Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 107 ... 120 121
La Primavera

Toch mooi. Amador staat 9e in het klassement na 12 etappes. Ik heb hem drie keer opgesteld. En ik heb er al 0 punten mee gescoord.

Laatst gewijzigd
JimKro

Typisch Amador inderdaad

Gids03

Ik hoor niemand over nibali die zag er toch wel erg goed uit gister ik twijfel om of yates cap te maken of nibali .

JesperRenrad

'@Gids, ik heb dezelfde overweging. Lopez staat hoogst bij bookies, en hij klimt natuurlijk geweldig, maar gisteren moet toch ook wel energie gekost hebben.....

Derailleurtje

Jungels, Formolo of Izagirre, één van deze drie mag nog mee in mijn selectie voor vandaag. Suggesties of argumentaties voor wie dat zou moeten zijn?

kevinraar

ik maak denk lopez kopman reed gisteren goed moet nog steeds tijd terug pakken hij gaat denk weer aanvallen

fringale

Gaat UAE vandaag Conti in de vlucht sturen ?

theod8

Masnada, Ciccone of O'Connor mee vandaag. Twee van de drie kunnen mee

rkmmr

De vorm van Yates is mij nog steeds onduidelijk, koerst tot nu toe vrij passief. Net als Roglic overigens, maar die heeft er de positie voor en Yates moet toch ook echt nog tijd terugpakken, zo ver staat hij niet voor Lopez. Vond Carapaz gisteren ook wel vrij sterk ogen, net als Nibali.

bartje

Ik zie een prachtige rit gebeuren vandaag. Hopelijk zit er een relatief grote naam in de ontsnapping van de dag waardoor het peloton er een echte AK dag van gaat maken.

Van de andere kant is de rit wel weer zo zwaar dat het pas op de slotklim ook echt gaat gebeuren denk ik, en eigenlijk pas in de laatste vijf kilometer of zo maar haalt het peloton ook alle vluchters in? Met zo'n geweldige lange afdaling direct overgaand in de slotklim neem ik Nibali als kopman en niet MAL, sterker die zou er in de afdaling wel eens af kunnen wapperen, en gok er ook op dat er toch hier en daar een vluchter tussen de beste twintig zit, en neem Nieve en Oomen daarom van de bank af.

Zin an..

bartje

Overigens hier een link naar de 360 webcam van de Ceresole Reale. En vanavond wordt er rotweer verwacht.........

https://ceresolereale.panomax.com/

Delric

Ik verwacht Bilbao in de aanval vandaag. Heeft zich gister af laten zakken in de bus. Hij zal dan als springplank gaan dienen voor Lopez. Mogelijk zelfde verhaal voor Chaves --> Yates, Chaves zag er gisteren toch niet slecht uit.

Derailleurtje

Jungels, Formolo, Izagirre, Ulissi, O'Connor, of Ackermann voor zes zekere puntjes. Ik heb nog plek voor 3 van deze 6, wie zal ik kiezen?

Drossard Kudus

Nu ik eigenlijk al grotendeels voor spek en bonen meedoe en mijn klimploeg me tot nu toe nog niet de beste indruk geeft neem ik wat risico en pak ik Carapaz als kopman. Ik verwacht wel wat vuurwerk van de mannen van Movistar en Astana en aangezien het gisteren aan Lopez en Landa was gaan we vandaag maar voor Carapaz.

hartstikkebedankt

Als Landa zich goed voelt gaat ie weer, want hij staat ver achter. Landa (c)

ditisdavid

Formolo, Hart, Nieve en Masnada mee in deze groep voor me, Izagirre niet opgesteld. Jammer dat het niet vooruit zal blijven normaal gezien...

marconeuvel

Wel een vrij bizarre kopgroep als je het mij vraagt. Een aantal (potentieel) zeer sterke klimmers, waaronder Mollema. Mollema gaat er wel voor zorgen dat de kopgroep niet zo veel ruimte gaat krijgen.

Aardig wat uit mijn team mee voorin, die ik overigens lang niet allemaal heb opgesteld: De Gendt, Masnada, Izagirre bijvoorbeeld.

ivo001

Ik heb Masnada, Izagirre, Neilands en Mollema in de kopgroep.

Maar denk dat zolang Mollema en Zakarin voorin zitten, ze zo weinig ruimte krijgen dat ze niet vooruit blijven.

Jori

ik durfde Hart niet meer aan nadat hij zo klaagde over zijn verwondingen, helemaal stuk zat in de itt en dramatisch gisteren was (nog harder gelost dan formolo, jungels, conti etc.). Dacht dat 8 punten via Conti nog wel eens aantrekkelijker kon zijn en hoopte conti juist in de aanval om de trui weer over te nemen en druk op de ploeg qua werk te verlichten, wat ze toch in deze etappe niet aan zouden kunnen

Maar wel Formolo, Izagirre, Mollema mee

ditisdavid

Ik heb juist nooit overwogen Ulissi op te stellen omdat ik er niet zeker van was dat Polanc het roze zou houden, als hij op Pian del Lupo lost, en na zijn inspanningen gisteren (en in de eerste week voor Conti) en deze openingsfase is dat denkbaar. Had wel Izagirre voor Hart overwogen maar die zijn toch allebei mee.

Jori

En Hart is onderuit,,,,

En deed daarom ook Conti, had de hoop dat hij zou aanvallen en plan van gister zou worden omgedraaid

Edit: Hart abandon

Laatst gewijzigd
Mr10B

Pfff

kooltje

Zo sta je op 100% en zo gaat het keihard
Lonardi, Knox en Hart al vandaag

joopie2

Oepss, maar 8 man opgesteld. Zou 5 sterke mannen in de kopgroep kunnen hebben met formolo mollema masnnada gallopin en hart, maar hart en gallopin niet opgesteld . Ohh edit hart opgave, nog 14 man over in mijn team.

Stond op 96.7% door het wonder van teampunten benedetti gister. Had vandaag de grote slag kunnen maken maar ach, nog steeds tevreden voor een eerste keer meespelen

ronvisser

Met abandon Hart afstapper nummer 8 voor mij... Ik kan je zeggen dat het plezier dan wel een beetje van het spelletje af is. Ben blij als ik volgende week elke dag 9 man kan opstellen.

1 2 ... 107 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.