Scorito Klassiekerspel 2019

1 2 ... 18 ... 88 89
kevinraar

ik heb voor elke wedstrijd wel 3 goede renners die ik kopman kan maken voor de ef staat er voorlopig maar 1 van mij aan de strat

user27310

Zal Bennet zijn focus meer gaan liggen op de sprintklassiekers nu hij (onbegrijpelijk naar mijn mening) niet mee mag naar de Giro..
vooralsnog staat ie echter maar op 1 startlijst volgens mij.

Rad

Ze hebben ook nog Ackermann he, die start sowieso in de Scheldeprijs (en waarschijnlijk ook EF)

Poeksel

Vorig jaar reden Bennett en Ackermann beiden EF. Dit jaar vast weer met de rolverdeling dat de laatste sprintkopman is, maar als hij afhaakt gaat Bennett sprinten. Ik weet niet waarom Ackermann een DNF had toen, gebrek aan inhoud of pech?

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Ackermann gaat naar de Giro toch? Dan denk ik niet dat ie EF rijdt.

user27310

Aangezien ze Ackermann wel meenemen naar Italië en de tour er denk ik ook niet inzit voor Bennet ben ik wel benieuwd wat de plannen van Bora zijn met Bennet. Hoop vandaar dat ie wat meer sprintklassiekers meepakt.

Poeksel

Vorig jaar reed Bennett zowel de Giro als EF en toen zaten er drie dagen tussen. Dit jaar zitten er tien dagen tussen, zou geen probleem moeten zijn? Of zou Ackermann op een hoogtestage of zo gaan?

Laatst gewijzigd
Shittylegs

Wat zal de rolverdeling zijn tussen Stuyven, Pedersen en Degenkolb?

Degenkolb geeft aan (lees, indeleiderstrui) fit te zijn voor alle grote klassiekers en daar volle bak voor wil gaan. Daarbij geeft hij ook aan dat ze alle drie op hetzelfde niveau te zitten en er meerdere scenarios kunnen worden uitgespeeld tijdens de rit. Nou denk ik zelf dat Stuyven alle klassiekers wel van voren zal zitten en van de drie de meeste punten zal halen. Alleen zal hij weer goed zijn voor de plekken 3 tot 10, en zal ik dus geen kopman maken omdat ik een GVA of Sagan sterker vind. Pedersen is wat dat betreft een leuke renner maar staat denk ik derde in de pikorde.

Zelf heb ik liever een uitgesproken kopman in mijn team en liever niet iemand die misschien wel tijdens een rit moet gaan knechten voor een ploegmaat. Om die reden heb ik Degenkolb en Stuyven meerdere keren in mn team gehad en ook zeker meerdere keren mijn team uit gegooid. Lastig...

Dezelfde struggles heb je bij team Sky, waarvan ik altijd denk dat ze eigenlijk helemaal geen strijdplan hebben voor de klassiekers en dat de kenchten in de grote rondes het maar mogen laten zien.

Ab Normaal

'@Shittylegs
Dan heb je daar toch al je antwoord?

Poeksel

En dan heb je bij Trek ook nog Felline en Theuns die top 3 kunnen rijden....

Primavoormij

Als je verwacht dat Stuyven steeds tussen de plaatsen 3 en 10 zal eindigen dan lijkt het me juist een perfecte derde kopman...

Als Stuyven gewoon in goede doen is, gaat het echt niet gebeuren dat hij zich voor iemand moet opofferen.

d00pzor

Wat verwachten jullie van Felline? is weer fit en kan natuurlijk hard fietsen.

d00pzor

ah Poeksel, Theuns vind ik moeilijk meenemen, lijkt me dat hij eerder eenmalig boven zichzelf uitstak in 2016 dan dat ie in 2107 en vorig jaar matig was.

user26858

'@d00pzor. Theuns is terug op het oude nest, dus hij gaat het een stuk beter doe dan vorig jaar.

Imbatido

PCS geeft nu ook Viviani in de Scheldeprijs. Iemand enig idee waar dat vandaan komt?

hartstikkebedankt

Misschien hiervandaan: https://www.scheldeprijs.be/nl/sp/elite-mannen/nieuws/woensdag-10-april-2019-%E2%80%93-scheldeprijs-%E2%80%93-iedereen-vip

Ik denk alleen niet dat QS zowel met Jakobsen als Viviani start

Laatst gewijzigd
Burt17

Ik verheug me nu al op de onderlinge strijd en competitie tussen de Raars. Wordt er een Raarbeker uitgereikt?

TrEb

'@ hartstikkebedankt het lijkt me een foute lijst. Tony Martin staat bij team Katusha... of heb ik iets gemist?!

Jori

Jup, elke naam die ik vind die nog niet op PCS staat, geef ik aan en dan verwerken zij hem razendsnel.
Over bepaalde ploegentactieken en specifieke namen discussieer ik liever niet als ze nog niet genoemd zijn, maar vind wel dat iedereen met dezelfde puzzelstukjes moet spelen. Was alleen bang dat PCS een andere bron had, want mijn bijdrage leek gisternacht nog genegeerd, ook het groene bijdrage stukje was weg. Maar het is echt een topsite, fanatiek gerund en hadden het 's ochtend vroeg alweer verwerkt! Overigens vraagt PCS altijd om een bron, voordat ze iemand op een startlijst gooien. Enkel weet je alleen niet hoe lang die bron geleden is.

Ik denk wel dat QS met beiden start. Dat doen ze immers in 3daagse de panne ook.

@rad: weet je zeker dat Ackermann in de Scheldeprijs start? of alleen vermoeden omdat hij de vorige 2 jaren ook startte?

Verder qua Ackermann en Bennett in E-F, Ackermann was paar dagen ervoor erg diep gegaan met een race en zei dat hij eigenlijk niet fris genoeg was om te starten, maar het wel zou zien.

voor sprinters zijn E-F en Giro prima samen te doen. Renners als Greipel, Gaviria, Bennett, Stuyven hebben het al eerder gedaan in het verleden, de combinatie.

Swift is zeker jammer, was een goedkope versterking waar je nog wel wat puntjes van kon verwachten.
Nu zie ik nog maar 1 500.000 renner die ik echt interessant vind

Laatst gewijzigd
Jori

'@treb: gaat om de eerste zin:

Op woensdag 10 april strijden Fabio Jacobsen, Fernando Gaviria, Marcel Kittel, Mark Cavendish, Elia Viviani, Yves Lampaert en nog vele andere toppers … om de overwinning van de 107° editie van de Scheldeprijs.

Laatst gewijzigd
Bitburgerr

Yep. En deze:
https://www.terneuzen.nl/Onze_Organisatie/Actueel/Nieuws/Start_Scheldeprijs_in_Terneuzen

Al lijkt dit een ‘afgeleide’ van die eerdere bron.

GreenDay

Een paar dagen geleden vond ik het budget te ruim. En nu ben ik me aan het afvragen of een team zonder Benoot, Vanmarcke, Naesen, Stybar en Lampaert überhaupt kans heeft op een goed plekje... Het kan snel verkeren in het leven!

Phoenix0000

Ik zou me eerder afvragen of ik met Sagan, Greg en Gilbert wel kans heb.

Jori

Sagan is de man die je nodig hebt als het onwaarschijnlijke toch gebeurd
Greg is de man die je nodig hebt als het waarschijnlijke gebeurd
Gilbert is de man als quick-step weer een quick-step jaartje draait

Karperdrol

Dan ga ik voor het onwaarschijnlijke.
Hier alleen Sagan, hoop dit te kunnen opvangen met mannen zoals Stuyven en Naesen.

1 2 ... 18 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.