Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 104 ... 120 121
Karperdrol

Ion als kopman...gewaagd. Moet ik dit wel doen??

Jasperdewaal11

'@ Treenert, True maar als iemand schijt heeft aan treintjes en de knuppel in het hoenderhok wil gooien (al dan niet tevergeefs). Daarom hou ik van zijn stijl.

kevinraar

ik heb nu mij 9 klimmers erin staan twijfel of ik niet ulissi erin moet doen heb dan wel geen idee wie ik eruit moet doen

Dit loopt spaak

'@Kevin het blijft gokken... Gewoon doen wat je intuïtie zegt.

Ab Normaal

In mijn optiek zullen we vandaag een grote kopgroep gaan zien. UAE zal vast al wel een tactisch plan hebben of ze gaan controleren (en daarvoor de hele ploeg oproken) of dat ze bijvoorbeeld Conti meesturen in die groep.
Roglic en Yates zullen weinig plannen hebben vandaag, maar als mannen die op forse achterstand staan als Land besluiten om te gaan op die klim, dan zal er zeker actie gaan komen.

Kortom; meerdere scenario's mogelijk. Dat er een grote groep weg probeert te komen lijkt me een zekerheid. Ciccone zal er vast bijzitten en UAE bepaalt vervolgens wat er met die groep gebeurd. Verder zal er inderdaad niemand rijden, tenzij er iemand in die groep bijzit die niet teveel tijd mag pakken (Gallopin?). Dan zal Lotto Jumbo gaan controleren.
En als er geen klimmer plannen heeft rijden de favorieten rustig naar de streep.

Kortom; als kopman lastig te kiezen. Je kunt voor de veilige weg gaan en Roglic nemen. Levert je misschien een paar puntjes op, maar als je die niet krijgt, verlies je er niet veel door. Terwijl als je een aanvaller neemt die stomtoevallig wint, kun je enorm stijgen.

Ik ga dus zeker niet voor Roglic, maar kies een aanvaller.

Rawolf

'@Karper, ik heb ion nieteens opgesteld...

JesperRenrad

'@Random, ga je dan puur voor AK-mannen of heb je veel andere sterke aanvallers? (de gendt, Ciccone, Ulissi, Masnada?)

Ludi

Ik weet echt niet wat ik met De Gendt moet vandaag. Hij staat bij de bookmakers vrij hoog en bij mij heeft ie er altijd in gestaan vandaag blijkbaar, maar de realiteit is dat hij enorm veel achterstand heeft op de KOM nu. Ja hij kan wat puntjes pakken op die berg, maar met 0 punten tot nu toe en de komende etappes, is het dan wel slim om vandaag veel energie te gebruiken? Zeker als het een grote vluchtgroep wordt met explosieve aanvallers als vuillermoz enzo zie ik hem niet winnen. Dat weet hij zelf vast en zeker ook wel. Als hij er niet bij zit dan eindigt hij sowieso niet in de top 20 en krijg je ook geen punten van een of andere trui of klassement. Een paar klassementsmannen stel ik zeker op. Als alles bij elkaar komt zijn er een paar jongens met een heel lekker eindschot.Een paar andere mannen stel ik ook zeker op, mannen die zowel vanuit de ontsnapping als vanuit het peloton punten kunnen pakken. Maar dan nog deze meneer. Moeilijk moeilijk.

Laatst gewijzigd
kevinraar

ik heb ulissi erbij gedaan voor gallopin

JesperRenrad

Gallopuit dus?

kevinraar

ja moet 1 van de 10 eruit doen denk dat gallopin minste kans heeft op pinten

Rawolf

'@Jesper ik heb 5 klassmentsrenners, conti+ ulissi en 2 aanvallers, Madouas kan veel vaste punten pakken met jongerenklassement en punten trui demare en in Gallopin heb ik meer vertrouwen als izagirre voor punten

Lassayd

Ik verwacht dat Gallopin wint vandaag

Jasperdewaal11

GallopIN zit gewoon in de vlucht...

Jori

Jenthe Biermans heeft vandaag de meeste kans op pinten!
wat betreft onze Franse vriend, die dacht in etappe 10 ook :"Iek ga llopìn"

Laatst gewijzigd
Meneer

Ik heb ook enorme twijfels bij De Gendt. Ik heb hem - tot nu toe- nog als kopman staan maar twijfels, twijfels.

Ja, gisteren was hij 1,5. minuut later. Dus rustig aan en geen werk voor Ewan. Energie bespaard.
De rit voor vandaag is op zijn lijf geschreven.
Op veilige tijdsafstand van De Roze Trui.
De rit van morgen is er eentje voor de klassement mannen.

Alles staat op groen alleen moet Thommetje het wel gaan doen..

🤔

Ajvenema

'@kevinraar ik denk dat Ackermann wel een paar pinten lust na de etappe. Opstellen dan maar voor de truipinten?

Gerardv

Volgens mij heeft de Gendt gezegd dat hij dat met het oog op de komende grote rondes, meer zijn dagen gaat uitkiezen en dus hoogstwaarschijnlijk niet voor het bergklassement gaat.

Rawolf

Gisteren heeft hij wel gewerkt voor Ewan volgensmij hoor, maar dat hoeft niet heel veel te zeggen.

Poeksel

http://inrng.com/2019/05/giro-stage-12-preview-pinerolo/ denkt er heel anders over, maar zou goed kunnen dat Gallopin zich spaart vandaag.

De Gendt wil vandaag ook rustig aan doen denk ik, maar zal per ongeluk toch in de ontsnapping zitten.

Laatst gewijzigd
Yeez

Gallopin is ook gevallen

Yeez

Masnada en cattaneo iemand daar gedachten over?

Rawolf

Cattaneo gaat voor het klassement toch?

Masnada verwacht ik eerder morgen, daar zijn meer bergklassementpunten

ivo001

Goede renners

Jori

Ja, leuke renners. Masnada zal wel leuk zijn aanvallende stijl kunnen behouden bij CCC en het goed kunnen vinden met De Marchi , terwijl Cattaneo wel tot knecht zal worden omgeschoold bij Astana. Waren leuke toevoegingen geweest in iedere selectie, al waren deze giro de plekjes toch vooral het probleem en niet het budget.

1 2 ... 104 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.