Scorito Klassiekerspel 2019

1 2 ... 13 ... 88 89
Treenert

We hebben allemaal Scorito top 10 spelers hier lees ik? Nou, ik heb het budget wel nodig. Anders wordt de gokfactor toch nòg groter?

Phoenix0000

Als iedereen maar tweederde van huidige budget zou hebben, zou dat echt skill factor verhogen?

hartstikkebedankt

Stuyven volgens mij stevig gevallen, maar eventjes afwachten

kevinraar

van der poel rijd maar 4 wedstrijden?

Primavoormij

'@kevin ja

Ben toch echt benieuwd hoe PCS aan het programma van Cort komt. Heb heel feltet.dk afgespeurd maar niet gevonden. Iemand enig idee?

kevinraar

dan beter valgren nemen?

laupie

Zou ik doen Kevin

bakfiets

Ik twijfel ook over valgren. 1. Ik maak hem in de koersen die hij vorig jaar won waarschijnlijk geen captain. 2. Zoals eerder vermeld zullen ze hem minder snel laten rijden.

Aan de andere kant heeft hij wel bewezen ( verschillende)koersen te kunnen winnen. Dimemsion data heeft dit jaar sowieso een interessant team.

Rutgerca

Wat zijn goede alternatieven voor Stuyven, mocht hij inderdaad geblesseerd zijn?

kevinraar

terpstra

04398

Alsof ze Valgren vorig jaar maar lieten rijden, omdat hij er geen klote van kan. Tuurlijk niet, Sagan wist ook iedereen wat hij kan en toch lieten ze hem rijden in PR. Als hij gewoon weer goed is kan hij zo weer wegrijden. Gaat allemaal op juiste moment kiezen en beetje geluk hebben dat je een gaatje pakt, maar dat geldt niet alleen voor Valgren maar voor alle mogelijke winnaars.

nathancouw

Stuyven heeft enkel veel vel verloren, maar geen serieuze blessures overgehouden aan zijn val. Zal dus wel oké zijn voor de klassiekers (gelukkig).

Hallo trouwens!

user26858

Bedankt voor de update, Nathan. Kan Jasper dus gewoon meenemen.

user27310

Pedersen de 2M investering waard om koppeltje van te maken met mn grote vriend Stuyven?
En wat denken jullie van kwiatkowsi, kan die zn vorm van 2017 nog eens evenaren?

Martijn Sollie

Ik merk dat mijn team zo langzamerhand vorm begint te krijgen. Ik heb alleen geen idee wie te selecteren voor Eschborn-frankfurt. Sowieso zijn er maar erg weinig renners die deze wedstrijd aan doen. Krijg bijna t gevoel alsof t verplicht is om kristoff mee te nemen om een beetje safe te zitten. Wat doen jullie, selecteren jullie ervoor? Of hopen jullie deze wedstrijd zonder kleerscheuren door te komen?

Ragnar Lolbroek

Ik hoop deze wedstrijd zonder kleerscheuren door te komen met Cort Nielsen Ackerman en Jakobsen. For what is worth zeker.

laupie

'@Martijn
Denk dat een heleboel met hetzelfde probleem zitten, ik heb nu voorlopig Degenkolb erin staan terwijl ik dat eigenlijk een grote onzekerheid vind. Bij Kristoff heb ik helemaal het gevoel dat hij weinig gaat scoren, aangezien de races waar hij vorig jaar goed scoorde, dit jaar waarschijnlijk Gavi moet ondersteunen.

Verder heb ik Matthews en Naesen om de reden dat zij al 2 jaar aan de start verschijnen. Ook houd ik er rekening mee dat de Duitse jongens eerder hier aan de start verschijnen aangezien het een klassieker in thuisland is.

kevinraar

Wie zouden jullie kiezen valgren of degenkolb of een renner van 2 miljoen zo ja wie?

Falco Waterman

Pedersen voor 2

Ragnar Lolbroek

Of Trentin voor 2 met Durbridge erbij als je nog ergens een miljoentje kan lospeuteren.

steefje9

Bling een zekerheidje voor de meeste? Heb nu een selectie zonder sagan wat niet goed voelt. Gva wel geselecteerd ook omdat hij gewoon veel rijdt en in goede doen gewoon vaak top 5 zal gaan rijden. Stybar verkozen hoven Gilbert omdat ik het gevoel heb dat het beste bij Gilbert er wel af is. Qua sprinters vind ik het erg lastig. Ackermann komt er sowieso in net als ons sprinttalent fabio. Gaviria/viviani/groenewegen vind ik nog lastig kiezen..

BarryE1

Lastig die EF koers die pas op 1 mei wordt gereden. Dan kan daar doodleuk Degenkolb op de startlijst staan, maar welke garantie heb je dat hij daar rijdt. Ook al is het een Duitser en heeft hij (schijnbaar) de intentie om te rijden, het is nog lang geen 1 mei. Hoe zeker is die deelname van Degenkolb?

In mijn selectie zitten in ieder geval een aantal renners die hem wel eens hebben gereden + die ook over een wat zwaarder parcours zouden moeten kunnen. Wordt dus meer een kwestie van hopen dat ze daar nog rijden i.p.v. het zeker te weten.

El Mel

'@steefje9 Als je kijkt hoeveel wedstrijden ze rijden wordt die keuze een stuk makkelijker

Iemand die twijfelt over Woutje? Ik kan van Sep, Tiesj en Wout maar twee meenemen. Die eerste twee zijn overduidelijk kopman.

Kpenty

'@steefje9 vraag me dan af waarom je nu denkt dat het beste er bij Gilbert van af is? Vorig jaar was die nog goed. Na zijn blessure van de tour wint die meteen een wedstrijd en ook nu heeft hij al een overwinning binnen. Niet echt signalen dat nu opeens het beste van Gilbert er af is. Oké als het beste volgens jou 2011 is dan heb je gelijk, maar zie Gilbert niet per se zwakker als de afgelopen 2 jaar.

Kpenty

'@el mel ik twijfel niet over Wout. Die is te duur. Zie hem niet meedoen om de overwinning en voor alleen maar een paar top 10 noteringen vind ik hem voor 3 miljoen te duur. Zeker als je kijkt naar de andere renners die 3 miljoen waard zijn.

1 2 ... 13 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.