mij ook belangrijker. Dan kun wel kijken of 'hij kan sprinten zonder Jansen en Teunissen. Dylan zoekt toch ook vaak zijn eigen weg.

Stoempie

Pfingsten zomaar in de Groenewegen trein plaatsen, moet dat nou? Zijn een Eenkhoorn en Van der Hoorn niet minstens net zo aangewezen daarvoor, na een Teunissen, Van Aert, Jansen en Roosen? Die Pfingsten zegt me eerlijk gezegd echt helemaal niets. Wist niet eens dat hij rond reed in de WT.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Michiel De Rooij
Pfingsten was toch een sprintaantrekker van Sam Bennett? Eenkhoorn misschien wel; maar van der Hoorn kan wel op kop rijden of in de aanval.

Stoempie

Kelderfan. Ik spreek überhaupt geen woord Duits.

Franco Bitossi

Sommigen hier moeten nog enig fingerspitzengefühl krijgen bij Pfingsten.

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Dat hoeft ook niet want Pfingsten schijnt al eerder met Groenewegen in een team te hebben gezeten. Dus die verstaan elkaar wel via gebarentaal;)
Hij zat er dicht bij in Rund um Köln. en voor o.a. Perry en hij was ook een keer 5e. in de Tour of Denmark, waar hij toch de volledige TJV mannschaft achter zich wist te houden.

Stoempie

Fred Perry? Pfingsten mag me verrassen, en misschien nodig ik 'em es uit voor een wiedergutmachingsschnitzel.

https://m.youtube.com/watch?v=DoTuSvfGIG8

kelderfan

Ha, ha,
Nee Ben Perry »Israel Cycling Academy is dat niet een echte "wiedergutmachung"

1 2 ... 494 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.