Heerlijke giro is het! Dat de haai niet doorbeet in die natte afdaling was toch een kans die hij niet greep. Roglic daalde een stuk sneller. Movistar heeft eindelijk teamplay door en liggen op koers voor de zege. Maar geen enkele renner steekt r gelukkig bovenuit en dat maakt t elke dag spannend.
Ik vindt vooral yates tegenvallen. Had hem derde week vooral als topfavoriet. Lijkt juist niet beter dan vorig jaar.
'@jori: jij had hart voor 5mln ook nog op een van je zadeltjes gezet zeker?
Die ineos snotneuzen zijn zo enorm gehyped dat sommige er licht breinschade van over hebben gehouden. Sosa 2,5mln....klassementsrenner....omdat hij 1x mal versloeg op een colombiaanse berg net na oud en nieuw....echt de grootste dijenkletser van deze scoritoeditie.
Sivakov nog wel redelijk, maar scheurt uiteraard falikant uit z'n zemen luiertje in deze derde week. Had net als bijv. Carthy, een bijbehorende prijs voor eventueel talent moeten hebben.
Mijn spelervaring zei me nog "meestal is een evidente keuze een teleurstellende keuze", maar dat geldt duidelijk niet voor Ciccone, Masnada en Carthy, en hun prestaties doen mij nu terugzakken naar 96,8%. Vandaag dan maar alles of niets spelen en hopen op een succesvolle vlucht.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.