Als ie van E3 tot met Roubaix top 3 rijdt vind ik het alsnog geen probleem, al heb ik liever dat ie er nog 2 ritjes aan vast plakt. Mijn belangrijkste opofferingen voor Sagan waren Vanmarcke, Colbrelli en Trentin en daar voel ik nog niet echt spijt van. Nou hopen dat Sagan ook echt de zekerheid biedt die iedereen hem toedicht.
Heb mijn beklag gedaan bij Scorito, enkele renners gekozen voor de strade... doen ze niet mee. En toch wel snel bericht terug gehad, ik mag de gemaakte kosten meenemen als extra budget in de Giro.
Dus dat is netjes geregeld. Heb nog wel drie topfavorieten voor morgen, maar had er liever 7, zoals gepland. Wordt weer niks, dit hele voorjaar.
Zit er zelfs aan te denken morgen vanaf de stoep te gaan poolen en hopen op disqualificatie. En me dan helemaal richten op de Italiaanse rittenreeks waar wij als een van de favorieten zullen gaan starten.
Moeilijk.... moeilijk....
Wellens: "Keelpijn en neus beetje dicht, maar ze zeggen dat dat op topvorm wijst"
Zonde van de sportman Wellens, als hij een klein attestje had aangevraagd ervoor, was hij kopman nummer 1 geweest :p
Sporza is verder een goede liveticker en de twitter lijst van ze genaamd wielrennen is ook leuk om te volgen.
Zo heeft Nibali al gelost. Antonio wel te verstaan ;)
had 29 punten extra kunnen halen qua kopmannen, maar dat is maar een schijntje dus erg tevreden. Ook al 834 punten en dan moet lampaert op plek 11 nog worden meegenomen. Heel erg mooie score dus en nog extra winst is dat de knie van benoot gewoon goed is!
Nu komt damage control eraan met MSR, E3, G-W, Ronde en P-R (geen Sagan) om vervolgens vanaf Amstel weer uit te lopen (valverde, ala, wellens, lutsenko, Matthews lijken er toch mooie namen en dan nog een boel sprinters).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.