Scorito Klassiekerspel 2019

1 2 ... 75 ... 88 89
Treenert

Heb ook Gaviria maar die hoeft wat mij betreft niet te starten want die heeft zo'n 50% ook ws.
Heb nl. als alternatieven Ackermann en Theuns die veel minder spelers zullen hebben.
Tsjonge, mag daarnaast als 3e kopman kiezen tussen Lampaert of Vanmarcke. Iemand die daar nog iets zinnigs over kan zeggen of wordt het de dobbelsteen?

Mr10B

Zou daar Vanmarcke kiezen, nog enige kans dat hij een ere plaats tussen plek 10 en 20. Lampaert zal voor Jakobsen rijden en ik neem aan dat hij niet de laatste wagon in de trein is (morkov), dus de kans dat hij top 20 rijdt lijkt me nihil.

Sjonge Jonge

Op de lijst van de site van de Scheldeprijs staat Lampaert er zelfs niet eens meer bij, dus dat wordt nog wat makkelijker om te kiezen Treenert.
Hier alleen Ackermann, Pasqualon, Boasson Hagen en Vanmarcke, maar 1 kanshebber dus eigenlijk.
Had hiervoor gehoopt op Bouhanni en enigszins tegen beter weten in op Viviani.

bakfiets

Ik heb dat bij Boasson Hagen en Debussere. Zijn volgens mij allebei de tweede sprinter achter gibbons en kittel. Kittel valt aalleen zo tegen dit seizoen dat ik voor debussere ga als captain 3.

Mr10B

Zouden ze echt Boasson Hagen als knecht van Gibbons gebruiken?

hartstikkebedankt

Ackermann is hier mijn eerste kopman, dan kies ik denk ik voor Philipsen als nr. 2, blijft over het derde stoeltje voor Debusschere, Pasqualon, Hagen of Vanmarcke. Denk dat het de eerste wordt.

Starlynk

Geeft wel weer aan hoe belangrijk de ploegen de Scheldeprijs vinden als er minder dan 48 uur van tevoren nog geen enkele bevestigde selectie is :p

Stuff

'@Starlynk

UAE is bevestigd, zie hun twitter.

Starlynk

Vooruit 1 team dan, maar ook minder dan 48u van tevoren :p En geen Gaviria dus!

LeoR 16

Kan me niet voorstellen dat EBH Scheldeprijs gaat rijden, laat staan om te knechten. Die rijdt al heel het seizoen in het teken van zijn lievelingskoers, Parijs-Roubiax. Nu aan een valpartijenspektakel deelnemen lijkt me uitgesloten. Als hij toch start zal hij wellicht gewoon wat kilometers maken en opgeven voor het 'gevaarlijk' wordt.

Jori

Bora is ook bekend

Starlynk

'@Jori: Ja, die zie ik op bevestigd staan op Scorito, maar kan het zelf niet vinden. Heb je een linkje naar een persbericht o.i.d.?

En Sunweb rijdt Scheldeprijs met dezelfde selectie als Parijs-Roubaix

Jori

Gewoon de bora site, calendar en dan de scheldeprijs aanklikken

Starlynk

Ahhh thanks! Ik zat bij news te kijken en daar zag ik niks.

koen22

Moscon doet ook mee

romanoww

https://mobile.twitter.com/Scheldeprijs/status/1115254123308507136?s=08

Dan toch? Is it you, Fernando?

Pietje Precies

Stond Gaviria juist niet op die foto en is ie uitgegumd?

De foto klopt in ieder geval niet, want Bouhanni rijdt net als vorig jaar weer Circuit Cycliste Sarthe in plaats van de Scheldeprijs.

Jori

Bouhanni was wel bedoeld, maar waarschijnlijk omgegooid door gebrek aan koersdagen door uitvallen in Tirreno, beetje zoals Matthews opeens Catalonië reed. Of blinde woede van Vasseur, die heeft net als zijn sprinter wel een steekje los zitten. Nu moeten ook alle traingsregimes mid-seizoen worden herzien, omdat ze niet (genoeg) winnen.

