Deze rit is voor de vluchters EN een uitgelezen kans voor de wildcards, met de volgende paar ritten in gedachten. Ik heb het zo ontzettend slecht gedaan met de sprinters dat alleen een tactiek van ongeleid projectiel beleid mij ooit nog omhoog kan helpen.
Dussss.... Gavazzi of soortgenoot FTW. Een sprinter die niet heeft meegesprint, een neus heeft voor ontsnappingen, een forse heuvel over kan komen, EN snel aan kan komen.
Dat gezegd hebbende, hoe groot gaat de kopgroep zijn? En hoe groot zal het resterende peloton zijn? Uitgaande van een forse kopgroep van een stuk of tien, worden de plaatsen tien tot twintig wel heel interessant want daar gaat in het dagklassement het verschil gemaakt worden.
Net als iedereen (denk ik) schat ik de etappe scorito gewijs als voor de vluchters ( en wel hoe exotischer hoe beter) maar is mijn dagteam aangevuld met een paar AK mannen...
het lijkt me dat Ulissi vandaag weer heel de dag voor Conti moet gaan werken, terwijl hij toch bij de bookmakers op nummer 1 staat.. twijfels.. hetzelfde heb ik met Battaglin, heeft nog amper iets laten zien maarja als hij er bij zit en je neemt hem niet mee dan sla je je weer voor je kop.
Masnada en Madouas nog 2 renners die kanshebbers zijn, maar staan allebei binnen 3.5 minuut van Conti. gaan zij mogen wegrijden?
conclusie: weer een hopeloze dag om te kiezen
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.