Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 103 ... 120 121
Wiel Beelen

'@kevin
Ik zou voor O’Connor gaan. Kan hoog eindigen morgen.

kevinraar

O connor gat niet in de aanval en winnen van klassement renners gaat hij niet doen
Kopman Masnada of 1 van deze klassement renners Roglic Yates Nibali Lopez Mollema

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Ik weet het even niet voor morgen. Wie neem ik mee als 9e man; Jungels, Izagirre of Vuillermoz?

Wiel Beelen

Dan zou ik Mollema kiezen Kevin

Poeksel

Valvuillerdemoz: "Det får os til at pege på Alexis Vuillermoz som vores favorit. " volgens feltet.dk

Lijkt me duidelijk dus.

kevinraar

Zouden ze morgen Masnada laten weg rijden?

puntenpakkertjes

Carthy of Jungels en De Gendt of Izagirre voor 12e etappe?

Gids03

Mij laatste twijfel is ulissi jungels of hart. Cap twijfel ik nog over zou ulissi zelf mogen of niet t lijkt me niet dat ze hem opbranden voor nog 1 dagje roze trui .

puntenpakkertjes

Roglic in deze vorm meeste kans om als eerste van klassement renners over de eindstreep te komen. Winnende vluchter is grotere gok.

Laatst gewijzigd
bartje

Deze rit is voor de vluchters EN een uitgelezen kans voor de wildcards, met de volgende paar ritten in gedachten. Ik heb het zo ontzettend slecht gedaan met de sprinters dat alleen een tactiek van ongeleid projectiel beleid mij ooit nog omhoog kan helpen.
Dussss.... Gavazzi of soortgenoot FTW. Een sprinter die niet heeft meegesprint, een neus heeft voor ontsnappingen, een forse heuvel over kan komen, EN snel aan kan komen.

Dat gezegd hebbende, hoe groot gaat de kopgroep zijn? En hoe groot zal het resterende peloton zijn? Uitgaande van een forse kopgroep van een stuk of tien, worden de plaatsen tien tot twintig wel heel interessant want daar gaat in het dagklassement het verschil gemaakt worden.

Net als iedereen (denk ik) schat ik de etappe scorito gewijs als voor de vluchters ( en wel hoe exotischer hoe beter) maar is mijn dagteam aangevuld met een paar AK mannen...

Valvuillerdemoz

'@Poeksel: Ja, duidelijk. Dus Vuillermoz is favoriet voor de Ronde van Denemarken? Dan denk ik dat ie morgen rustig aan doet!

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Waren de zakken zand in de aanbieding mensen?

pirazzi

kevinraar ik zou Ulissi niet op de bank laten want Conti houdt de roze trui vandaag wel dan heb je in elk geval nog teampunten met Ulissi.

TimCarpentier

Ik heb al zitten zoeken achter artikels over UAE emirates in verband met de rol van Ulissi vandaag.

Iemand misschien nog goeie sites waar ploeginfo over de ritten word gegeven?

Jori

http://www.uaeteamemirates.com/

kevinraar

Pirazzi dat klopt wie zou ik dan wel op de bank zetten ?

Ik neem Nibali als kopman

Laatst gewijzigd
pirazzi

Campenaerts en alle sprinters.

kevinraar

Die zitten al op de bank heb nu al mij andere klimmers erin staan hrb dit team

Roglic
Yates
Nibali
Lopez
Mollema
Gallopin
Oomen
Masnada
O connor

Laatst gewijzigd
wesselvanoers

het lijkt me dat Ulissi vandaag weer heel de dag voor Conti moet gaan werken, terwijl hij toch bij de bookmakers op nummer 1 staat.. twijfels.. hetzelfde heb ik met Battaglin, heeft nog amper iets laten zien maarja als hij er bij zit en je neemt hem niet mee dan sla je je weer voor je kop.

Masnada en Madouas nog 2 renners die kanshebbers zijn, maar staan allebei binnen 3.5 minuut van Conti. gaan zij mogen wegrijden?

conclusie: weer een hopeloze dag om te kiezen

Derailleurtje

Wat verwachten we vandaag van Battaglin?

Gids03

Niks denk ik na zijn valpartijen . Ik zelf twijfel vandaag over ulissi mag hij voor zijn eigen kans gaan of moet hij voor conti ze eigen leeg rijden twijfel bij mij is om hem cap te maken of een klasement renner

Jasperdewaal11

Ligt het aan mij of denkt bij de klassementsrenners de Haai vandaag: Ik geef er een klap op bij dat Muurtje en dan knal ik door in de afdaling.....

Yeez

De gendt, vuillermoz heb ik nu. Cattaneo en masnada, wat moet ik daarmee? Staan toch te kort?

JesperRenrad

Pfff. Ik ben vooral blij vandaag dat er wat sprinters zijn afgestapt. In ieder geval elimineert dat een paar opties voor vandaag in de grote loterij :)

Heeft iemand btw het telefoonnummer van Ulissi? Ik zou de beste man graag vragen wat de plannen vandaag zijn.

Treenert

Kan Jasper maar als hij dan in de spiegels kijkt zit daar: "Hallo Jumbo" met een big smile.

1 2 ... 103 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.