Scorito Klassiekerspel 2019

1 2 ... 54 ... 88 89
Jasperdewaal11

Gegokt en verloren flipje geen kopman. Had gegokt op het stybar weg spring scenario

bakfiets

7 renners aan de start. 6 in de top tien. Daar teken ik de volgende koersen ook voor.

Wimbo

Kopmannen, Ala, Benoot, Greg.
Vervolgens wat op het wielerforum lezen en wissel Benoot voor Wellens, shi....
Benoot wisselen voor Wellens leek misschien logisch, is toch vorige week gevallen, doe maar.
Deze prachtige wissel brengt mij nu net niet in de 50%.
Meelezen brengt dus niet altijd vooruitgang.
Geen zorgen dus actieve forum bewoners, jullie worden gelezen, gehoord maar niet altijd geloofd, ha.
Blij van Thomas, hoop op Waalse punten.
Hoop het wielrennen, wat ik echt fantastisch vind, naar een voor mij hoger(scorito) niveau te trekken.
Blijf jullie volgen!!!Hane.

arjenzvob

Hoop mensjes die na Kuurne de mond vol hadden met hun hoeveelheid punten bla bla bla.... Diezelfde mensen nu wat minder gescoord zeker?

Yskoud

De enige vraag die nog rest voor MSR is wie er van DQS volgende week wint:

*** Viviani
** Ala, Stybar
* Gilbert, de rest van de ploeg

skylimit

Met slechts 7 renners gestart in de Strade Bianche toch nog boven het gemiddelde gescoord. Hadden nog wat meer punten kunnen zijn als ik Vanaert 3e kopman had gemaakt i.p.v. Wellens.
Voor Milan-San Remo zie ik weinig kansen met mijn 20 renners, hopen maar op een verrassing.

La Primavera

'@Yskoud Ik gok op Ala met een aanval op de Poggio waar hij het hele peloton in stukken scheurt. Erachter dus niet voldoende samenwerking en dan springt Lutsenko met Stybar en Lampaert op zijn wiel weg bij het achtervolgende peloton. Lutsenko verspeelt te veel krachten en legt het af in de sprint. Finish 1. Ala 2. Lampaert 3. Stybar.

Jori

Rijdt Stybar dan MSR? Ik hoop het, maar verwacht het toch niet.

Verwacht:
Gilbert, Alaphilippe, Lampaert, Viviani, Morkov, Sabatini, Keisse/Declercq

Verder heeft Alaphilippe bewust naar maart voor SB maar ook zeker MSR gepiekt, dus mag je zeker een poging verwachten. Maar wie kan/mag er mee? Valverde had ik graag nog aan de start gezien. Trentin zal een poging doen, maar lijkt me te zwaar. Verder wil Matthews mee, maar weet ik niet of hij kan, 2 jaar terug kon hij het niet. En Sagan uiteraard, die heeft bewust Strade hiervoor over geslagen. Verder zullen nog paar willen mee springen, maar dat zullen meer slepers worden, als ze al de explosiviteit hebben.

Maar MSR hebben ook meer teams baat bij een sprint: UAE, Lotto-Soudal, FDJ, Cofidis. Ergo, "het wordt hard tegen onzacht", zoals de commentator het nog wel een paar keer zal noemen ;)

M@thijs

'@Arjenzvob, nee hoor ben van 21e tot 16e gestegen

Jori

Trouwens, ik ben zelf eigenlijk nog wel benieuwd naar wat de mensen in Van Aert zagen?
Toegegeven, met deze vorm ben ik zeker jaloers, maar ik zag het er vooraf toch niet echt in.
Mannen als Benoot, Naesen, Vanmarcke allemaal even duur en al goede vorm geëtaleerd, terwijl Van Aert net aan zijn 2e wegseizoen begint, na een tumultueuze voorbereiding en wat mindere resultaten. Was het dan een gevoel? Heb ik dingen gemist?

Ze zitten beiden niet in mijn team, maar laat MvdP ook maar zo snel mogelijk komen en ons mooie duels voorschotelen

TomLaser

Flipje moet je altijd eerste kopman maken waar hij start. Hij is de beste renner ter wereld. De enige reden dat hij niet alle klassiekers rijdt en wint is omdat hij van Pat af en toe ook teamgenoten moet laten winnen.

