Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 118 119 120 121
pirazzi

'@Jeffrey81: In de app kun je op mijn positie klikken en daar beneden staat Bekijk alle prijzen.

Laatst gewijzigd
Benzardi

'@jef
Naar mijn scorito gaan, daarna bekijk alle prijzen.

Starlynk

Helaas vanmorgen besloten Lopez captain te maken i.p.v. Carapaz. Iets gezakt dus, maar nog steeds ruim binnen doelstelling (> 95%, nu 96,3%). En voor morgen heb ik met o.a. Carapaz, Nibali, Roglic, Mollema, Campenaerts en Jungels voldoende firepower aan de start staan om hem binnen te slepen, lijkt me!

oborobo

Thomas de Gendt,Formolo?

Sloddies

Helaas voor captain MAL en helaas voor de Sloddies: de 90% wordt niet meer gehaald. Wel goed nieuws van het voetbalfront. Liverpool met van Dijk en Wijnaldum wint de CL en de Sloddies 1e in het Fantasy Footbal league NL. Ook iets voor jullie.....

Ab Normaal

Ook hier besloten Landa als captain in te wisselen voor MAL en als straf gezakt naar plaats 113.
Heb nu bijna iedere bergetappe de verkeerde captain gekozen.

kevinraar

Ben hard gezakt van 4167 naar 5253 op 76 procent drama hopelijk Gaat de tiur beter mij team voor morgen
Roglic
Nibali
Lopez
Mollema
Campenaerts
Ulissi
Masnada
Ackerman

Nog 1 plek over keuze uit yates en o connor

Ab Normaal

Campenaerts kopman?

kevinraar

Ja

Jun Allrich

Zijn er nu nog steeds mensen die denken dat sivakov er doorheen gaat zakken in de derde week?

Derailleurtje

Voor mijn laatste plek twijfel ik tussen Formolo, Ulissi en Izagirre. Formolo reed de proloog deze Giro nog top twintig, maar dat lukte hem de tweede tijdrit niet. Levert wel 6 zekere puntjes op voor Ackermann. Ulissi reed beide tijdritten deze Giro top twintig en Izagirre kan normaliter wel tijdrijden, eindigde bij de tweede tijdrit als 20e maar rijdt een kleurloze giro. Wat denken jullie?

Niels22

Laatste etappe en toch geen zekere truipunten? Na deze etappe gewoon direct de eindafrekening, dus tellen al je renners mee die nog in koers zijn.

Shoot me, if im wrong!

Derailleurtje

'@Niels22 Dat zou nog steeds betekenen dat wanneer je deze etappe bijvoorbeeld Formolo opstelt, je én voor de etappe 6 punten krijgt voor Ackermann én daarna in de eindafrekening nog eens 18. Toch?

Starlynk

'@Derailleurtje: klopt helemaal idd. Je krijgt eerst trui/teampunten voor de slotetappe alleen voor de renners die je hebt opgesteld en daarna nog een keer voor het eindklassement voor al je renners.

@Jun: Ja!!! :p Nee, hij heeft goed herstelvermogen getoond.. Dat belooft wat voor de toekomst....

Blaagstra

Prachtige giro. Carapaz meesterlijk. De haai had od mortirolo toch door moeten trekken. Daar lag de echte kans met mindere dag carapaz. Sivakov verbazingwekkend sterk idd die 3e week. Hadden de kenners toch goed ingeschat, knap hoor.
De vraag die blijft is of tom dit had kunnen winnen. Zo jammer dat hij zich niet kon meten.

Jeffrey81

'@pirazzi, Benzardi: thanks, ik heb het uiteindelijk op de website gevonden.

Jullie hadden ook gewoon mogen zeggen dat wat ik schreef klopte, dan was ik er een stuk sneller geweest, haha. Maar toch bedankt! ;)

In ieder geval ga ik proberen een zilver bekertje te halen. Dat zal nog niet makkelijk worden, want ik sta op 96,8% en heb niet echt een heel sterk tijdrit team, maar hopelijk maakt de eindafrekening nog een hoop goed. En anders wordt het misschien brons, en die heb ik nog niet in de kast staan, dus dat is ook prima.

