Scorito Klassiekerspel 2019

1 2 ... 77 ... 88 89
Stuff

'@Ajvenema

https://twitter.com/TeamDiData/status/1115869908154425345

Niet goed gezocht dus.

Jori

'@Imbatido; Er zit een verschil tussen vertrouwen hebben en hopeloos uit vorm. Kittel durfde in de Panne niet het risico te lopen in de bochten en durfde daarnaast niet blindelings het wiel van zijn lead-out Haller te volgen, waardoor hij niet in goede positie kwam en liet lopen. Daarnaast is Kittel vaak wel sterk in waaiers, niet bepaald een lichtgewicht sprinter die wegwaait. Daarnaast heeft Katusha ook nog Haller en Zabel mocht Kittel er al niet meer bij zitten, weet niet of direct Debusschere de uitgesproken man is na Kittel? Maar zou net zo goed kunnen zijn dat Debusschere gewoon los van Kittel zijn eigen pad zoekt

EDIT: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190410_04313520

@random wielerliefhebber.: Zulke percentages vallen toch vaak wel tegen, heb deze statistiek nog opgevist van omloop:
1. Sagan (78%)
2. Van Avermaet (75%)
3. Alaphilippe (60%)
4. Stuyven (56%)
5. Stybar (53%)
6. Wellens (52%)
7. Valgren (51%)
8. Terpstra (46%)
9. Benoot (46%)
10. Colbrelli (45%)

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Ik neem de gok gewoon met Debusschere als 3e kopman, die heeft de volgende scenario's
1. Kittel zit er niet meer bij dus is de man van Katusha
2. Hij doet de laatste lead-out voor Kittel, nog steeds kans op top-20
3. Kittel heeft zijn vaste lead-outs Haller en Zabel; Debusschere sprint zijn eigen kans

Laatst gewijzigd
Imbatido

'@Jori: Het onderliggende probleem is dat Kittel de benen niet had/heeft. En dat was dan nog een relatief makkelijke wedstrijd. In Parijs-Nice was hij ook niet sterk. Met waaiergeweld vandaag zie ik hem niet meedoen als zijn conditie niet is verbeterd de laatste weken.

Rawolf

Ik neem aan dat vooral de laagste teams Lutsenko niet hebben. Aangezien hij wat minder bekend is maar wel heel goed geprijsd.

Behalve Benoot en Sagan heb ik trouwens alle uit die top 10😅

Ajvenema

We zullen het zien! Zou me verbazen als het verschil vandaag gemaakt wordt. Iedereen die er toe doet heeft een mannetje of 2-4 van een stuk of 7 redelijke opties. Ik hoop op een winnaar uit een verrassende vlucht van 20, gewoon voor de zekerheid:)

Laatst gewijzigd
Jori

'@imbatido: Aah ok, hij gaf vooral beetje een ontredderd interview, weet niet meer wat de strekking was, maar je kreeg wel beetje medelijden met hem. Maar Katusha claimt dus wel vol vertrouwen hier te starten, met volledig team ter zijn beschikking, al is dat dan dus maar de vraag of dat genoeg is

@random wielerliefhebber.: Maar er waren zoveel mooie renners mooi geprijsd en je mocht er maar 20.
Schachmann, Woods, Teuns, Philipsen, Keukeleire, De Buyst, Halvorsen, Ballerini bijvoorbeeld vond ik allemaal nog erg interessant en zeker niet duur.
En Lutsenko was vorig jaar ook wel teleurstellend, denk dat nog genoeg mensen hem uiteindelijk niet hebben gedaan

rbc1912

Hier alleen maar Ackermann en EBH aan de start. Hoef dus niet echt te dubben over de kopmankeuze haha. Van EBH had ik zeer hoge verwachtingen, maar net als zijn Dimension Data ploegmaat Valgren heeft-ie 0 hele punten opgeleverd tot nu toe. Vantevoren zeker wel goed over de Scheldeprijs nagedacht, aangezien ik in mijn vriendengroep de vorige x door deze koers gewonnen heb. Toch teveel gehoopt op 'Gav' en Viviani, die toch behoorlijke miskopen zijn gebleken.

ivo001

Scorito gaat me ook nog mailen dat ik mijn kopmanselectie neit compleet heb, met maar 2 renners aan de start :')

Platje

Philipsen of EBH 3e kopman vandaag.. vooraf was philipsen wel duidelijk maar door zijn interview en het uitvallen van gibbons toch een erg lastige keuze

Sloddies

Ackermann, Greipel en Philipsen de kopmannen. Hopelijk dit keer wel een goede keus, want veel in te halen. Als EBH vandaag de punten pakt kan ik beter het parcours van de Giro gaan analyseren...... Bouhanni heb ik inmiddels op non actief gesteld.

Laatst gewijzigd
Rad

Heb maar 3 starters, dus dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk..

Kittel
Philipsen
Moscon

Mr10B

Jakobsen en Ackermann maar 18% en 17% gekozen als kopman. Ik vind dat bizar weinig (en ik heb ze allebei :D )

Gladiool

Opvallend dat Greipel niet eens in de toptien staat. Toch veel verschillen vandaag denk ik.

BarryE1

'@MR10B Nu Jakobsen met zekerheid meedoet is het een opvallende statistiek ja, maar die zekerheid had je vooraf natuurlijk niet. Na afmelden voor KBK was de enige "zekere" wedstrijd Gent-Wevelgem. Al kon je natuurlijk wel anticiperen op deelname in de Scheldeprijs. Wat betreft Ackermann ben ik het wel met je eens.

Starlynk

Ja, en toen we onze teams moesten maken stond Viviani nog op de voorlopige startlijst, dus dat pleitte ook niet echt voor Jakobsen.. Maar goed, als je hem hebt, kun je nu hopelijk lekker punten scoren, want tot nu toe heeft ie nog niks opgeleverd toch? Hopelijk zit ie niet in de 3e waaier.

Starlynk

https://twitter.com/omroepzldsport/status/1115947768042881028

hahaha

Laatst gewijzigd
Gladiool

Hahahaha. (Ik lach nu totdat blijkt dat mijn kopmannen er ook zitten)

Laatst gewijzigd
Starlynk

Hij schijnt al weer terug te zijn gelukkig ;) Maar opnieuw waaiers!

Jori

Bij Sporza zien ze er ook wel de humor van in:
"Het peloton in deze Scheldeprijs zou zomaar kunnen deelnemen aan Temptation Island. Een breuk is vandaag snel gemaakt, maar behoort ook heel rap tot het verleden. "

Filipo

Sporza: Het peloton in deze Scheldeprijs zou zomaar kunnen deelnemen aan Temptation Island. Een breuk is vandaag snel gemaakt, maar behoort ook heel rap tot het verleden.

:'-D

Mr10B

Daar gaan de puntjes voor Hagen. Dit gaat hij natuurlijk nooit vol houden

Jasperdewaal11

EBH wat doe je ??!!?

hartstikkebedankt

EBH toch mijn plekje gegeven in plaats van Philipsen na een interview waarin werd aangegeven dat DD voor EBH zou rijden, doet ie dit

Ook fijn dat Ackermann helemaal klem zat

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Wat een drama dit zeg... Ieder jaar gaat het mis met mijn sprinters hier.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 77 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.