Mijn duurste renners naast Ala en valverde, zijn 3.5 miljoen en heten Demare en Stuyven. Mis ik iets?
Benoot en van Aert staan er wel allebei op. Misschien 1 van die 2 schrappen en proberen er een van Avermaetje van te maken... Al die ouwe knallers beginnen al zo ver in de 30 te raken dat ik een beetje hoop op de jonge garde dit jaar...
'@AJ. Goed dat je Roelandts noemt. Staat op mijn schaduwlijst, maar misschien kan ik hem opstellen in plaats van Teuns. Dylan schonk ons zoveel plezier in de Vuelta! Heb je nog een suggestie voor de tweede lijn achter Ala en Bala voor de Waalse Klassiekers? Misschien Kevin’s vriendje Woods?
Kristoff heeft een maand om te herstellen van 8 hechtingen, zo zwaar is dat nou ook weer niet.
Roelandts is voor het eerst onbetwiste kopman. Vond vooral vorig jaar tactieken van BMC vooral tegenvallen, waardoor Roelandts nog relatief weinig punten opleverde. Aan andere kant was de 5e plaats natuurlijk wel boven verwachting.
Burghardt krijgt natuurlijk openingsweekend en strade bianche om zelf nog de punten te halen en daarna uiteraard werken voor Sagan. Al zou ik qua kunnen Oss toch hoger plaatsen dan Burghardt, al was Oss natuurlijk erg ongelukkig. Was vorig jaar nog in Kuurne vooruit met Stuyven toen hij lek reed.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.