Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 93 ... 501 502
Borsje

Dan wacht ik zijn reactie af. Na die val leek hij me flink aangeslagen.

Wielerfan1987

Bij Danny vam Poppel kreeg ik vanmiddag een beetje hetzelfde idee als wat ik al jaren van Boom gezien heb... bij het aanbreken van de finale lijkt hij bizar goed, trapt als door de boter... en opeens gaat dan het kaarsje uit en moet hij de eerste 15 a 20 renners laten gaan.

Het lijkt wel alsof hij nog steeds niet die inhoud heeft om een koers van +/-200km van begin tot eind het niveau te halen.

Verder zonde dat Teunissen inderdaad gehinderd leek te zijn op het verkeerde moment en mede daardoor de aansluiting met de eerste twee groepen net miste...

Voor wat betreft van Aert kunnen we natuurlijk nog niet echt veel zeggen, eerste wegkoers na een best intensieve Cross winter gevolgd door slechts een korte rustperiode.
Het zou niet reeel zijn om hem hier al top te verwachten

Rawolf

TJV doet het hier in mijn ogen gewoon zoals verwacht, tot de finale samen met quick step zon beetje de sterkste ploeg in de breedte en dan richting het einde toch tekort komen.

Als je 3/4 mannen hebt die zover kunnen komen kan het op een superdag zomaar is goed vallen en dan win je een voorjaarskoers in het eerste seizoen dat het voorjaar een doel is.

In kuurne in elk geval een van de topfavorieten in huis met Groenewegen en een prima ploeg om het weer bij elkaar te brengen na de kwaremont, ben benieuwd

Borsje

Teunissen na de val dus last van onderrug en voet.....

xistnc

Daar heb je vast een bron en/of nadere toelichting bij.

jvh93

Van poppel leek veel te veel energie te verspillen na die aanval. Bleef steeds Lang op kop rijden en dan gaat het kaarsje uit

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Mike: "Ik voelde me wel lekker eigenlijk. Zat wel op de goeie plekken mee en toen reden we met twintig. Dat was na de Leberg (op 88 kilometer van de meet). Vijf kilometer later ging er eentje voor me onderuit op de Paddestraat en ook ik viel. Had daarna last van mijn onderrug en mijn voet. Ik kon toen niet echt meer forceren. Op de Berendries (op 31 kilometer van de meet) kwam onze groep weer bijna terug bij de eersten, maar toen ik ook weer net niet mee. Toen was het wel een beetje klaar."

Bron: Website van Mike

xistnc

Thanks, Rahimns.

TLJCAMPS

Morgen gaat de overwinning naar Dylan Groenewegen denk/hoop/gok ik. Heeft een sterk team om zich heen en aangezien de laatste kasseienstrook op 50KM van de finish ligt zie ik het peloton uitmaken wie er gaat winnen. Het wordt alleen oppassen voor Deceuninck - Quick Step aangezien die een sterk blok hebben qua breedte. Ook als de wind een grote rol gaat spelen zie ik TJV goed van voren zitten. Met Groenewegen, Grondahl Jansen, Van der Hoorn, Van Poppel en Roosen mannen die dit zeer zeker aan moeten kunnen. Maarten Wynants ook belangrijk met zijn ervaring. Bert-Jan Lindeman zie ik eigenlijk niet meer als opvulling. Vind het sowieso raar waarom Lindeman nog voor Jumbo-Visma rijdt. Heeft op de ritoverwinning in de Vuelta na niet echt wat laten zien voor Lotto Jumbo/Visma. Als het wat steiler wordt moet Lindeman er ook vaak al af en op de kasseien heeft hij al helemaal niets te zoeken. Voor dit werk kan je beter een Jan-Willem van Schip ofzo hebben. Hij gaat dit jaar ook waarschijnlijk geen grote ronde rijden dus mag wat mij betreft vertrekken na dit seizoen. Kan er een misschien weer een type Koen Bouwman/De Tier komen...

Romāns Vainšteins

Ik heb er juist een stuk minder vertrouwen in want de bowlingbal is er wel zo eentje die niet teveel moet doen onderweg om normaal te kunnen sprinten. Als ie er hier en daar wat uitwaaierd en na elke heuvel teruggebracht moet worden ... Bovendien, wie gaan er verder nog 100% vd spurt rijden ?

