Scorito Klassiekerspel 2019

1 2 ... 16 ... 88 89
Phoenix0000

Dan zou ik Colbrelli toevoegen Kevin voor het eerste weekend. Ik neem je team trouwens 1 op 1 over. Prima selectie.

klumper

Stuyven/Senachal of Colbrelli/ Pedersen.

Heb nu het eerst duo, maar wil Colbrelli eigenlijk ook best graag in mijn team.

dubio...

Treenert

Uuuhh Stuyven/Pedersen misschien een idee?

user27317

Mijn broer heeft het altijd over hoe goed hij is in het scorito wielerspel. Ik doe dit jaar voor het eerst mee. Wie kan mij helpen een team te maken om mijn broer mee te verslaan?

Is heb nu Sagan, Van Avermaath, Gilbert en Valverde.

user26858

'@Mike. Allaphillippe erbij?

user27317

'@Frank: Ja en Matthews ook denk ik.

user27317

Wat verwachten jullie van Kwiatkovski?

Jori

Zucht, kunnen we dit niet doen?

user27317

'@Jori: Wat niet doen? Ik stel toch gewoon een normale vraag?

Primavoormij

Zzzzzzzzzz, triest

foqu1ta

'@mike,

gezien het feit dat je direct reageert alsof het op jou bedoelt is betekend dat je heel goed weet je wat je moet doen..

Ontopic
is het een idee om alle toppers te nemen en de rest aanvullen met 500k (of eventueel 750k) of zou je dan teveel punten kwijt raken in de koersen waar je toppers niet meedoen. En met toppers bedoel ik eigenlijk 'gewoon' de duurste mannen.

Primavoormij

'@foqu1ta ja dat is goed mogelijk, er zitten veel leuke renners tussen van 750k en 1M die potentieel veel punten kunnen halen en daarnaast te gebruiken zijn als kopman bij de koersen waarin de toppers niet meedoen

Laatst gewijzigd
user27317

'@foqu1ta: Dat dit een reactie was op mijn post is vrij duidelijk. Wat er mis was met mijn vraag niet.

Ontopic
@foqu1ta Als je ervoor zorgt dat je in de Scheldeprijs en Eschborn Frankfurt dan wel twee of drie kopmannen hebt (daar starten de duurste renners sowieso niet als ik het goed zie) kan het misschien wel werken. Maar welke 500k renners zijn dan interessant?
Gaat Pogacar bijvoorbeeld in een paar Heuvelklassiekers starten denk je?

Falco Waterman

'@Mike, het lijkt mij dat gezien je username Kevin je broer(tje) is? Welkom in ieder geval, ik geniet altijd van Kevin hier!

Daarvan uitgaande denk ik dat wanneer hij zegt ‘dat hij zo goed is in her wielerspel op Scorito’, hij niet zal zeggen dat hij veel (alle) van dit wielerforum haalt toch? Mocht dit wel zo zijn, dan zie je 2/3 pagina’s terug het team van je broertje ;)! Plezier!

Jasperdewaal11

You're kidding 2 Raars ???

user27317

'@Falco: Dank je. Mijn achternaam is Raar (ja echt), maar mijn broer heet niet Kevin. Nu gebruik ikzelf ook niet mijn echte voornaam op dit forum, dus dat zegt misschien ook niks. Dus ga toch eens een paar pagina`s terug kijken.

Falco Waterman

Haha mooi!

user27317

'@Falco: En nee, ik heb mijn broer nooit over dit forum gehoord. Dus als hij hier alles vandaan haalt heeft hij dat nooit gezegd. Kwam hier zelf toevallig terecht. Zie nu dat ik met een beetje lezen in dit forum binnen een half uur een goed team heb.

Vraag me wel al waarom iedereen zoveel informatie deelt als je zelf wil winnen.

hartstikkebedankt

You got to be kiddin me

user27317

Mohoric vind ik een interessante renner. Twijfel alleen hoe hij het gaat doen op de kasseien. Weet iemand hoeveel ervaring hij hiermee heeft?

Martijn Sollie

Ik hoor hier heel veel voorbij komen dat je zowel Alaphilippe als Valverde moet nemen. Is het echt zo'n must om beide te nemen? Ze rijden namelijk maar een zeer beperkt aantal wedstrijden. In mijn voorlopige opstelling heb ik 1 van beide gekozen.

Asguil12

heel veel mensen zeggen hier dat roelandt een must have is. .maar is cort geen must have rijdt 8 koersen met daarbij rf en is kopman.

La Primavera

'@Martijn Sollie Of het een must is valt te bezien, maar Valverde rijdt 8 koersen waarvan natuurlijk niet allemaal voor een topnotering maar meer dan andere jaren. Alaphilippe rijdt er 5 en dat is 1 meer dan andere jaren namelijk Strade Bianche. Vind dat ze toch wel aardig wat rijden en zeker Alaphilippe is gewoon overal waar hij start topfavoriet.

kevinraar

van baarle en cort nielsen of valgren en een 0.5 miljoen renner?

user27317

'@Martijn: Ze zijn makkelijk in te zetten als eerste en tweede kopman in AG, WP en LBL. Maar als je daar, naast een van de twee, nog twee andere potentiële kopmannen hebt moet je ook zonder een van de twee kunnen.

1 2 ... 16 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.