Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 114 ... 120 121
Elpiedro

Masnada maakt mijn dag :)

ditisdavid

Alleen Masnada en Nibali (C) in de toptien, desondanks is het verlies beperkt vandaag.

user26790

Met dank aan Carthy en Masnada in de ploeg nu 92%

Yskoud

Prima dagje weer. Nu de volledige top 8 van het AK in mijn team.

99,8% nu en nog steeds stijgende.

kevinraar

eindelijk weer is gestegen van 3583 naar 3108

ab normaal ik heb masnada opgesteld had ook niet veel andere keuze meer

Laatst gewijzigd
ivo001

Pffff, Masnada niet opgesteld. vandaag.

Enige lichtpuntje is kopman Nibali, verder slechts plekken 12-14-15-21-34-40-53-60 opgesteld.

kevinraar

ivo heb jij dan nog meer dan 9 goede klimmers?

Blaagstra

Heerlijke giro is het! Dat de haai niet doorbeet in die natte afdaling was toch een kans die hij niet greep. Roglic daalde een stuk sneller. Movistar heeft eindelijk teamplay door en liggen op koers voor de zege. Maar geen enkele renner steekt r gelukkig bovenuit en dat maakt t elke dag spannend.

Ik vindt vooral yates tegenvallen. Had hem derde week vooral als topfavoriet. Lijkt juist niet beter dan vorig jaar.

Blaagstra

'@jori: jij had hart voor 5mln ook nog op een van je zadeltjes gezet zeker?
Die ineos snotneuzen zijn zo enorm gehyped dat sommige er licht breinschade van over hebben gehouden. Sosa 2,5mln....klassementsrenner....omdat hij 1x mal versloeg op een colombiaanse berg net na oud en nieuw....echt de grootste dijenkletser van deze scoritoeditie.
Sivakov nog wel redelijk, maar scheurt uiteraard falikant uit z'n zemen luiertje in deze derde week. Had net als bijv. Carthy, een bijbehorende prijs voor eventueel talent moeten hebben.

Hangtieniedanstaatie

Ulissi for the win!

Laatst gewijzigd
kevinraar

wat denken jullie morgen vluchters of aanvallers nibali of masnada kopman?

Blaagstra

Goed om te merken dat alle dopinginsinsinuaties weer de prullebak in kunnen. Wel professioneel dat addy&jan vandaag een plaskokertje en emmer voorin hadden staan.

Blaagstra

Nee, geen vluchters morgen. Klassementsmannen gaan vol in de aanval.

Simonhout

Vraagje over iets wat vandaag gebeurde in de Giro. Waarom deed Ciccone op de top van de Mortitolo een krant onder zijn shirt? Meer gewicht voor de afdaling of voor de warmte, wat is het? Ik ben benieuwd.

Ab Normaal

'@simonhout
Tegen de wind, en dus kou, bij die snelheden.

arjenzvob

Blaagstra, pak je verlies. Niemand reageert op je provocaties.

Morgen twijfel ik tussen vluchters en klassementsrenners. Nibali wordt denk ik kopman. Gaat aanvallen. Vluchters blijft lastig. Toch stel ik Masnada, De Gendt en co op. We zullen weer zien.

Masterw

Amador of ullissi?
Amador paar zekere puntjes en wellicht ontsnapping, ullissi kans via ontsnapping.
Iemand mening?
Thanx

fringale

Mijn spelervaring zei me nog "meestal is een evidente keuze een teleurstellende keuze", maar dat geldt duidelijk niet voor Ciccone, Masnada en Carthy, en hun prestaties doen mij nu terugzakken naar 96,8%. Vandaag dan maar alles of niets spelen en hopen op een succesvolle vlucht.

Laatst gewijzigd
Starlynk

Gisteren weer wat gestegen naar 97%.. prima!

Heb nog 1 plekje over in de dagselectie voor Ulissi, Jungels of O'Connor. Iemand iets gehoord waarom 1 van die 3 vandaag wel eens in de punten zou kunnen rijden? Kan evt. ook nog voor de 6 veilige punten van Ackermann gaan...

Wijon

Toch een lastige etappe om de opstelling voor te maken.. Heb nog 2 plekjes voor L Hamilton, V Madouas of R Majka. Adviezen?

Starlynk

https://twitter.com/ben_oconnor95/status/1133437259645095936

OK, O'Connor it is :D

kevinraar

mij team voor vandaag
nibali kopman
roglic
yates
lopez
mollema
ulissi
o connor
masnada
ackerman

op de bank
beletti
battaglin
campenaerts

Yskoud

Het verhaal van deze giro blijft dat de mensen die je op de bank laat vrijwel zeker top-5 in de etappe gaan rijden.

Vandaag zitten uit mijn bergteam Ullissi, Majka en Izagirre op de bank. Dus die zullen wel gaan strijden om de etappe.

kevinraar

Yskoud heb jij nog meer dan 9 klimmers ik heb nog maar 8 klimmers

hupske

Vraag mij af wanneer de ketting van Bilbao los gelaten wordt. Zag er in de tijdritten goed uit, dus moet toch wel in orde zijn? Keer voor ritwinst?

1 2 ... 114 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.