Koenblom16

De dag van de waarheid! Momenteel sta ik na een sterke score van gisteren, 328 punten, op 98,5% en slechts 60 punten van mijn eerste bekertje. Een berg eindpunten wachten op mij (meer dan 800), maar gaat dat genoeg zijn?

Vandaag toch risico nemen daar Haga kopman te maken, we zien vanavond waar het schip gestrand is!

Derailleurtje

Verwachten jullie een aardige tijdrit van Izagirre vandaag? Ik twijfel tussen hem, Ulissi of Formolo voor mijn laatste plekje.

kevinraar

afgaan op de laatste tijdrit zou ik voor ulissi gaan

hartstikkebedankt

Ik eindig op #310, 98,6 procent. De afgelopen week was erg goed en geklommen naar een plek achter in de 100 maar de eindafrekening breekt me toch weer een beetje op door het missen van MAL. Heb wel de top5 AK + Ackermann en Demare maar dat weegt kennelijk niet helemaal op. Het kiezen van Hart ipv Majka of Sivakov en de keuze voor Izagirre (en Dumoulin maar die hebben de meeste) hebben een echt hoge klassering in de weg gestaan maar overal moet ik aardig tevreden zijn.

arjenzvob

Nou.... eindafrekening.

Geëindigd op 89%, das net niks. Dan had ik nog liever op 76% geëindigd, want nu net naast een 'duimpje'. Het niet hebben van Landa en Carapaz brak me op. Verder niet altijd gelukkig in kopmankeuzes.

Grootste flops (buiten mannen die vroegtijdig uitvielen) Haller, Battaglin en Izagirre. Ulissi viel ook tegen. Viviani uiteindelijk toch ook wel.

Op naar de tour!

ditisdavid

Ruim 500 plekken gezakt vandaag en dus geen score boven de 95%. Niet voor het eerst dat de slotdag slecht is, komt nu deels ook door gebrek aan eindwinnaar en iemand in de topacht van de tijdrit in de ploeg, maar ook omdat ik de waarde van het puntenklassement te laag inschat bij het kiezen van sprinters denk ik.

Niemand van Movistar in mijn team dus, daarnaast ook geen Mollema, Ciccone of Démare, waarvan de eerste twee lang in de voorselectie hebben gestaan. Dumoulin (maar dat geldt voor bijna iedereen), Hart, Izagirre, Battaglin, Haller de grootste afknappers. Ook Yates, Viviani, Senechal, en (ondanks aardige score) Ulissi maken het niet echt waar.

Desondanks wel nu in zowel de klassiekers als de Giro veel beter gescoord dan vorig jaar en de Tour en Vuelta gaan vaak beter...

Laatst gewijzigd
user26790

Geëindigd op 88%. Jammer geen duimpje. Geen Ackermann, wel Ewan - verkeerde keuze. Verder het missen van Landa en Majka en/of Sivakov. Andere 7 van de top 10 had ik wel.

user26790

Geëindigd op 88%. Jammer geen duimpje. Geen Ackermann en geen Démare wel Ewan - verkeerde keuze. Verder het missen van Landa en Majka en/of Sivakov. Andere 7 van de top 10 wel in mijn team.

Koenblom16

Geëindigd op 99,7%, mijn eerste bekertje!! Haga als kopman was een goude zet, hierdoor tot plek 70 gekomenen in het eindklassement van scorito en 4e in het klassement van de forumpoule. Als ik Ewan had gemomen ipv Jungels had ik het zelfd tot de top 10 geschopt, maar zo blijft het. Heel blij en met de giro als slechtse giroscore de afgelopen jaren word het nog heeeeel mooi dit jaar😜

1 2 ... 118 119 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.