Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 116 ... 120 121
Ragnar Lolbroek

'@hartstikkebedankt: Het was ook stiekem Adam die tweede en derde was in rit 14 en 15

Wopperr

Tempo?

Is dat ideale team, puur op scorito punten afgegaan. Of per etappe gekeken. En zo een beste team opstellen?

ivo001

'@tempo ik heb er 12 uit dat lijstje

bakfiets

Ik heb er 10 van dat lijstje.

Ik heb voor vandaag nog een behoorlijk sprintteam en stel ook alles op.

Ackermann, demare, cimolai, gibbons, senechal, haller. Aangevuld met landa, nibali en roglic. Al twijfel ik nog voor ullisi ipv roglic.

Ik hoop op een vlucht op het eind met cimolai, gibbons, senechal en haller.

Ik ben toch voor ulissi gegaan. Sta op 78 % dus toch niet veel meer te verliezen.

Laatst gewijzigd
Starlynk

'@Wopperr: dat is per etappe gekeken, dat je maximaal 9 renners kunt opstellen en 1 van die 9 kopman kunt maken.

@Tempo: kosten van dat team is toch 46 miljoen? Of heb ik een prijs verkeerd genoteerd? Heb van dat team Rojas en Selig als 750k, maar jij hebt er blijkbaar nog eentje van 750k?

Heb er trouwens 11.

Crashtester

Voor mij is het ook hopen op een massasprint met Ackermann, Demare, Cimolai, Belletti, Gibbons & Lobato nog in koers.

Starlynk

Conti oud? :p

En Masnada is het koopje van het jaar als je kijkt naar punten binnen het optimale team vs. prijs. Heeft idd wat minder totale punten dan Conti, maar Conti's punten zijn wat meer uitgespreid door de roze trui, waardoor ze wat minder impact hebben. Masnada had je in etappe 6 en 16 captain moeten maken met het glazen bol team en Conti nooit.

Jeffrey81

Tuurlijk wordt het een massasprint...juist de kleinere sprintersploegen zullen nu wel willen werken voor een mogelijke winstkans.

(Ik probeer hier misschien meer mezelf te overtuigen dan jullie, haha)

Ajvenema

Grappig toch dat Masnada van tevoren al het koopje leek, en het ook is geworden. Ulissi daarentegen valt een beetje in het water door het succes van Conti, hoewel ie zn punten voor zn prijs uiteindelijk wel voor me opbrengt. Had alleen veel meer kunnen zijn. Hebben er mensen uberhaupt Rojas? Heb ik eigenlijk bijna niet over nagedacht.

Starlynk

Toch 1% van de Scorito spelers, maar niemand die ik ken nee ;)

kevinraar

starlynk waar zie je dat?

Treenert

Ik hoop met nog 5 sprinters op een massasprint maar vrees toch dat het een vluchtersetappe wordt. FDJ zal in ieder geval niet op kop gaan rijden. Klassementsmannen houden zich daarnaast koest vandaag lijkt me.
Niets meer te verliezen, dus toch Ulissi (illusie?) kopman maken?

Laatst gewijzigd
Mithrandir

Let op Conti stapt niet meer op vandaag

Starlynk

'@kevinraar: in de app kan je het zien bij etappes die verreden zijn.

kevinraar

dat wist ik niet bedankt

Laatst gewijzigd
Sloddies

Denk toch wel sprinten vandaag. Ackermann, Cimolai en Simion heb ik daarvoor nog over. Maar daarnaast zal Sabatini mogen gaan sprinten voor QS. Denk dat ze hem die kans ook echt willen geven als dank voor al zijn vergeefse inspanningen voor Viviani. En Kuznetzov eruit dus wie weet Battaglin een kans. Die 5 heb ik aangevuld met AK mannen Nibali, Landa, Lopez en Formolo. Die brengen sowieso de nodige punten in het laatje.

Drossard Kudus

Gisteren na lang wikken en wegen toch voor Izagirre gekozen boven Conti. Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen, maar deze doet dat wel een keer of 5 aan Ion. Desalniettemin de schade beperkt.

Vandaag met Ackermann, Gibbons, Consonni en Cimolai denk ik een goede kans in de sprint. Dit wordt opgevuld met Carapaz, Roglic, Lopez en Madouas en Formolo ervan uitgaande dat het wel voor Ackermann of Demare zal zijn

Jeffrey81

"Ze"....?

tempo789

'@Starlynk; bij mij is Selig 500k. Weet je zeker dat hij 750k kostte? Of weet iemand anders het? Dan pas ik het aan.

raymankapeens

Iemand die hem in zijn team heeft kan naar totaaloverzicht en kan je de prijs zien

hartstikkebedankt

Selig was 750k

Jeffrey81

Hoe weten we dat je een half uur geleden niet de vluchters bedoelde? ;)

Jeffrey81

Uiteindelijk waren 'ze' precies tegelijk, haha. Wat een finish! :)

Jeffrey81

Ja, dat dacht ik in eerste instantie ook. Maar achteraf vermoed ik dat ze bang waren dat het gat toch al wel dichtgereden zou worden. En dan moest Demare natuurlijk wel in stelling gebracht worden om vóór Ackermann te eindigen.

Rawolf

Per ongeluk geen kopman geselecteerd... Weer 50 puntos misgelopen 😅

1 2 ... 116 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.