Dit was mijn minst slecht presterende sprintetappe. Maar zet me wel net te ver terug om nog in de subtop te eindigen.
Heel jammer dat er zoveel misging, maar sta nog steeds wel achter onze keuzes, op twee man na zo een beetje. Maar men moet niet vergeten dat team Zadelpen pas voor het eerst in deze samenstelling mee dingt, plus dat we ons dit jaar toch meer richten op de tour. Ons B-garnituur die we naar deze giro hebben gestuurd doet het toch niet onaardig hoor.
Nog drie topscores en wie weet sluiten we toch nog aan. Het zou verdiend zijn, aldus menig analist.
Ligt eraan wat je wil bereiken en waar je nu staat Kevin. Ik denk zelf dat de vlucht een goede kans maakt en dat Masnada, ook door het klassement om de tussensprints, mee zal zitten. Vluchten kopman maken is vaak risicovoller, je kan er dus meer mee winnen of verliezen. Stel je staat op 85% en je wil graag minimaal 90% halen, dan zou ik voor Masnada gaan
'@Yskoud: normaal gesproken altijd Nibali of Lopez. Die gaan flink aanvallen en wellicht van veruit. Op de Manghen al, met vooruitgeschoven pionnen voor de tussenstukken. Zou Landa ook gedaan hebben als Carapaz niet de Maglia Rosa had, maar die zal waarschijnlijk toch de gaten dicht moeten rijden voor Carapaz en hooguit in de laatste kilometers aanvallen wanneer Carapaz min of meer safe is. Yates laten ze rijden, dus die kan ook hoog gaan eindigen. Roglic lijkt toch meer de schade te moeten beperken morgen en zal vooral op Nibali moeten letten en met hem moeten meestijgen wanneer hij gaat.
Gisteren voor het eerst de top 1000 binnen geslopen na een uitstekend dagje. Vandaag wederom gestegen waardoor we nu in de top 96% staan. Ik ga echter nog een flinke tik incasseren met de tijdrit denk ik, dus er miet morgen nog gescoord worden.
Twijfel over de kopman gaat bij mij tussen Carapaz en Lopez.
https://www.scorito.com/mypool/myscoritoscore Daar staat het. Dan klikken op: "Bekijk alle prijzen"
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.