Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 106 ... 120 121
fringale

hoera ! ik bedoel, kak, 0 op 25 vluchters mee, ik ga niet aan 10 punten geraken vandaag

Dit loopt spaak

DAmn, ik had gehoopt dat Ciccone vandaag wat zou proberen... dat wordt een dure captain.

hartstikkebedankt

Ik denk dat niet veel mensen vandaag een kopman in de punten gaan krijgen. Hooguit de mensen met De Gendt (toch 11 procent als captain bwuh), en een handjevol met Brambilla of Polanc. De rest van de kopgroep zal niet vaak gekozen zijn uberhaupt.

ivo001

Mijn enige man uit de kopgroep, De Gendt wel opgesteld, maar geen kopman, dat is onze Ion

Dit loopt spaak

Schrale troost dat ik niet de enige ben ;)

Jori

Vandaag speel ik volledig voor de teampuntjes nadat niemand mee is.
met Mollema (Brambilla), Jungels (Capecchi), Dunbar (Hart), Polanc (ulissi, conti), Cataldo (izagirre) speel ik aardig mee.
Enkel Caruso (nibali bank) levert niks op.

maar graag polanc voor 36 teampunten en ook nog 8 punten voor conti 2e ak positie graag :p
Madouas kan nog wel eens wit pakken, zonder peters

JesperRenrad

Rasoptimist :)

raymankapeens

Wow lopez en landa springen weg

DKrikk

Na vandaag kunnen we ook stellen dat Jungels een hele dure gaat zijn. Zonde, last minute switch met Ewan gaat me veel punten kosten.

Mr10B

Heuh teampuntjes voor Formolo. Toch jammer dat ik Ackermann niet heb opgesteld :p

Ab Normaal

Krijgt je kopman ook dubbele truipunten voor zichzelf?

Mr10B

Nee

Ab Normaal

Da's nou jammer.

pirazzi

Stom dat ik Ackermann niet heb opgesteld achteraf want er wint iemand van Bora.

Jori

Gelukkig is er een Roland Garros loting vandaag, nog nooit mijn team zo als domino-stenen om zien vallen :p

Kan me momenteel nog verschuilen met wat teampunten via uae, maar straks gaan de etappe-punten tellen en dan blijft er weinig over.

Ab Normaal

Vandaag loting? Hoe laat?

hartstikkebedankt

Haha Mareczko ook echt vandaag al OTL

Ik had toch Sivakov moeten kiezen ipv Geoghegan Hart, maar die laatste leek vooraf toch nog enkele leuke extra competenties te hebben zoals punch, sprint en een iets betere tijdrit. Ook Formolo ziet er vandaag een stuk minder uit dan Majka helaas.

Zou Polanc morgen het roze nog houden?

Laatst gewijzigd
Gladiool

Formolo Hart en Jungels verliezen 2'30 op de froep Roglic..

kevinraar

gazakt van 1682 naar 1966 had maar 36 punten

mij team voor morgen
roglic
yates
nibali
lopez
mollema
ulissi
gallopin
oomen

kopman twijfel ik nu tussen nibali roglic yates en lopez

Laatst gewijzigd
Rawolf

3 van mijn renners, Madouas, Gallopin en Jungels er aardig doorgezakt vandaag

donkeywong

Dit lijkt voor mij een van de slechste prestaties in jaren te gaan worden en toch denk je dat je van te voren alles goed hebt uitgedacht haha

Mr10B

'@ Ab, lotingsceremonie begint om 19:00

Rob94

Jungels
Formolo (ipv Majka)
Hart (ipv Sivakov)

Laten dat nou net de 3 zijn waar ik het langst over heb getwijfeld. Altijd leuk, foute keuzes maken

nasibal

Het gebeurd vaak dat de eerste echte serieuze bergrit er enkele namen het moeilijk hebben die dan later weer komen bovendrijven of vice versa. Het mooie van renners als Jungels en Formolo is dat ze als ze er morgen óók flink doorheen zakken nog veel in de aanval te zien gaan zijn. Formolo zal, in de huidige winning mood van Bora, echt z'n ballen er niet af hoeven draaien voor een AK van Majka als blijkt dat hij als het er echt om gaat toch niet bij Majka kan blijven. Jungels heeft al helemaal met niemand meer rekening te houden.

bakfiets

En dat is een reden waarom ik jungels en formolo heb meegenomen. Dat zijn Renners als ze er doorheen zakken in de aanval gaan en ook af kunnen maken. We gaan het zien. Hart viel me vandaag ook wat tegen. Maar ook voor hem geld dat hij dan mooi kan aanvallen.

1 2 ... 106 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.