'@frank
Teuns gaat bij mij ook mee! Zoals gezegd heb ik hier eigenlijk niet zoveel kaas van gegeten, dus ik weet niet zo goed wie de prijzen gaan verdelen na Ala en Bala. Ik heb er Teuns voor bij me, misschien Valgren? Kan Mohoric zoiets? Tim Wellens met een goeie dag. Anders staat Jungels nog op de reservelijst...
@jort: TegenValgren?
Kunnen we Kreuziger opschrijven voor de waalse klassiekers? Presteert daar over het algemeen heel behoorlijk. Ik krijg Valverde gewoon lastig in het team dus ben naar alternatieven aan het zoeken. Maar die oude rot presteert dit seizoen toch wel weer prima. Lastig. Vraag me af of 2 alternatieven zijn gemis kunnen opvangen..
Valgren vind ik inderdaad ook een lastige, maar wil wel alvast 1 voorspelling doen:
Valgren wint LBL
Tevens begint hier de selectie ook aardig te staan, al is voor paar renners wel belangrijk nog dat ze scheldeprijs en E-F rijden, anders wordt het toch doorselecteren. Wel na mijn analyses van de races, de prijzen van de renners, sta ik er eens te meer achter om Sagan thuis te laten.
Voor de Waalse Klassiekers heb je maar 1 goede vervanging nodig voor Alaphilippe/Valverde. Vorig jaar een Vanendert, Kreuziger, Bardet waren allemaal prima keuzes. Maar juist het gros van de keuzes en zeker bepaalde namen vooraf (D. Martin bijv.) bleken het niet te zijn, terwijl eens te meer Valverde en Alaphilppe er wel stonden, al had ik zelfs nog meer verwacht. Ik ben niet overtuigd dat ik daar 2x de juiste man uit kan vissen, dus gaan ze beiden maar gewoon mee
Bij Roelandts zie ik het zomaar gebeuren dat hij telkens in het derde of vierde groepje eindigt en daardoor buiten de top 20 valt. Hij heeft er bij mij nog niet ingestaan, maar begin wel te twijfelen door die 'Roelandts is een must-have uitspraken'. Bij sommige renners heb je gewoon geen goed gevoel. Ik deel bijvoorbeeld ook Jort101's mening over Valgren. Hetzelfde heb ik met Gilbert.
Heeft iemand een lijst van startende teams in Eschborn-Frankfurt? Op de officiële website is niets te vinden. Ook hier weer benieuwd welke bron PCS heeft gebruikt. Ik heb al eens eerder meegemaakt dat zo'n lijst met slechts een paar teams uiteindelijk niet blijkt te kloppen. Ik lees hier dat mensen renners als Ackermann, Jakobsen, Naesen en Matthews meenemen (o.a.) voor EF. Maar starten de teams van deze renners daar wel!?
'@primavoormij: Teams die er vaker starten, stoppen er meestal niet ineens mee. Maar makkelijkste is om per ploeg de officiele site erbij te halen en dan in de kalender te kijken
@Kevinraar: Ga ook je balans van je team na
Van der Poel lijkt me direct al 1 van de topfavorieten voor G-W, dus ideaal daar als kopman
Valgren is nog even afwachten, maar wel 1 van de fijnste renners om kopman te maken in agr
Degenkolb is nog compleet vraagteken, kan goed en kan slecht zijn, net als Kwiat
Colbrelli is meest constante van de renners
Roelandts wordt gewoon de nieuwe Barbero en Betancur, niet voor niet dat deze renners hem ook ondersteunen ;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.