Eersten week redelijk onderaan gebungeld (Stond zelfs laatste in de forum poule), maar nu afgelopen dagen gestegen naar 93%. De keuze om vooraf geen Yates mee te nemen lijkt redelijk goed uit te pakken. Hierdoor een bergteam kunnen maken met Carapaz, Roglic, Majka, Landa, Nibali, Sivakov en MAL. Hiernaast heb ik nu nog de top 4 van het jongerenklassement en Demare en Ackermann. Wie weet is het eerste bekertje toch nog haalbaar....
Op één of andere manier is Yates juist één van mijn best scorende renners tot nu toe. Staat nu op 243 punten en ik voorzie dat er nog wel wat bij gaat komen.
@Mathijs: Als het goed is kunnen ze je bij Scorito helpen. Ze kunnen volgens mij elke wijziging die je hebt gemaakt inzien, dus ook je originele opstelling weer terughalen.
Ik neem altijd 1 klimmer extra mee en dat doet mij inmiddels stijgen naar 98.2%
Met Carapaz, Roglic, Nibali, Landa, Yates, Mollema en Formolo heb ik nog 7 man die leuk meedoen in top-12 AK, na het uitvallen van Dumoulin en Hart. Daarnaast nog I. Izagirre (helaas gisteren niet opgesteld) en om op te vullen Démare of Conti. Voor echt hoog eindigen had ik Majka/Sivakov moeten hebben gekozen ipv Hart denk ik.
Voor de sprintrit heb ik verder nog Démare, Ackermann, Cimolai, Belletti, Haller (!), Battaglin, Ulissi die ik kan opstellen. Ziet er niet slecht uit voor nog een mooie score.
Net terug van een ijzig trainingsritje. En meteen onze blik op de volgende rit gericht. Team Zadelpen is meestal niet zo heel sterk na een rustdag. Vandaar dat onze topscore morgen menig wenkbrouw zal doen fronsen. Wij staan er zelf niet van te kijken overigens. De keuzeklasse komt er nu met bakken tegelijk uit.
Enige wat ons nu nog rest is een fraaie feestlokatie te zoeken in Verona.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.