Gaviria is verhaal apart. Zei zelf dat hij hem reed, aldus te lezen op wf, scheldeprijs kondigde hem eerder al aan samen met Viviani, Lampaert. Maar beide bronnen bleken al eerder incorrect, in tegenstelling tot de aankondiging van de ploeg zelf waar hij niet bij staat.
1+1 = 2?

Pietje Precies

Correct me if I'm wrong, maar Bouhanni zijn programma was voor aanvang van het klassiekerspel volgens mij helemaal niet bekend. Althans, Kuurne, Tirreno en Sanremo waren het programma.

Maar de Scheldeprijs en Eschborn-Frankfurt waren volgens mij beide niet bekend. Er was dus enkel een redelijke kans dat hij in de Scheldeprijs zou starten. Maar goed het blijven Bouhanni en Vasseur....

Nadat het klassiekerspel al een poosje bezig was is hij op de voorlopige startlijst van de Scheldeprijs verschenen, waar hij nu al weer een aantal dagen vanaf is.

Laatst gewijzigd
Jori

Californië was geloof ik trouwens ook al bekend, maar pin me er niet op vast. (Die hadden zo'n soort scheldeprijs aankondiging gedaan met wat grote namen die zouden komen, zoals oa Sagan en Bouhanni)

Maar: Kuurne is precies zo'n zelfde soort koers als Scheldeprijs; 1.HC, voor de sprinters, niet al te lastig.
Vorig jaar toen het hommeles was met Bouhanni en Vasseur, werd Hofstetter gestuurd die later ook de Scheldeprijs kreeg. in 2017, toen Bouhanni nog de scheldeprijs reed, stond Kuurne ook op zijn programma.
Dit jaar stond Bouhanni ook bij Kuurne aan de startlijst. Daarnaast sprintte hij ook al dusdanig goed in de wedstrijden voor de Omloop, dat ik geen problemen meer verwachtte. E-F was meer hoop, al leek hij een goede kandidaat op basis van vorig jaar dat ze hem toch stuurden, maar dit had net zo goed Laporte of Hofstetter kunnen worden, gezien vorig jaar niet echt representatief was voor Bouhanni.

Alles leek koek en ei, mijn gedachtesprongen werden gelukkig gedeeld door Cofidis, totdat Bouhanni aankondigde dat hij al met andere teams praatte, prompt uit de Tirreno stapte en vervolgens ook een ander schema kreeg, ergens na De Panne waar ik juist zelf al blij van werd van de sprintprestatie. (hij stond ook niet op de voorlopige lijst van Circuit Sarthe, daar is hij pas later aan toegevoegd ten koste van Mathis, geloof ik).

Met Scheldeprijs en E-F moet je gokjes nemen qua deelnemers, dit leek me een redelijke. Ook omdat de relatie tussen Vasseur en Bouhanni weer werkbaar leek en Bouhanni wel moest presteren, omdat zijn contract afloopt. En qua E-F ben ik dus duidelijk meer hoopvol gestemd qua presteren dan jij.

Laatst gewijzigd
kevinraar

mij kopmannen voor scheldprijs
1 ackerman
2 debusschre
3 dupont

Twiebol

1 Walscheid
2 Vanmarcke
3 Moscon

Welgeteld 3 startende renners in mijn team :)

Jasperdewaal11

Ik heb Ackermann, Philipsen, EBH en Vanmarcke voorlopig aan de start als niks veranderd

Gids03

Philipsen ackermann debusschere vanmarcke in me team .

Pietje Precies

'@Jori, reagerend op jouw laatste alinea: ik heb het onduidelijk opgeschreven zie ik.

Ik schreef: "Er was dus enkel een redelijke kans dat hij in de Scheldeprijs zou starten."

Daarmee bedoelde ik niet dat er geen kans is dat hij in EF start, maar dat het verre van zeker was dat ie in de Scheldeprijs zou starten.

Er had beter iets kunnen staan als: "Er was dus slechts een redelijke kans dat hij in Scheldeprijs en in EF zou starten, maar beide waren verre van zeker".

1 2 ... 75 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.