Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 105 ... 120 121
Frans van der Molen

Ik gok op een omvangrijke kopgroep. Ik denk niet dat UAE veel mannen gaat opofferen voor het rose. Ik denk zelfs dat Ulissi en/ of Polanc en/ of Conti zelf mee gaat zitten. Ik gok op een klimmende puncheur met geweldige dalerscapaciteiten als winnaar. Dat zouden Roglic, Yates en natuurlijk Nibali kunnen zijn. Maar ik denk dat er een man of 3 uit de kopgroep voorop blijft. Ik neem daarom vandaag al mijn aanvallers mee. Ik twijfel nog over één plekje in mijn opstelling vandaag:

Ulissi
Masnada
De Gendt
Geoghegan Hart
Izagirre
Yates
Roglic
Nibali

éérn plekje over voor

Battaglin (is hij voldoende hersteld?)
Jungels (twijfel over zijn punchcapaciteiten)
MAL (zal zich sparen voor morgen?)
Knox (gewoon als verrassing)

Wat zouden jullie doen?

Rawolf

Als je Brambilla hebt is het vandaag de dag om hem op te stellen bedenk ik me net, deze etappe is op zijn lijf geschreven :p

joern00

'@Frans, Knox heeft gisteren nog aangegeven dat die nog veel last ondervind van zijn knie waar die op gevallen is. Vooral tijdens het rechtstaand trappen. Word moeilijk dan denk ik.

Kaassoufflé

Yates
Roglic
MLA
Jungels
Ulissi
Izagirre
Masnada

Dan heb ik nog 1 plekje voor Mollema, Battaglin of Conti. Iemand een idee?

hartstikkebedankt

Battaglin is volgens mij wel gehavend

Jori

haha Nizzolo stapt nu ook nog af. En ik maar denken vooraf dat het verschil tussen Demare en hem nog te overzien bleef (tussen de 50 en 100 punten totaal verschil)...

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Misschien vandaag nog punten vanuit de vlucht?

Valvuillerdemoz

Vandaag dan maar vol op de aanval. Ik heb er de renners voor. Ben toch al in een dalende lijn sinds de DSQ van Viviani. Dus heute gibts der Tod oder die Gladiolen!

Met:

Ulissi
De Gendt
Izagirre
Vuillermoz
Masnada
Carapaz (c)
TGH
Roglic
Mollema

rkmmr

'@Valvuillerdemoz, Carapaz als kopman is stiekem toch niet helemaal vol op de aanval ;)

Valvuillerdemoz

'@ rkmmr: nee, je hebt gelijk! Ik zat er al naar te kijken, wie het dan moet worden. Blijft tot het einde nog een verrassing denk ik.

ditisdavid

Ik speel toch Roglic als kopman. De heuvel op het eind maakt dat de klassementsrenners vooraan het peloton zullen zitten en heb niet zo heel veel vertrouwen in mijn aanvallers. Hopen dus dat er niet te veel vooruit blijven.

hartstikkebedankt

Same here david, ik heb eigenlijk alleen Izagirre en Ulissi en beide opgesteld

ditisdavid

Ik heb ook nog Masnada maar staat te dicht denk ik. Battaglin lijkt niet fit en is dus niet eens opgesteld hier, en Hart en Nieve verwacht ik hier niet.

Jori

Madouas captain, die jongen heeft al tijd lang het oog op de witte trui en in de bergen zie ik hem te snel verliezen op Carthy, O'Connor en Lopez

Gladiool

Ik hoop dat het de Gladiolen wordt ;-).

Heb Formolo als captain. Totaal geen idee. Ulissi, Izagirre en Battaglin mee, en verder wat klassementsmannen. Dit kan alle kanten uit, dus ja. Schadebeperking.

Meneer

Thomas de Gendt meteen in de aanval en (hopelijk blijvend) weg van het peloton.

😃

ditisdavid

Als de toptwintig uit deze vlucht komt wordt dit een dagje zonder punten...

Mr10B

Fantastisch, ik heb helemaal niemand mee.

Ab Normaal

Kijk. Kopman Polanc zit er bij!

Jori

Slim, een Sloveen kopman maken. Nou hopen dat hij geen dopingcontrole tegenkomt ;)
Madouas heeft het sleepje van Ludvigsson gemist :(

Ab Normaal

Die Sloveen is in dienst van een steenrijke Arabier die er wel voor zorgt dat die dopingcontrole verdwijnt...

Valvuillerdemoz

Gladiolen kan ik nu al vergeten ben ik bang, maar wel chasse patate voor Vuillermoz! . En ik had hem nog wel kopman gemaakt op het laatste moment. Met dank aan Poeksels obscure Deense krantjes.

arjenzvob

Ben blij dat ik De Gendt kopman heb gemaakt, enige van mijn team mee in de vlucht. Nu nog hopen dat hij ergens voorin eindigt. Verder Démare voor zekere punten. En hoe kon ik zo stom zijn om HALLER niet op te stellen vandaag haha

Poeksel

Evengoed een logische kopman Valvuillerdemoz, hij ging ervoor en had een goede kans gemaakt als het gelukt was.

Valvuillerdemoz

Kwartier gaan ze niet meer goedmaken denk ik. Ik hoop maar dat ze nog en masse de hongerklop krijgen voorin. Behalve de Gendt dan.

1 2 ... 105 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.