Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 112 ... 120 121
user26790

Van 65$ inmiddels gestegen naar 85,2% dankzij 7 AK renners. Vandaag extra bonus met Carthy. Misschien dat Masnada nog wat kan brengen in de derde week. Ik zal het verder zonder Majka, Landa en Sivakov moeten doen.

Jommelb

Ik sta nog op 96%, maar ben wel aan het zakken. Verkeerde kopman keuzes helaas.
Bergteam met: Yates, Nibali, Roglic, Mollema, Majka en Lopez. Daarnaast nog Gallopin, Jungels (slechtste keuze), Izagirre en Masnada.
Geen Movistar doet toch wel pijn...

j3rm14h

Iemand een idee wat er vandaag gebeurd is met Gallopin? Kwam op bijna 37 minuten binnen...

hupske

Niet zoveel. Een moment proberen aan te vallen. Aanval niet gelukt, dus maar de benen helemaal stil gehouden. Energie sparen voor een andere keer.

Starlynk

Verkeerd gegokt gisteren met Yates en Izagirre op de bank en een kopman buiten de punten.. Wat gezakt naar 95,7% maar zo lang we boven de 95% weten te blijven vind ik het prima :)

M@thijs

Opeens mijn hele opstelling verdwenen, had gister direct na start van de rit toen ik het zag scorito gemaild.
Mis hierdoor 240 punten, heeft iemand dit al eens gehad? hoe is het toen opgelost?

Koenblom16

Eersten week redelijk onderaan gebungeld (Stond zelfs laatste in de forum poule), maar nu afgelopen dagen gestegen naar 93%. De keuze om vooraf geen Yates mee te nemen lijkt redelijk goed uit te pakken. Hierdoor een bergteam kunnen maken met Carapaz, Roglic, Majka, Landa, Nibali, Sivakov en MAL. Hiernaast heb ik nu nog de top 4 van het jongerenklassement en Demare en Ackermann. Wie weet is het eerste bekertje toch nog haalbaar....

JimKro

Op één of andere manier is Yates juist één van mijn best scorende renners tot nu toe. Staat nu op 243 punten en ik voorzie dat er nog wel wat bij gaat komen.

@Mathijs: Als het goed is kunnen ze je bij Scorito helpen. Ze kunnen volgens mij elke wijziging die je hebt gemaakt inzien, dus ook je originele opstelling weer terughalen.

Jori

Voor de echte fans, team Zadelpen is gespot:
https://twitter.com/TheRaceRadio/status/1132844951618801664?ref_src=twsrc%5Etfw

daarachter zit mijn team ook nog ergens :p

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Ik neem altijd 1 klimmer extra mee en dat doet mij inmiddels stijgen naar 98.2%

Met Carapaz, Roglic, Nibali, Landa, Yates, Mollema en Formolo heb ik nog 7 man die leuk meedoen in top-12 AK, na het uitvallen van Dumoulin en Hart. Daarnaast nog I. Izagirre (helaas gisteren niet opgesteld) en om op te vullen Démare of Conti. Voor echt hoog eindigen had ik Majka/Sivakov moeten hebben gekozen ipv Hart denk ik.

Voor de sprintrit heb ik verder nog Démare, Ackermann, Cimolai, Belletti, Haller (!), Battaglin, Ulissi die ik kan opstellen. Ziet er niet slecht uit voor nog een mooie score.

master-pieter

32ste algemeen bij scorito nu. Kopman Yates was de juiste keus. Nog steeds stijgende

Benzardi

ik ga morgen voor Roglic als kopman.
Ik weet niet waarom, maar ik heb het gevoel dat die weer oké is na een rustdag.

user26790

'@Benzardi Ter overweging wil ik je meegeven dat Roglic alleen een duel met Carapaz zal willen winnen voor mogelijke bonusseconden. In alle andere gevallen zal hij geen extra energie willen verspillen en geen tijd willen verliezen.

Zadelpen

Net terug van een ijzig trainingsritje. En meteen onze blik op de volgende rit gericht. Team Zadelpen is meestal niet zo heel sterk na een rustdag. Vandaar dat onze topscore morgen menig wenkbrouw zal doen fronsen. Wij staan er zelf niet van te kijken overigens. De keuzeklasse komt er nu met bakken tegelijk uit.

Enige wat ons nu nog rest is een fraaie feestlokatie te zoeken in Verona.

Laatst gewijzigd
Derailleurtje

In etappe 13 reed Kangert nog netjes voorin mee, maar daarna was hij daar niet meer te bekennen. Wat verwachten jullie morgen van hem, meenemen of niet?

master-pieter

Als je niks anders hebt..

Koenblom16

Opstelling voor vandaag:

Roglic
Nibali (C)
Lopez
Landa
Carapaz
Majka
Sivakov
Madouas
Carthy

Ik denk dat Nibali er een lekkere zwieperd aan gaat geven! heb er zin in !

Derailleurtje

Zal Carapaz dat laten gebeuren, dat Nibali er een flinke zwieperd aan gaat geven?

Yskoud

De echte strijd zal vandaag gaan tussen Nibali, Carapaz, Yates, Carthy en Lopez. Dat zijn de beste klimmers op dit moment.

Ik neem toch Carapaz als captain vandaag, al zegt mijn hart dat Carthy vandaag gaat winnen.

kevinraar

Zozo koen wat een goed team
Mij tem is slecht helaas
Roglic
Nibali
Lopez
Yates
Mollema
O connor
Ulissi
Masnada
Ackerman

op de bank
gallopin
campenaerts
beletti
battaglin

Laatst gewijzigd
Drossard Kudus

Ik zet vandaag in op Landa. Won in 2015 al een vergelijkbare etappe over de Mortirolo, toen met aankomt op Aprica, voor Contador en Kruijswijk. Bovendien verwacht ik dat Movistar het sowieso gaat proberen met Landa want wie gaat hem terug halen?

kevinraar

10.35 moest je team klaar hebben maar ze starten pas 11.40

Gerardv

Dat was nog de etappe met de Gavia, inmiddels hebben ze het veranderd. Je kunt je team dus nog aanpassen.

joern00

Ze hebben het wel aangepast na de deadline. Ik heb de opstelling en kopman van mijn medespelers in de subpoule al kunnen bekijken :D

Yskoud

Als je nu kijkt naar de top-10 van het AK zie ik daar (naast Polanc) geen verrassingen in staan die je niet van te voren had kunnen zien aankomen. Behalve het uitvallen van Tom zijn er geen toppers uitgevallen die echt hier top 8 hadden kunnen rijden.

1 2 ... 112 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.