Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 25 ... 120 121
Veltini

Als de voorlopige startlijst van Cyclingfever klopt dan ben ik erg benieuwd naar de waarde van een x aantal renners. Een aantal mooie namen die hopelijk voor 500 000 worden toegevoegd.

Zadelpen

Rijdt Sky de Giro nu onder Sky, of met de nieuwe naam? Er komen totaal andere resultaten uit ons rekenmodel rollen als ik Sky gebruik, of die nieuwe sponsor. Het is hoogst onwaarschijnlijk dat het aan ons calculatiemiddel ligt.

Dan is er nog een heikel punt, Ik durf het toch niet helemaal aan om zonder fatsoenlijke sprintploeg te gaan starten. Heb 1 top ak man geslachtofferd, en dat biedt ons kansen om een nog groter gat te slaan met de concurrentie. Als ik team Zadelpen, zoals het nu staat, zou moeten wegen, zitten we rond de top 10 algeheel.

Moet dus nog het nodige gebeuren hier. Vanavond pizza voor de mannen, dat is goed voor de sfeer. Blijven toch groepsdieren he, die wielrenners.

Timber

Ivan Sosa rijdt de Giro niet? Zie dat hij van de startlijst bij Zweeler gehaald is. Dacht toch dat hij de meesterknecht voor Bernal zou zijn...

jsprunk

'@arjen: helemaal eens, heb Bernal er wel bij, maar dat is vooral FOMO. Lopez zou eigenlijk een veiligere keuze zijn voor 500k minder. Denk er nog even over na :)

Jori

Maar Bernal heeft tenminste ketonen, Dumoulin en Roglic rijden zonder!

Hangtieniedanstaatie

Gallopin.

Laatst gewijzigd
vevie

Gallopin had er een doel van gemaakt om voor het klassement te gaan. Althans, om te kijken hoe ver hij komt. Hij zei dat als hij merkt dat het niet lukt hij snel zal omschakelen op ritzeges. Maar goed, wie weet gaat hij na zijn val nu direct voor ritzeges.

jsprunk

'@Jori: ik geloof er niks van dat Dumoulin zonder rijdt. Eén van de bijwerkingen is heftige darmklachten..
En met de dubbel Giro-Tour vorig jaar hebben ze bij Sunweb echt wel onderzocht of hij daar baat bij kon hebben.

Jori

Vind de Sunweb verklaring tamelijk vreemd inderdaad, om er zo definitief afstand van te nemen, terwijl het best een goede mogelijkheid is om te gebruiken en eigenlijk gewoon een must om beter te herstellen. Kan me voorstellen dat Dumoulin wel een paar flesjes wilt hebben.

Scorito staat wel op zijn kop met de nieuwe lijst, zitten echt veel tussen die ik nog eventjes beter onder de loep moet nemen, maar waar ik in eerste instantie erg enthousiast over ben.

Weet trouwens nu wel bijna zeker dat Scorito de lijst momenteel van cyclingfever gebruikt, daar zit 1 foutje in (denk ik, gezien procyclingstats en WF en de girosite zelf een andere renner hebben) die gekopieerd is door Scorito.

Laatst gewijzigd
vevie

Zie er nu ook 1 van de roze brigade voor 500.000 die het enkele jaren geleden tot zijn val uitstekend deed in de Giro. En twee heel aantrekkelijk geprijsde renners van Bora en Dimension Dat.

dspiky

Het lijkt wel of de meeste renners die er later bij gekomen zijn net even wat aantrekkelijker geprijsd zijn dan de renners die er vanaf het begin al opstaan.

Verder valt het mij op dat Michelton-Scott en in mindere mate Astana niet als “topploeg” worden gezien door Scorito. Dat betekent dat hun “knechten” 500.000 kosten i.p.v. 750.000. (Topploegen dit jaar zijn Jumbo, Sunweb, Quick-Step en INEOS). Of houden ze altijd vast aan 4 topploegen?

Laatst gewijzigd
jsprunk

Gibbons voor 750k is wel interessant. Al hangt het af van de verdeling met Nizzolo. In Oman verdeelden ze de etappes mooi..

Jori

'@jsprunk: Oman was weergaloos, Catalonië ook goed, maar daarna toch wel een vreemd seizoen. Turkije kansen moeten offeren voor Cavendish en niet aan sprinten toegekomen, Scheldeprijs ziek en E-F is hij in het pelotonnetje over de streep gebold. Maar de vraag is wat ze met Nizzolo en Gibbons tegelijk aan willen? Lead-outs en treintjes zie je weinig van dat team. Ergo, Gibbons is 1 van de renners die op het lijstje gaat die ik nog verder uit moet gaan zoeken. Wat nu echt een stuk of 10 namen is geworden...

@dspiky: Qua Astana kan ik er nog wel in mee gaan, maar Michelton is wel vreemd.

vevie

Voor de mensen die Woods overwogen.. don’t. Hij rijdt niet. https://cyclingmagazine.ca/sections/news/michael-woods-is-not-racing-the-giro-ditalia/

user27296

EWAN of Demare het is voor mij een een moeilijke keuze wat denken jullie. Stappen ze beiden af?
Demare is dit seizoen weinig soeps of ben ik mis

Gtrz

Rawolf

'@Vevie, De enige Est :p

M@thijs

'@stijn, ewan stapt af demare wil de trui

Ab Normaal

Er zitten inmiddels zo ongelofelijk veel interessante renners < 1M in het spel dat je makkelijk alle toppers kunt nemen en die aanvullen met die pareltjes.

Krul12

Er zitten echt absurd veel potentiële pareltjes tussen.

jort101

Voor de liefhebbers: Jullie kunnen weer mee doen aan mijn jaarlijkse subpoule. Hier de link: https://scori.to/WDRWHYZ

KV

'@M@thijs: wat is je bron om te denken dat Demare niet zal afstappen? Als Fransman zou ik veronderstellen dat hij vooral in de tour goed wil zijn?

Poeksel

Als M@thijs een goede bron heeft, zou ik die vooral niet delen als ik hem was... tenzij hij niet speelt om te winnen.

steefje9

Weet iemand de schade van gallopin?

tvm

"wat is je bron om te denken dat Demare niet zal afstappen? Als Fransman zou ik veronderstellen dat hij vooral in de tour goed wil zijn?"

Commentator Eurosport tijdens ronde van Romandië toen het over FDJ ging aangezien ze zo goed presteren met Küng en Gaudu had het daarna over de ploegambities in de giro.

Bericht over Ewan klopt ook. Werd er en passant bij gezegd in dezelfde uitzending.
Op zich ook niet zo gek, aangezien het de enige topsprinter is bij Soudal en de Tour/Vuelta ook nog opties zijn voor de ploeg. Greipel stapte ook jaar na jaar halverwege de giro af.

Laatst gewijzigd
M@thijs

Lees tvm natuurlijk is dit geen 100% betrouwbare bron maar voor mij genoeg.

@poeksel ik plaats nooit bronnen mensen mogen zelf weten of ze me geloven of niet ;)

En natuurlijk zijn de andere 3 mil mannen atm meer in vorm

1 2 ... 25 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.