Scorito Klassiekerspel 2019

1 2 ... 17 ... 88 89
user27317

Colbrelli en Stuyven of Stybar en Pedersen?

Kris Vroem

Voor mij eitje. Stuyven en colbrelli

user27317

'@Kris: Heeft ook mijn voorkeur maar Stybar niet nemen is wel een risico op basis van punten vorig jaar.

Kris Vroem

'@Mike Stybar haalde vooral ontzettend veel punten door ploeggenoten en door veel koersen te rijden maar kans is niet zo groot dat quick step vorig jaar eventjes overdoet

kevinraar

Van baarle c en cort nielsen of 2.5 miljoen renner als Colbrelli degenkolb of valgren en een 0.5 miljoen renner

04398

Kunnen de broertjes raar niet gewoon een keer zelf een team samenstellen, in plaats van hier te vragen wie moet ik pakken hem of hem. Is toch veel leuker om zelf de keuze te maken om dan achteraf erachter te komen dat je goed of juist totaal niet goed zat.

Treenert

'@04398 Nee dat gaat niet, en dat vinden wij niet raaaaar, dat vinden wij alleen maar heeeeel bijzonder!

Laatst gewijzigd
kevinraar

Heb voor valgren gekozen ga nu me kopman en voor de eerste 2 wedstrijd maken

user27317

'@04398 Als jouw tactiek erop was gebaseerd om Roelandts geheime te houden dan adviseer ik je dringend om ook wat advies te vragen.

kevinraar

Voor omloop het nieuwsblad heb ik nu deze kopman
Kopman 1 valgren
Kopman 2 Trentin
Kopman 3 matthews
Over renners die uit mij team meedoen zijn
Terpstra
Stybar
Naesen
Debusschre
Pedersen
Wellens
Hagen
Ackerman

Kuur Brussel kuurne
Kopman 1 Groenewegen
Kopman 2 Jakobsen
Kopman 3 Trentin

Overige renners uit mij team die meedoen
Valverde
Stybar
Terpstra
Naesen
Valgren
Debusschre
Pedersen
Hagen
Ackerman

Wat vinden jullie van mij kopman keuzes

Laatst gewijzigd
Jori

'-

Nou enkel nog wat meer duidelijkheid rondom Frankfurt vinden

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@Mike
Iedereen deelt dat omdat hier er over lullen half the fun is.

joern00

Nu ikzelf al eens snel mijn eerste selectie heb gemaakt valt het mij toch op hoeveel, naar mijn gevoel, snelle mannen er moeten opgenomen worden. Zou veel simpeler zijn als Demare en Groenewegen gewoon terug Scheldeprijs zouden rijden.

Toevallig niemand iets gehoord over de plannen van Groupama voor WP? Vroeg me af of Gaudu zijn 9de plaats van 2 jaar geleden zou mogen proberen te evenaren. In dat geval zou hij een goedkope reserve kunnen zijn voor die koers. AGR en de vernieuwde finale van LBL lijkt me verder wel op te vangen door een of andere alleskunner als Sagan of Greg moest het echt nodig zijn.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ik weet zijn plannen niet, maar hij heeft tot nu toe nooit de WP overgeslagen, en voor de rest hebben ze denk ik alleen Molard als kanshebber.

joern00

'@poeksel, ja idd. Misschien even extra in de gaten houden tijdens UAE Tour. Vond hem in het italiaanse najaar ook al vrij goed.

BrackenRidgeCycling

ik zie net dat er wat mannen zijn toegevoegd aan de lijst, toppie!! bedankt Scorito

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Groenewegen en Van der Poel rijden beide maar een zeer beperkt aantal koersen, Dylan maar 1, zijn dat dan renners waard om op te nemen in je selectie? Ik heb ze er beide uitgelaten.

Jori

Tja, hangt altijd af van de totale aantal punten en of je genoeg kopmannen hebt. Groenewegen die zijn enkele koersje wint, is 100 punten. Maar als dat je kopman is en zonder groenewegen je een kopman hebt die pas op plek 10 eindigt, scheelt dat nog een extra (100-46)*2 = 92 punten, dus dan mis je in totaal 192 punten en dan verwaarloos ik nog het verschil tussen je 2e en 3e kopman.
Echter, als groenewegen 3e wordt en bijv je back-up kopman wordt 5e, is het totale verschil nog maar 80+16*2 = 112 punten.

Maar meestal moet je in een koers als Kuurne in je standaard selectie nog wel extra mannen hebben, die je zonder al teveel verlies kopman kunt maken, zoals Demare, Trentin, Colbrelli etc. De moeilijkere koersen zijn juist dingetjes als de scheldeprijs en Frankfurt, waar relatief weinig bekend over is en juist de standaard namen Sagan, GvA. Gilbert etc. niet aan de start staan of iig niet voor een top 10 plaats koersen.

Martijn Sollie

Zijn er hier ook mensen die erover denken om quickstep links te laten liggen voor de kasseienkoersen? Ik heb t gevoel dat ze een echte afmaker missen. Dan zal je ook veel minder punten binnenhalen aan teampunten zoals vorig jaar.

Ab Normaal

'@Martijn Sollie
Dan moet je terug lezen, dat onderwerp is al ruimschoots aan bod gekomen. Er zijn mensen die daar over denken ja.

jsprunk

Potverdikkie, had ik Swift bedacht als 500k opvuller met nog enige kans op punten. Moet ik toch weer iemand anders bedenken.

steefje9

Sneu voor Swift. Had hem ook in mijn voorlopige selectie. Was eigelijk de enige 500k die ik wel interessant vond, maar die valt nu af!

bakfiets

Ik ben eruit. Ik zorg ervoor dat ik bij luik bastenaken luik eerste sta en niet meer ingehaald kan worden. Dan hoef ik over EF niet meer na te denken ;-)

laupie

Goed om te lezen dat iedereen gefrustreerd raakt over de startlijst van EF

Jun Allrich

Sagan er uit GVA er in en met dat extra miljoen Cort Nielsen in mijn team gefietst.

Mooi maar nu heb ik geen Sagan meer.... Deze puzzel is duidelijk nog niet gelegd...

1 2 ... 17 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.