Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 117 ... 120 121
Jori

Want jij had Cima kopman gemaakt? :p

Benzardi

'@tompot

Bergje op a 5,6% ;-)

Maar ik denk dat vluchters weer een kans krijgen

Zadelpen

Dit was mijn minst slecht presterende sprintetappe. Maar zet me wel net te ver terug om nog in de subtop te eindigen.

Heel jammer dat er zoveel misging, maar sta nog steeds wel achter onze keuzes, op twee man na zo een beetje. Maar men moet niet vergeten dat team Zadelpen pas voor het eerst in deze samenstelling mee dingt, plus dat we ons dit jaar toch meer richten op de tour. Ons B-garnituur die we naar deze giro hebben gestuurd doet het toch niet onaardig hoor.

Nog drie topscores en wie weet sluiten we toch nog aan. Het zou verdiend zijn, aldus menig analist.

kevinraar

Bij wielerflits zeggen ze vluchters bij scorito klassement renners twijfel over kopman tussen Nibali en Masnada

Rawolf

Ik had Ackermann kopman willen maken natuurlijk

JimKro

Scheelt gelukkig niet zoveel met de mensen die—zoals ikzelf—Demare kopman hadden. :|

kevinraar

Wat zouden jullie doen Nibali of masnada kopman maken?

Laatst gewijzigd
KissMyAce

Ninada

Ohjaikdoeooknogmee

Ligt eraan wat je wil bereiken en waar je nu staat Kevin. Ik denk zelf dat de vlucht een goede kans maakt en dat Masnada, ook door het klassement om de tussensprints, mee zal zitten. Vluchten kopman maken is vaak risicovoller, je kan er dus meer mee winnen of verliezen. Stel je staat op 85% en je wil graag minimaal 90% halen, dan zou ik voor Masnada gaan

kevinraar

Sta op 83 procent wil zeker graag 90 procent halen dat was mij doel vooraf

Laatst gewijzigd
Sloddies

Sloddies inmiddels ruim 88%, dus stijgende lijn. Jammer dat niet Sabatini gisteren sprintte maar Senechal. Helaas. Vandaag kijken of Masnada, Ullissi en Izaguirre in de ontsnapping zitten (vooralsnog niet). Voor de rest de AK mannen met Lopez kopman. Op naar de 90%

ditisdavid

Paar puntjes verloren door voor Masnada als kopman te gaan, maar met zo'n matige kopgroep die de meeste punten weghaalt is dit voor Scorito en voor de Giro zelf een weinig beslissende dag (en dat in etappe 19...).

Benzardi

De kopman voor morgen vind ik lastig.
Nibali, Carapez of Lopez?
Zal je altijd zien, word het Rogilc.

user26790

Vanmiddag de finish gezien. In mijn team is Lopez kopman voor zaterdag. Verder: Roglic, Nibali, Carapez, Yates, Mollema, Zakarin, Carthy en Masnada. Moet hiermee boven de 90% uitkomen.

Jeffrey81

Hoe zit het ook alweer met de scorito badges?

90% is een duimpje
95% is brons
97% is zilver
99% is goud + een bekertje achter je naam (als je die nog niet hebt)

Klopt dat?

Laatst gewijzigd
Yskoud

Morgen D-Day!

Ik sta aan de start met het sterkst denkbare team op dit moment

Lopez, Landa, Carapaz, Nibali, Roglic, Mollema, Majka, Carthy en Yates.

Nu nog kiezen wie de kopman wordt. Lopez, Landa en Nibali, Yates gaan all-in morgen.
Lopez als veilige keus maar?

vevie

'@Yskoud: normaal gesproken altijd Nibali of Lopez. Die gaan flink aanvallen en wellicht van veruit. Op de Manghen al, met vooruitgeschoven pionnen voor de tussenstukken. Zou Landa ook gedaan hebben als Carapaz niet de Maglia Rosa had, maar die zal waarschijnlijk toch de gaten dicht moeten rijden voor Carapaz en hooguit in de laatste kilometers aanvallen wanneer Carapaz min of meer safe is. Yates laten ze rijden, dus die kan ook hoog gaan eindigen. Roglic lijkt toch meer de schade te moeten beperken morgen en zal vooral op Nibali moeten letten en met hem moeten meestijgen wanneer hij gaat.

Drossard Kudus

Gisteren voor het eerst de top 1000 binnen geslopen na een uitstekend dagje. Vandaag wederom gestegen waardoor we nu in de top 96% staan. Ik ga echter nog een flinke tik incasseren met de tijdrit denk ik, dus er miet morgen nog gescoord worden.

Twijfel over de kopman gaat bij mij tussen Carapaz en Lopez.

pirazzi

Iemand die hem in zijn team heeft kan naar totaaloverzicht en kan je de prijs zien

Dat kan ik niet vinden.
Edit: Gevonden! In de lijst met etappes onderaan.

Laatst gewijzigd
iLLan

Ik zal elke dag iets zo zonder Nibali, Landa en Bora-klimmers, maar nog steeds op 99,3%. Nog twee dagen volhouden en dan hopen dat het eindklassement een beetje goed uitpakt!

kevinraar

Mij team voor vandaag
Roglic
Yates
Lopez Kopman
Nibali
Mollema
O connor
Ulissi
Masnada
Ackermann

Jeffrey81

Hoe zit het ook alweer met de scorito badges?

90% is een duimpje
95% is brons
97% is zilver
99% is goud + een bekertje achter je naam (als je die nog niet hebt)

Klopt dat?

Iemand?

pirazzi

https://www.scorito.com/mypool/myscoritoscore Daar staat het. Dan klikken op: "Bekijk alle prijzen"

Laatst gewijzigd
snoek1974

Hoe kan je los je einduitslagen vorig jaren bekijken

Jeffrey81

'@pirazzi: linkje werkt niet helaas...

1 2 ... 117 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.