Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 115 ... 120 121
user26790

Van waar de keuze voor O Conner? Tot nu toe met De Gendt de slechtst presterende in mijn team. Ik moet kiezen uit : nu of nooit De Gendt, darkhorses Masnada en Carthy of O Conner. Zeg het maar.

Lassayd

'@hupske volgens mij heeft Bilbao al een ritzege op zak?

Sloddies

Sloddies eindelijk weer een keer een goeie kopman gekozen (Nibali).
Vandaag zetten we MAL weer een keer in, die langzaam denk ik inziet dat hij de Giro niet wint en dan toch maar voor een etappe gaat. Nibali en Carapaz kijken op de slotklim naar elkaar en laten MAL Yates en bijv. Formolo rustig een half minuutje rijden. Ulissi heeft zich gisteren uitgesloofd, vandaag dus weer voor de veilige puntjes van Ackermann als opvuller/ 9e man. Hopelijk halen we de 90% nog.

KissMyAce

Jungels is in bloedvorm, dus hij is kopman voor vandaag

hupske

'@lassayd

Dat klopt, maar daarna heeft hij eigenlijk niks meer laten zien. Alleen de 2e tijdrit dat hij nog in orde was.

Voor de rest komt die telkens op flinke achterstand binnen. Heb verder nergens gelezen dat die ziek is of iets. Dus lijkt mij toch dat hij er weer een keer op uit mag? Want bij Lopez blijven doet die ook niet.

Starlynk

'@hupske: Bilbao zat gisteren in de vlucht?

hupske

En daar is ook niks uit gekomen. Op meer dan 8 minuten binnen komen. Dus moet toch de benen stil gehouden hebben.
En anders is hij toch niet zo goed als ik dacht. Goede eerste week en daarna is het opgehouden.

Drossard Kudus

Vandaag zit ik toch te twijfelen met de opstelling. Op het eerste oog is dit een rit voor de vluchters, maar ik denk dat Nibali na gisteren bloed ruikt. Dan zou dit wel eens een hele vreemde etappe kunnen worden. Carapaz, Landa, Lopez, Roglic staan voor mij vast. Ook Yates zie ik op zo'n aankomst wel mee doen in huidige vorm. Dan twijfel ik echter met de aanvallers. Izagirre heeft zich gisteren rustig gehouden, Madouas heeft de vrije rol en dit lijkt de laatste echte Conti-etappe. L. Hamilton rijdt echter standaard kort achter de klassementstoppers en aangezien Nieve de afgelopen dagen mee in de aanval mocht denk ik dat het nu wel eens aan hem zou kunnen zijn. Dan heb ik ook nog Formolo. Die leek gisteren de betere van de Bora mannen en vormt geen echte bedreiging meer voor de top 5.

Ik twijfel vooral tussen Izagirre en Conti.

Derailleurtje

Verwachten jullie iets van Jungels vandaag?

Starlynk

Jungels in de kopgroep dus :p

ditisdavid

Zat nog te twijfelen om Formolo in plaats van Nibali kopman te maken juist voor zo'n scenario...

Ragnar Lolbroek

Wat is er nu met Ulissi gebeurt? Die was eerst toch mee met Jungels. Te slecht of pech?

Rad

Verkeerde Hamilton mee :p

tempo789

Nog een tussentijdse update over het optimale Scorito Team tot nu toe met het aantal punten dat ze gescoord hebben. Hoeveel renners uit dit rijtje hebben jullie?

*** Scorito's optimale team ***
Score:
5260
Kosten: 45,75 miljoen

452 ACKERMANN Pascal
478 ROGLIČ Primož
414 CARAPAZ Richard
408 DÉMARE Arnaud
383 EWAN Caleb
276 NIBALI Vincenzo
279 LÓPEZ Miguel Ángel
259 YATES Simon
250 MAJKA Rafał
242 FORMOLO Davide
174 VIVIANI Elia
184 MOLLEMA Bauke
220 LANDA Mikel
228 MASNADA Fausto
160 CARUSO Damiano
169 CIMOLAI Davide
204 CONTI Valerio
168 SELIG Rüdiger
180 PETERS Nans
132 ROJAS José Joaquín

pirazzi

8

arjenzvob

10

Rawolf

Hmm ik heb er 11

hartstikkebedankt

12 en sta nu op 98.7

raymankapeens

Morgen sprint of toch de vlucht?

Gerardv

Normaal gesproken maken er mijn inziens maar twee mannen kans om de sprint te winnen, namelijk Ackermann en Demare. Het risico voor Groupama-FDJ is dat wanneer Ackermann de sprint wint, de kans vrij groot is dat hij de paarse trui overneemt. Dan is het dus de vraag waar Groupama-FDJ meer waarde aan hecht, de paarse trui of een kans op ritwinst.

Ik denk dat ze een mannetje meesturen in de vlucht, waardoor het initiatief bij Bora ligt. En dan is het maar de vraag of zij hun hele ploeg gaan oproken. En zelfs dan is het nog allerminst zeker dat het een sprint wordt, want ik denk dat er veel renners in de vlucht willen zitten.

hartstikkebedankt

Het is de enige kans voor Ackermann op de paarse trui en nog een ritwinst, waarom zou hij anders nog meefietsen?

Zadelpen

Wat een nare etappe morgen.

Deze nutteloze vlakrit gaat ons een topklassering kosten vrees ik. Ons was een zware laatste week beloofd. Hier zijn wij niet blij mee. Ook apart dat net na het bekendmaken van team Zadelpen zomaar ineens zo een platte koersdag achterin de ronde wordt ingepland.

Alsof ons een loer gedraaid wordt. Maar daar fietsen wij niet voor weg. Morgen vollen bak op de vlucht met enkele zeer gemotiveerde contenders. Gaat er om spannen wie ons bij kan halen.

kevinraar

Wat ik gisteren ben gestegen ben ik nu weer gezakt sta op 83.7
Ik ga morgen gewoon voor een sprint
Ackerman kopman
Beletti
Ulissi
Battaglin
Nibali
Roglic
Lopez
Masnada
Mollema

Op de bank
Campenaerts
O connor
Yates

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Heb je Adam Yates er ook weten in te klikken kevin? Jij hackert....

Laatst gewijzigd
Derailleurtje

Ulissi of Izagirre morgen voor mijn laatste plekje?

1 2 ... 115 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.