Scorito Klassiekerspel 2019

1 2 ... 15 ... 88 89
Imbatido

Valverde rijdt geen Kuurne, die rijdt de UAE Tour.

Jori

kan hij precies in vliegtuig stappen en volgende dag starten in Kuurne. We hebben het hier niet over een gewone sterveling he, dit is Alejandro Valverde

Jun Allrich

'@ jori klopt!

trouwens Valverde speelt zelf scorito en sprint altijd mee voor de hoogst mogelijke plaats...

jort101

Hallo twijfelaars, ik ben er ook weer bij :p
En inderdaad, Roelandts is een must have dit jaar. Net als Valverde (zoals bij elk wielerspel bij scorito) ;)

De Gorilla

Wat verwachten jullie van een Stefan Kung? Nieuwe ploeg, nieuw kansen wellicht. Zal weer heel wat klassiekers rijden. Mag ie voor z'n eigen kansen of zal ie moeten knechten voor Demare?

jort101

Bij Valgren heb ik trouwens zo'n idee dat hij tegen gaat vallen dit jaar. Geen idee waarom..

Ajvenema

'@frank

Teuns gaat bij mij ook mee! Zoals gezegd heb ik hier eigenlijk niet zoveel kaas van gegeten, dus ik weet niet zo goed wie de prijzen gaan verdelen na Ala en Bala. Ik heb er Teuns voor bij me, misschien Valgren? Kan Mohoric zoiets? Tim Wellens met een goeie dag. Anders staat Jungels nog op de reservelijst...

@jort: TegenValgren?

Laatst gewijzigd
jsprunk

Het team staat redelijk in de steigers. Alle kopmanposities afgedekt (de meeste met minimaal één reserve).
Nog 4M over voor 3 mannen die bonuspunten mogen sprokkelen, ben nog aan het wikken of de verdeling 2.5-0.75-0.75, 2.5-1-0.5, 2-1.5-0.5, 2-1-1, of 1.5-1.5-1 moet worden.

Ralph123

Kunnen we Kreuziger opschrijven voor de waalse klassiekers? Presteert daar over het algemeen heel behoorlijk. Ik krijg Valverde gewoon lastig in het team dus ben naar alternatieven aan het zoeken. Maar die oude rot presteert dit seizoen toch wel weer prima. Lastig. Vraag me af of 2 alternatieven zijn gemis kunnen opvangen..

Laatst gewijzigd
Jori

Valgren vind ik inderdaad ook een lastige, maar wil wel alvast 1 voorspelling doen:
Valgren wint LBL

Tevens begint hier de selectie ook aardig te staan, al is voor paar renners wel belangrijk nog dat ze scheldeprijs en E-F rijden, anders wordt het toch doorselecteren. Wel na mijn analyses van de races, de prijzen van de renners, sta ik er eens te meer achter om Sagan thuis te laten.

Voor de Waalse Klassiekers heb je maar 1 goede vervanging nodig voor Alaphilippe/Valverde. Vorig jaar een Vanendert, Kreuziger, Bardet waren allemaal prima keuzes. Maar juist het gros van de keuzes en zeker bepaalde namen vooraf (D. Martin bijv.) bleken het niet te zijn, terwijl eens te meer Valverde en Alaphilppe er wel stonden, al had ik zelfs nog meer verwacht. Ik ben niet overtuigd dat ik daar 2x de juiste man uit kan vissen, dus gaan ze beiden maar gewoon mee

user27310

Vinden jullie Terpstra te duur voor 3,5M met zn matig team om zich heen of gaat ie de centjes toch waard zijn?

Kpenty

Nu ik al een aantal keer lees dat Roelandts een must have is wil ik hem toch nog uit mijn team knallen. Iets met zoveel mogelijk anders willen zijn.

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

'@kpenty

Gewoon doen! Wellicht ben je nog te porren voor durbridge, rowe of stannard?

laupie

Zijn iig genoeg andere leuke renners met potentie voor 1 miljoen

Falco Waterman

Apart interview met Van Baarle. Geen absolute kopmannen maar wel beschermde renners bij Sky. Hij noemt hierbij zichzelf, Stennard en Rowe.

Grote vraag die bij mij opkomt is ‘en Moscon dan?’

Primavoormij

Bij Roelandts zie ik het zomaar gebeuren dat hij telkens in het derde of vierde groepje eindigt en daardoor buiten de top 20 valt. Hij heeft er bij mij nog niet ingestaan, maar begin wel te twijfelen door die 'Roelandts is een must-have uitspraken'. Bij sommige renners heb je gewoon geen goed gevoel. Ik deel bijvoorbeeld ook Jort101's mening over Valgren. Hetzelfde heb ik met Gilbert.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Roelandts is natuurlijk gewoon een may have, niet een must have.

04398

Ik dacht ik zeg niks over Roelandts misschien dat het niemand opvalt dat hij zo goedkoop, en dan lees je opeens 2 pagina's over Roelandts. Tacktiek mislukt.

kevinraar

als je er 1 mag kiezen wie zouden jullie dan van deze renners in je team doen?
van der poel
valgren
degenkolb
colbreli
kwiatkovski

Primavoormij

Heeft iemand een lijst van startende teams in Eschborn-Frankfurt? Op de officiële website is niets te vinden. Ook hier weer benieuwd welke bron PCS heeft gebruikt. Ik heb al eens eerder meegemaakt dat zo'n lijst met slechts een paar teams uiteindelijk niet blijkt te kloppen. Ik lees hier dat mensen renners als Ackermann, Jakobsen, Naesen en Matthews meenemen (o.a.) voor EF. Maar starten de teams van deze renners daar wel!?

Phoenix0000

Post je andere 19 renners ook even Kevin.
Dan kan ik er wellicht iets zinnigs over zeggen.

Jori

'@primavoormij: Teams die er vaker starten, stoppen er meestal niet ineens mee. Maar makkelijkste is om per ploeg de officiele site erbij te halen en dan in de kalender te kijken

@Kevinraar: Ga ook je balans van je team na
Van der Poel lijkt me direct al 1 van de topfavorieten voor G-W, dus ideaal daar als kopman
Valgren is nog even afwachten, maar wel 1 van de fijnste renners om kopman te maken in agr
Degenkolb is nog compleet vraagteken, kan goed en kan slecht zijn, net als Kwiat
Colbrelli is meest constante van de renners

Roelandts wordt gewoon de nieuwe Barbero en Betancur, niet voor niet dat deze renners hem ook ondersteunen ;)

Poeksel

'@Primavoormij: Vorig jaar waren er 21 teams, dat zal dit jaar ook wel zijn. Bora zal (als Duits team) vast wel aan de start staan. Iemand als Greipel start vast ook. Voor de rest is het gokken.

kevinraar

ander 19 zijn
sagan
stybar
terpstra
matthews
naesen
kristoff
debusschre
pedersen
trentin
hagen
alaphlippe
valverde
wellens
gasparotto
groenewegen
jakobsen
ackerman
pfinsten
van goethem

Primavoormij

'@jori Goede tip! Thx!

1 2 ... 15 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.