Zoals Gaviria het in het interview zegt ga ik er dus gewoon vanuit dat hij daar aan de start staat om te winnen. Als Boasson Hagen ook nog mee doet dan ben ik echt tevreden met mijn renners in de Scheldeprijs. Gaviria, Kittel, Greipel, Theuns en Hagen. In principe gewoon 5 top 10 kandidaten, maarja het wil nog niet lukken voor sommigen in dit lijstje.
Voor vandaag ben ik gegaan voor 1. Van Avermaet 2. Stybar en 3. Trentin. Ik zie Stybar dit keer niet snel winnen maar wel een grote kans op de top 10 hebben. Denk niet dat die sterk genoeg is om solo te winnen en dan komt die al snel een andere snellere renner tegen. Trentin is zwaar in vorm en heeft een sprint. En Van Avermaet heeft ook zijn sprint en zie hem toch wel bij het beslissende groepje eindigen. Misschien zit hier niet de winnaar tussen maar heb het idee dat dit nu de meest zekere kopmannen zijn voor mij. Naesen niet 100% fit en Gilbert ook niet, dus ga ik die gok niet maken.
Vandaag gegaan voor GVA op 1 , Sagan op 2 en Jungels op 3. Overwogen om Matthews te pakken als 3e kopman maar helaas niet gedaan.
8 man in de top 20 vandaag. Door 564 punten gestegen naar plek plek 259 (98,1%). Forumpoule nu 5e.
Op naar de Scheldeprijs. Ik ben benieuwd of Gaviria start! Dan ben ik blij, Anders heb ik Greipel, Philipsen en... weliswaar minder interessant, Lampaert. Als ik het hier zo lees heeft niemand echt een bijzonder team. Benieuwd hoe ver ik kan komen dit jaar!
Had Bettiol vorig jaar in mijn ploeg op basis van zijn koersen in Canada en leeftijd. Niks gereden, nooit gelezen wat er was. Pollen, te koud, ..... dus geen 2e keer genomen. Lees nu bij van avermaet dat hij nogal lui was en te dik stond. Richting Canada kom je dan wel in vorm door gewoon te koersen. In andere ploeg nu dus wel beter.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.