Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 16 ... 120 121
Ric

Zie veel mensen jungels afschrijven.
3 tijdritten top-10
Punchetappes doet hij mee om de knikkers.
Bergetappes ook zeker aanwezig.
Eindklassement ca. plek 11...:
En teampunten viviani.

Must have wat mij betreft

Valvuillerdemoz

'@Ric: Jungels kan er niks van! En Viviani wint misschien nog 1 rit, maar is alweer over the hill.

Laatst gewijzigd
Papa Bart

Hahahaha Valvuillerdemoz, ik heb voor Jungels nog geen plaatsje, maar Ric heeft wel een puntje, afijn Verona is nog ver....

Carapaz, Carapaz wat gaan we doen met Carapaz? Niet onbetaalbaar en ik zie hem wel een paar etappe betwisten, zeker als Valverde echt wegblijft..

danieltndb

Faka niffaauuwwwsss, Tom Dumoulin moet je op basis van dit parcours natuurlijk nooit thuislaten, dan ben je kortweg een dief van je eigen portemonnee. A fin: zelf laat ik yates thuis, is voor mij nog niet overtuigend genoeg geweest dit jaar. Jungels is natuurlijk ondanks zijn prijs een geweldige keuze. Wat was die man sterk dit voorjaar, ik denk eerlijk gezegd dat hij dit kan doortrekken. Jungels thuis laten heeft me al te vaak mijn hoofd gekost. Ewan, viviani mee als gekke.

Ric

Yates thuislaten....pff dat is een gewaagde zeg. Heeft zelfs zijn tijdrit op orde zo lijkt het.
Ik laat nibali en lopez thuis. En dan maar hopen dat Bernal de witte trui gaat halen

Dumoulist

Ik denk dat we ook allemaal wel een aanvallertje extra kunnen aanvinken als straks Sunweb of Jumbo de wedstrijd moet controleren in de eerste weken.

Ab Normaal

Niet als de sprintploegen dat werk opknappen.

JimKro

De tranen staan in mijn ogen van het lachen Zadelpen!

Dumoulist

Ik zie nu inderdaad aan het parcours dat de eerste weken relatief rustig zijn voor Giro-begrippen. Toch maar plek voor TD maken ten koste van MAL. Maar de Astana 'knechtjes' blijven wel interessant. Toch de ploeg in vorm en die altijd aanvallend willen koersen.

El Mel

Zadelpen is echt mijn held

Karperdrol

Ik zit met onze Sammie in mijn maag.
Zal vast een top 15-plek in het AK verdienen, maar zal die in de ritten ook gaan scoren?

Valvuillerdemoz

Onze Sammie kijkt omhoog. Maar veel punten gaat ie niet halen. Zal moeten knechten voor onze Tommie en dan eindigt ie meestal niet bij de eerste twintig. Zal hard moeten werken gezien de nog matige vorm van Dumoulin.

Karperdrol

'@val, Dat denk ik dus ook.
Jammer want ik heb hem er wel graag bij, vind ik leuk om Nederlanders te hebben, maar Scorito-wijsheid...mmm ik slaap er nog even over.

ronvisser

Ik dacht trouwens dat Nibali een aardige tijdrit kon rijden, maar de laatste keer dat hij dat heeft gedaan reden Mario Cippolini en Joseba Beloki nog in het peloton.

Jasperdewaal11

'@ ronvisser

Nou dit is een beetje overdreven. Vuelta 2017 Rit 16 word hij 3e achter Froome en Kelderman over 40km

In dat zelfde jaar word hij ook in de Giro 6e in de lange tijdrit over zwaar golvend terrein.

Jori

Alle zorgen verdwijnen straks gewoon als sneeuw voor de zon, immers gaat Betancur ook weer van start ;)

Marsthinaikos

Betancur must have dus :)

Starlynk

Ik hoop nog steeds dat Zadelpen ook een WhatsApp groep start waar hij elke dag een update van Team Zadelpen verzorgt!

Karperdrol

'@starlynk ben ik ook voor!

04398

Betancur is wel de man in vorm. laatst nog een koersje gewonnen en gister 8ste in de proloog in Romandië. Als je wil winnen kan je selectie niet zonder Betancur.

Poeksel

Betancur wint de Tour! Daarvoor nog de Giro, maar dat rijmt niet.

Ze zeggen ook vaak dat grote rondes gewonnen worden door ronde renners. Nou, als er iemand een ronde renner is, dan is het Betancur wel!

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

'@Poeksel: Betancur weegt maar 65 kilo, zo
rond is die toch niet??

Rawolf

Weet niet of je weleens bij Betancur een camera op de rug hebt bekeken maar t lijkt net of je vrouwenwielrennen zit te kijken.

WCEendT

'@poeksel
Inmiddels is hij weer een slank mannetje :).

Martijn Sollie

Wie is een betere keuze denken jullie: Oomen of Chaves? Oomen kan veel punten opleveren als Dumoulin de 1e tijdrit wint en zal vaak kort eindigen. Chaves is wat explosiever. Ik vind t een lastige keuze

1 2 ... 16 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.