Scorito Klassiekerspel 2019

1 2 ... 55 ... 88 89
Kpenty

Is Gilbert al versleten?

kevinraar

Wie zijn jullie Kopmannen voor milaan samreno?

ivo001

Calmejane, cimolai en guarnieri

KissMyAce

Coppi, Merckx en Kelly

KissMyAce

https://www.wielerflits.nl/nieuws/maagvirus-treft-sagan-in-aanloop-naar-tirreno-adriatico/

daan_zeelen_811806

Hopelijk Matthews aan de start in MSR maar verwacht als hij zo'n crash heeft gemaakt dat hij nooit topfit aan de start kan staan volgend weekend

Jasperdewaal11

'@ kevin Roelandts, Nibali en de Tier

Rad

'@kevinraar; Rebellin!

BrackenRidgeCycling

'@kevinraar Gaviria Kristoff Cort

Kpenty

'@kevinraar Thor Hushovd, Fabian Cancellara en Jens Voigt.

kevinraar

Wat zijn jullie grappig

Treenert

Loat goan Kevin. Idd een beetje jammer!

#doeslief

Laatst gewijzigd
YungNikopolidis

'@kevinraar ik wil wel eens jouw kopmannen overnemen, wie stel jij op? Woods en?

Poeksel

Ik weet nog niet of ik Sagan als kopman neem kevin. Jij al wel?

Kpenty

'@kevin gelukkig ben jij hilarisch

M@thijs

Heb voor nu sagan kristoff staan, maar ik wacht op het weer, as het regent ga ik voor de aanval

kevinraar

In weet nog niey wie mij Kopmannen worden

Jasperdewaal11

Nee want die neemt ie over en laat hij nog 3x checken door andere

Jori

Qua kopmannen, het is maar waar je je druk over wilt maken. In je selectie had je er al rekening mee moeten houden. Favorieten bookies zijn
1. Sagan
2. Ewan
3. Gaviria
4. Viviani
5. Kristoff
6. Alaphilippe
7. Demare
8. Kwiat (rijdt hem niet volgens mij)
9. Colbrelli
10. Matthews
En dan nog renners als Degenkolb, Gilbert, Trentin, GvA

Maarja, das enkel winnen en niet bijv. Top 5, top 10 plaats. Gewoon afwachten tot de dag zelf, kijken wie er nog heel is, wat voor weer en vooral voorspellen of het sprint wordt of dat er hele groep wegspringt. Dan pas voorspel ik mijn eigen kopmannen. Vooraf uiteraard sprint gegokt met dus gav, viv en trentin als beoogde kopmannen

Lampaert 3e kopman in kuurne was leuke punten, maar heb ik pas op dag zelf besloten nadat ackermann was gevallen.

Treenert

Naast wielerfanaat ben ik enorm fanatiek voetballiefhebber en probeer óók daar zo veel mogelijk over te lezen, bijv. VP. En iedere keer wil ik dan ook graag de comments lezen maar ben dan altijd bij de 5e comment alweer afgehaakt omdat de sfeer daar enorm verziekt is en er dan maar weer gescholden moet worden. Ik vind dat zó zonde, laten we er nou voor zorgen dat ons dat hier op Wielerflits NIET gebeurd!!!!!
Iets met waarde en laten ………………….

Laatst gewijzigd
Kpenty

'@treenert iets met trollaccount

FrankV

x

Treenert

'@ Jori, je noemt er 6 uit mijn team en voorlopig heb ik 11 (incl. de Buyst dus 10) aan de start. Ben ook wel benieuwd naar de vorm van Valverde. Stuyven kan ook nog bij het lijstje. Matthews heb ik niet maar ik zou 'm dit keer ook genegeerd hebben. Voorlopige startlijst voorspelt wel vuurwerk, mooi!

Rad

Valverde start niet toch? Tevens afwachten hoe Matthews gaat herstellen, maar echt veel hoop heb ik niet op een goede afloop..

Heb nu Sagan, Gaviria en Avermaet als kopmannen

Laatst gewijzigd
Jori

Pfft, Matthews ook nog een kaakbreuk, die mist dus het hele voorjaar. (indeleiderstrui)
Valverde gaf inderdaad aan door ziekte SB en MSR over te slaan en zijn rentree te maken in Baskenland
Stuyven zou ik niet op rekenen, zie hem meer in zijn tour rol straks sprint voor Degenkolb aantrekken

1 2 ... 55 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.