Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 78 ... 501 502
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nee Daan gaat naar de Ruta del Sol en Taco rijdt de Algarve.... dat was al een tijdje bekend. Ik ga ervan uit dat die quote van Daan Olivier is.

Laatst gewijzigd
simplex

'@RV. ik dacht dat gisteravond ook al.
Maar bij TJV ook de wens om nu als grotere belangrijke ploeg in de zgn. topwedstrijden van WT mee te strijden.
Daarnaast vooral bij kleine wedstrijden de keuze te laten afhangen van etappe/klim koersen , grotere kans op scoren (bijv. Noorwegen, ZLM ) en uiteraard tussen de vele hoogtestages als voorbereiding voor de enkele hele grote doelen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Die WT startplicht is alleen in de oude WT-koersen in de koersen die 2 jaar geleden zijn toegevoegd is geen startplicht

S. Morgenstern

Ik denk dat de WT-koersen en de huidige selectie goed op elkaar aansluiten, dus dat het wel mee valt met de druk op het programma. Ik denk dat ze weinig tot geen WT-koersen hebben waar ze het starten in de negatieve zin als plicht zullen ervaren.

Het een heeft uiteraard met het ander te maken (de selectie is enigszins aangepast op de WT-kalender en niet andersom), maar daarmee zie ik nog geen situatie waarin koersen die ze eigenlijk graag zouden willen rijden in het gedrang komen. De koersen die het ene jaar afvallen, of er weer eens bijkomen lijken me allemaal geen onmisbare koersen.

S. Morgenstern

Kruijswijk is overigens aan het trainen met Roglic en De Plus. Dan denk ik zou hij toch de Giro rijden.

Romāns Vainšteins

'@ Simplex > De toenemende noodzaak om veel hoogtestages te doen is zeker ook een bom onder al die WT-startplicht aan het worden ja. Wat wel wat belooft voor Roglic en Kruijswijk trouwens, als ze het voor elkaar krijgen om langer op de bergen te blijven dan de rest. Zou me niks verbazen als de Tour top 10 na de kerstkalkoen 2029 richting Andes trekken om daar pas 2 weken vd tourstart 2030 vanaf te komen. Ik voorzie moeilijkheden daar.

kelderfan

"Kruijswijk is overigens aan het trainen met Roglic en De Plus"
Goed punt maar ik zag Tolhoek ook voorbijkomen. Dus zij waren wel met 4 kanjers aan 't trainen op Tenerife.

Romāns Vainšteins

'kanjers'

Misschien gaan ze wel een band vormen en in een uitverkochte Arena allemaal slappe covers zingen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Goed idee, maar geef mij de Dixie Chicks.;)

Romāns Vainšteins

Iemand nog een talent waar Visma achteraan zou moeten gaan ?

KJP

Martin Laas is wel een goede sprinter. En ook goed voor potentiële Estse sponsoren.

Yeez

'@kimjungpoels omdat die vandaag een keer 2e wordt?

Romāns Vainšteins

'täna teisel kohal homme' zoals de Esten plachten te zeggen.

kelderfan

'@RV
Erik Nordsaeter Resell 22jr. en winnaar Omloop Het Nieuwsblad en 2e. Parijs-Tours.
Is dat wat en hoe is je Noors?
Oh, ja De Plus heeft met Van Vleuten op Tenerife een rondje gereden. Gaat TJV een damesploeg starten?

Yeez

'@kelderfan ja van vleuten wordt kopvrouw...

Romāns Vainšteins

Of de Plus wordt Laurentien ?

mus van de maasstad

Ik heb inderdaad uit betrouwbare bron vernomen dat Jan Kooiman (inclusief cameraploeg) in de volgauto zat.

TLJCAMPS

Ik vind het wel weer goed dat Primoz Roglic het Sloveens kampioenschap tijdrijden gaat rijden. Hopelijk prolongeert Tony Martin zijn titel en ben benieuwd hoe ver Wout van Aert en De Plus het gaan doen. Maar dat duurt nog wel even....

kelderfan

Parijs-Nice duurt ook nog even, maar 't lijkt erop dat Bennett het alleen moet zien te rooien.
De laatste plek gaat waarschijnlijk naar Maarten Wynants.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Gezien het parcours zou hij daar best veel steun kunnen hebben van Eenkhoorn en Teunissen, echt heel veel hooggebergte krijgen ze daar niet voor hun kiezen. En gezien de tijdrit van 25km zie ik ook geen echt klassement weggelegd voor Bennett. Denk dat ze daar eerder voor een mooie etappeuitslag gaan dan voor een top 10 klassering. Maar je hebt een bron voor Wynants zijn deelname ??

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Parijs-Nice duurt ook nog even

En hoe vaak denk je dat het 'Bennett moet het weer helemaal alleen doen'-riedeltje nog voorbij kan komen voor die tijd?

Laatst gewijzigd
jvh93

Powless als reserve voor de omloop?? Heb ik iets gemist????

Yeez

'@jvh93 na lindeman en jansen ja. Powless staat er meer voor de vorm tussen.

Yeez

Van Aert
Roosen
Van Poppel
Teunissen
Van Der Hoorn
Eenkhoorn
Wynants

Sterk clubje voor de omloop. Jansen zal door zijn ziekte wel vervangen zijn door Wynants?

jvh93

'@jessevdalen sinds wanneer gaan ze Powless inzetten in klassiekers? die jongen is toch een klimmer?

1 2 ... 78 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.