TLJCAMPS

Er zijn niet zo heel erg veel namen die op meer dan 50KM van de finish weg kunnen rijden en dan überhaupt nog weg kunnen blijven. Met uitzondering dan van Deceuninck - Quick Step. Naesen, Van Baarle, Lutsenko, Terpstra en Teuns(heeft wel al vandaag heel erg veel gegeven) zijn de enige mannen die volgens mij dat wel zouden kunnen. Hopen dan dat deze mannen elkaar niet gaan vinden...

S. Morgenstern

Lindrman reed vorig jaar een uitstekend openingsweekend.

TLJCAMPS

'Bovendien, wie gaan er verder nog 100% vd spurt rijden ?'
Daar heb je wel gelijk want ik denk alleen dat Bora-Hansgrohe voor de sprint wil gaan. Arnaud Démare staat niet aan de start ivm met ziekte dus kan je FDJ ook schrappen voor de sprint.

TLJCAMPS

'Lindrman reed vorig jaar een uitstekend openingsweekend.'
Een 57ste plek en een DNF. Weet natuurlijk niet wat voor werk hij verricht heeft in het begin van De Omloop en KBK.

S. Morgenstern

Qua uitslagen in dit soort koersen niets mis mee voor een pure knecht. Dat hij op kasseien helemaal niets te zoeken heeft wordt in ieder geval tegengesproken door zijn rijden in het openingsweekend van vorig jaar. Dat hij ondanks de stevige versterkingen voor deze koersen alsnog aan dat start staat, doet hetzelfde.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@RV het blijft een bs bijnaam dat ten eerste, ten 2e vorig jaar ging het toch ook prima...

xistnc

Philipsen, Nizzolo, Colbrelli, Ackermann, Trentin, Greipel, Dupont... Zo maar 7 kandidaten die door hun ploeg uitgespeeld zouden kunnen worden in een massasprint. Mits ze na de hellingen en de kasseistroken nog in de eerste groep zitten. Vorig jaar was de eerste groep aan de finish 60-70 man groot.

Imbatido

Van Aert was vergeleken bij vorig jaar toch een stuk minder, en toen was het ook zijn eerste koers van het seizoen. Op de Berendries praktisch gelost met Trentin, Van Poppel en Colbrelli maar nog wel teruggekeerd. En ook op de Muur lag hij er eigenlijk al af bij de tweede groep. Daar was hij vorig jaar bij de besten. Hij kon dan weer terugkeren met oa Küng en finisht tussen goede namen, maar neemt niet weg dat hij geen geweldige indruk achterliet.

Van Poppel was denk ik vooral wat te gretig op de Molenberg. De eerste kasseiklim is vaak een klim waar je de koers niet wint, maar wel kan verliezen. Zie je vaak dat degenen die de eerste klap uitdelen dat later bekopen. Of was dat ook de insteek en reed hij vooral in dienst? Maar hij is ook te weinig klimmer, en op de Berendries trok Lutsenko ook wel furieus door. Dat is ook geen schande op zich, want een Colbrelli kostte dat ook de kop. Dan geef ik Van Poppel vandaag in KBK een grotere kans om in de eerste groep de Kwaremont over te komen, al is het afwachten wat zijn rol is met Groenewegen in de ploeg.

kelderfan

Hopelijk trekken zij niet de kaart Groenewegen, want het weer leent zich daar niet voor.
Dus hopelijk mogen Taco en Danny hun eigen plan trekken.

S. Morgenstern

Ja, als ze de benen hebben moeten ze met de beste mee over de Kwaremont en zich dan in het laatste wiel plakken. Ze zullen echter niet zelf voor de aanval moeten kiezen.

kelderfan

Nee maar wel attent meegaan is 't devies. Lijkt mij niet zo moeilijk.

TLJCAMPS

Jammer. Groenewegen had de sprint gewonnen. De ploeg was simpelweg niet goed vandaag. Op meer dan 60KM op 1 minuut. Niet kunnen dichtrijden...

TLJCAMPS

Bert-Jan Lindeman niet eens in beeld gekomen vandaag...

ti-raleigh

Les geleerd! Wolfpack 2.0 snel publiekelijk inslikken.

kelderfan

'@TijmenCamps
Dat klopt niet helemaal. TJV mannen met name Jansen, Van der Hoorn, Wynants en Van Poppel hebben er alles aangedaan om Groenewegen naar de kop van het peloton te brengen.
Alleen met dit weer en een sterke Quickstep als rem was al die inspanning voor niets.
Je kunt zelfs zeggen, dat die jongens er een mooie training van hebben gemaakt.
Die Lindeman heeft 't niet en lijkt mij op de weg naar de uitgang. Of hij gaat direct de jeugdploeg begeleiden.

1 2 ... 93 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.