Rijdt Sky de Giro nu onder Sky, of met de nieuwe naam? Er komen totaal andere resultaten uit ons rekenmodel rollen als ik Sky gebruik, of die nieuwe sponsor. Het is hoogst onwaarschijnlijk dat het aan ons calculatiemiddel ligt.
Dan is er nog een heikel punt, Ik durf het toch niet helemaal aan om zonder fatsoenlijke sprintploeg te gaan starten. Heb 1 top ak man geslachtofferd, en dat biedt ons kansen om een nog groter gat te slaan met de concurrentie. Als ik team Zadelpen, zoals het nu staat, zou moeten wegen, zitten we rond de top 10 algeheel.
Moet dus nog het nodige gebeuren hier. Vanavond pizza voor de mannen, dat is goed voor de sfeer. Blijven toch groepsdieren he, die wielrenners.
Vind de Sunweb verklaring tamelijk vreemd inderdaad, om er zo definitief afstand van te nemen, terwijl het best een goede mogelijkheid is om te gebruiken en eigenlijk gewoon een must om beter te herstellen. Kan me voorstellen dat Dumoulin wel een paar flesjes wilt hebben.
Scorito staat wel op zijn kop met de nieuwe lijst, zitten echt veel tussen die ik nog eventjes beter onder de loep moet nemen, maar waar ik in eerste instantie erg enthousiast over ben.
Weet trouwens nu wel bijna zeker dat Scorito de lijst momenteel van cyclingfever gebruikt, daar zit 1 foutje in (denk ik, gezien procyclingstats en WF en de girosite zelf een andere renner hebben) die gekopieerd is door Scorito.
Het lijkt wel of de meeste renners die er later bij gekomen zijn net even wat aantrekkelijker geprijsd zijn dan de renners die er vanaf het begin al opstaan.
Verder valt het mij op dat Michelton-Scott en in mindere mate Astana niet als “topploeg” worden gezien door Scorito. Dat betekent dat hun “knechten” 500.000 kosten i.p.v. 750.000. (Topploegen dit jaar zijn Jumbo, Sunweb, Quick-Step en INEOS). Of houden ze altijd vast aan 4 topploegen?
'@jsprunk: Oman was weergaloos, Catalonië ook goed, maar daarna toch wel een vreemd seizoen. Turkije kansen moeten offeren voor Cavendish en niet aan sprinten toegekomen, Scheldeprijs ziek en E-F is hij in het pelotonnetje over de streep gebold. Maar de vraag is wat ze met Nizzolo en Gibbons tegelijk aan willen? Lead-outs en treintjes zie je weinig van dat team. Ergo, Gibbons is 1 van de renners die op het lijstje gaat die ik nog verder uit moet gaan zoeken. Wat nu echt een stuk of 10 namen is geworden...
@dspiky: Qua Astana kan ik er nog wel in mee gaan, maar Michelton is wel vreemd.
"wat is je bron om te denken dat Demare niet zal afstappen? Als Fransman zou ik veronderstellen dat hij vooral in de tour goed wil zijn?"
Commentator Eurosport tijdens ronde van Romandië toen het over FDJ ging aangezien ze zo goed presteren met Küng en Gaudu had het daarna over de ploegambities in de giro.
Bericht over Ewan klopt ook. Werd er en passant bij gezegd in dezelfde uitzending.
Op zich ook niet zo gek, aangezien het de enige topsprinter is bij Soudal en de Tour/Vuelta ook nog opties zijn voor de ploeg. Greipel stapte ook jaar na jaar halverwege de giro af.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.