Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 111 ... 120 121
donkeywong

Ik zit zelf te worstelen met de keuze tussen ackermann en masnada, gaan voor wat zekere puntjes of toch een gokje nemen voor wat aanval punten...deze giro is al redelijk waardeloos voor mij(78%) dus ieder puntje is mooi meegenomen haha

Jommelb

Ik heb Ion er toch maar weer ingeklikt voor vandaag. Hij moet toch ergens een keer punten op gaan leveren. Toch ook Jungels maar mee vandaag. Twijfel om hem kopman te maken. Wel een rit voor hem, maar als hij niet in de vlucht zit levert hij sowieso 0 punten op en kan ik beter een AK man kiezen. Keuzes.....

Frans van der Molen

Ik gok op een vlucht. The usual suspects zijn dan De Gendt, Masnada en Ulissi. Daarnaast verwacht ik Jungels; iemand moet toch de meubels voor DQS redden?! Weet je wat: ik ga hem gewoon captain maken... Battaglin verwacht ik vandaag niet en Izagirre vond ik gister en eergister ook niet sterk ogen in de ontsnapping. Ackermann voor de zekere puntjes. Dus mijn team wordt dan:

Ulissi
De Gendt
Masnada
Jungels (c)
Roglic
Nibali
MAL
Yates
Ackermann

Op de bank:

Battaglin
Cimolai
Izagirre

Derailleurtje

Mollema in een eventuele ontsnapping vandaag lijkt me ook niet reëel, die zullen ze toch niet laten rijden met 2:58 achterstand en met de wetenschap dat hij de laatste tijdrit de nummer 3 was. Toch?

joern00

Ben benieuwd hoe de strijd om de puntentrui het koersverloop zal beinvloeden. Als 1 van beide kemphanen in de ontsnapping moest terechtkomen zal er in het peleton lang gekoerst worden. Voor je het weet ben je 100k verder en heeft het peleton uitzicht op de dagzege

ditisdavid

Masnada kopman vandaag... de dood of de gladiolen.

kevinraar

ditsdavid ik heb prescies het zelfde

JimKro

Met de ‘nieuwe’ puntentelling is het niet zo heel risicovol meer om aanvallers kopman te maken in dit soort etappes. Ik denk dat het zelfs veel logischer is om Masnada kopman te maken dan bijvoorbeeld Roglic.

ditisdavid

Het lijkt echter niet goed uit te pakken. Heel raar koersverloop dit...

arjenzvob

Ik zie het ze nog wel terugkomen en dat op de Civglio mannen als Ulissi nog steeds weg kunnen springen... Wishfull thinking?

ditisdavid

Op de Civiglio zal het aan de klassementsrenners zijn, kan wel zijn dat de Ulissi's, Masnada's en Jungelsen op Ghisallo of Sormano wat gaan proberen.

JimKro

Ha, zo zie je maar weer :). Ben nu wel benieuwd hoe de etappe zich verder gaat ontwikkelen.

Rawolf

Bahrein gaat het tempo opschroeven in de finale, dan een krachtloze aanval van Nibali. Sprintje met een groep van 20 waar Yates wint voor Roglic die in de remmen gaat om maar geen eerste te worden en zo het roze over te nemen

JimKro

Klinkt behoorlijk plausibel haha!

JimKro

De juiste mannen voorin, maar misgekozen met kopman Ulissi. En geen Carthy opgesteld natuurlijk :p

Papa Bart

Je vraagt je af waarom Jungels überhaupt meedoet aan deze Giro, en al helemaal waarom ik hem heb opgenomen in mijn team. Ik had naast hem gelukkig mijn best mogelijke team opgesteld, maar alweer niet de goede kopman. Desondanks weer een beetje opgeschoven.

Ik ben benieuwd wat de etappe zonder Gavia uiteindelijk gaat worden. Iemand een route grafiek?

ditisdavid
Fcmitch

Gisteren een goede set om Carapaz kopman te maken. Vandaag met Nibali ook goed, aangezien de top op de aanvallers had gegokt. Dat brengt me nu op een tweede plek :)

arjenzvob

Gegokt op aanvallers... ravijn in gedoken qua stand. In tegenstelling tot Roglic had ik geen vangrail

Benzardi

Zoals ik gisteren zei Yates kopman gemaakt, wat goed uitpakt.
Vandaag 253 punten gepakt, sta op 82,9 % ...................ik ben tevreden.

Dinsdag een aangepaste etappe, waar ik Roglic een goede kans geef.
Vandaag zat het tegen op een vreemde fiets, maar ik denk dat hij nog genoeg in het vat heeft.

kevinraar

weer gezakt van 2897 naar 3583 gaat echt slecht vandaag verkeer gegokt met masnada als kopman en het niet hebben van landa en carapaz helaas

hoeveel van de 12 klassement renners hebben jullie in je team ik maar 5 helaas

Laatst gewijzigd
Rawolf

Vandaag door kopman Yates redelijk kunnen consolideren op 97 procent, wat wel een unicum is met mijn zwakke bergteam zonder Carapaz, Nibali en Landa

kevinraar

dat doe je dan nog goed ik ook zwak berg team staan echt veel veder

hupske

Ga op zich wel goed. Sta 214 algemeen. Blijf elke dag 50-60 plekken pakken naar boven.

Mijn bergteam is ook niet heel speciaal. Carapaz, Yates, Lopez, Formolo, Mollema en Roglic zijn de renners die het telkens moeten doen.
Hopelijk komt Bilbao straks ook nog wat meer aan het front, dan kan ik die met wat meer zekerheid opstellen. Vandaag dan met geluk teampunten met hem gepakt.

Denk dat ik vooral geluk heb dat ik Carapaz heb gekozen. Die pakt veel punten. Beetje de Thomas van de tour afgelopen jaar.

Laatst gewijzigd
04398

Even een korte balans na week 2:
Momenteel mooie 35ste plek in klassement(mede door vanmorgen last minute Cataneo het team in te fietsen). Bergteam ziet er voor de laatste week toch nog wat dunnetjes uit, omdat ik toch meer vertrouwen had in die gekke Rus dan in Carapaz bij het samenstellen van mijn team. Hopen dus dat enkele bergetappes een kopgroep van meer dan 10 man om de winst strijd, om zo de schade toch nog enigszins te beperken en dan maar hopen op een mooie laatste week. Sprintteam voor die ene etappe is trouwens wel nog iets voor mijn team om naar uit te kijken met een Demare en Ackermann nog in mijn team moet ik daar mijn punten wel pakken.

1 2 ... 111 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.