Poeksel

'@Jori: Vorig jaar al behoorlijke resultaten. Nu een jaar sterker en met een goed team: iemand wiens naam ik niet zal noemen gebruikte zelfs de term "fantastisch talentvol". 3M lijkt me een plausibele prijs voor hem.

Laatst gewijzigd
Jopster

Matthews abandon in PN. Gaat lekker zo

Mr10B

Hopelijk valt 't mee met Matthews

arturo

'@Jori

Je hebt niets gemist imo. Ik had WvA als derde koopman voor SB, was een gokje. Vooraf vond ik hem redelijk goed geprijsd, geen usual suspect, goed team om hem heen en reed een ok WK veldrijden.

Jori

'@poeksel: Maar als je dat afzet tegen bijvoorbeeld Benoot die SB won en toch al vaker de klassiekers reed, een Naesen die 2 jaar terug gewoon van zelfde niveau Sagan en GvA was, Vanmarcke die al jaren goed is, dan vond ik hem de mindere van de 3 miljoeners. Zeker nog als je zijn voorseizoen meeneemt.

Ik zou hem toch meer hebben vergeleken met Valgren, die 2.5 miljoen was, vorig jaar ook mooie resultaten had, maar de vraag was of hij het dit jaar in ander team en verwachtingen weer kon waarmaken.

@Arturo, Tja, zelfs voor SB vond ik het nog een gokje als je vergelijkt met de namen Benoot, GvA, Stybar, Alaphilippe, Valverde, Wellens en qua prijs dus ook nog wel fors om in je selectie op te nemen.

Ab Normaal

'@Jori
Klopt, ik heb WvA ook echt geen seconde overwogen gezien zijn prijs t.o.v. anderen.

Gladiool

Matthews buiten bewustzijn geweest en 'hersenletsel' geconstateerd...

Jori

De Buyst ook gevallen, schouderblad gebroken.
Matthews begint al beetje op de Porte van het klassiekerspel te lijken. Duur, lijkt goed, maar heeft altijd wel pech

Laatst gewijzigd
kevinraar

Slechte wedstrijd goor mij ben gezakt 1591 naar 2942
Dat komt mede doordat valverde en sagan niet meedoen voor de rest maar 4 renners uit mij team meededen Alaphlippe Wellens tabak en pogacar

Laatst gewijzigd
Yskoud

We hebben nu een kasseienrit, sprintersrit en een heuvelrit gehad. Dit betekend dat de mensen met een brede selectie nu bovenaan staan.

Charlie33

Dit spel heeft zo'n lange doorloop dat je zou moeten kunnen wisselen. 1 x bijvoorbeeld. Wat vinden jullie?

M@thijs

'@Yskoud valt mee, heb sagan gva gilbert stybar ala valverde en lampie. Vrij specifiek en niet al te breed, toch top 20 overall. Denk dat juist dit en mijn 500-1000 renners als de buyst lutsenko groenewegen mij redden.

Treenert

7 renners, waaronder Ala en GVA, bij de eerste 15 en toch maar 686 punten :( . Die kopmanwaarden maken dit een waar gokspel, jammer!

Laatst gewijzigd
Jori

'@yskoud: sprintersrit met een enkele sprinter in de top 10 maar vooral kasseimannen. En 3x winst QS.

Bovenaan staan betekent enkel dat je veel van deze namen hebt:
Jungels, ala, styby, lampaert, senechal, gva groenewegen, lutsenko, keukeleire, wellens, WvA

En groenewegen heeft al maximale efficientie gehaald, terwijl andere renners nog seizoen moet beginnen

En nog in lichtere categorie benoot, buyst, teuns, fuglsang.

@treenert: ongeveer 80% waar. Vergeet niet dat verschil lampaert Styby tov rest wel erg groot is. Verder is de impact in 3 races erg groot, maar zal het verminderen als er 14 races zijn geweest

Laatst gewijzigd
1 2 ... 54 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.