Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 26 ... 120 121
kevinraar

2345 deelnemers hadden Valverde on hun team best veel

04398

Dat was dus dezelfde bron van Eurosport die op 2 km van de finish zei dat Allaphilipe de AGR zou winnen.

Chesron21

Al een aantal mooie potentiële Gibbonsjes/Abarasturi's en Mclay's van de afgelopen jaren gevonden.. Nu nog de kunst om de juiste (en vooral niet te veel) er uit te pakken. Sprinters zijn wmb het lastigst, AK gewoon 7 van de 9 (volgens scorito) beste erin proberen te fietsen, met dit budget is dat mogelijk.

Goelau

Na een rampzalig voorjaar, geen risico’s voor het giro spel:

- 7 klassementrenners waarvan de 6 topfavorieten
- 2 klimmers
- 3 aanvallers
- 4 sprinters (oa Viviani en Gaviria)
- 4 knechten (waarvan 2 sprinters)

Ligt het aan mij of is het budget echt wel ruim?

Jori

'@chesron21: of zijn dat juist de barbero's en Boy van Poppels? :p Qua sprinters moet ik nog maar even zien wat de doelen zijn, al staan ze er nu wel bijna allemaal bij mij in. Een Nizzolo en Modolo kunnen enkel hun duurdere prijs rechtvaardigen met eindpunten voor het klassement en ze komen niet bepaald met hoge vorm naar de Giro...

@goelau: voor de update was de goedkoopste sprinter 1.5 miljoen, dat was wel een hele pittige puzzel die je enkel met gecompliceerde teampunt-constructies kon oplossen. Nu is er wel wat mogelijk, eigenlijk idd bijzonder veel. Had graag stuk of 22 renners meegenomen.

Laatst gewijzigd
Rubenset

Voor de pouledieren met een prijzenpotje!

(giro 2019 tientje)

10,- inleg. Pot verdeeld onder de top 3.

KV

Nizzolo lijkt wat een risico te zijn geworden als ze zouden beslissen om toch plots voor Gibbons te gaan...

kevinraar

ik hoop het dat ze voor gibbons gaan kom ik beter uit met mij sprint team

dvansteenis

Zo maar een aantal koopjes: Simion Masnada Vuillermoz Madouas Ludvigsson Selig O'Connor Gibbons DeGendt Felline Ciccone Brambilla Battaglin Ulissi ... volgens mij gaat het allang niet meer om de juiste parel te vinden, meer om de juiste te kiezen. Ze hebben allen hun redenen om ze wel/niet te nemen en het is gewoon een kwestie van evenwichtige keuze maken en hopen dat het goed uitpakt.

@kevin ze gaan natuurlijk voor Nizzolo. Als dat je overweging is, niet nemen. De vraag is kies je Gibbons omdat je verwacht dat Nizzolo afstapt, er in heuvelachtige finales niet meer bij zit of dat hij voor eigen kans mag gaan in massasprints zou ik zeggen neem hem.

Laatst gewijzigd
steefje9

Hoe zit het met de tijdrit capaciteiten van vuillermoz? Iemand die me daar meer over kan vertellen?

kevinraar

dvansteenis ok kom dan echt niet uit met me sprint team help

Laatst gewijzigd
wichard1

Amador wordt de verrasssing.

arjenzvob

Vooral alle pareltjes noemen mensen.
Viviani met griep uit Romandië trouwens...

KV

https://sporza.be/nl/2019/05/04/viviani-start-niet-vandaag-in-romandie/

ja inderdaad, wat doen we daar nu weer mee...

DKrikk

Dit zijn wel de makkelijke pareltjes. Er zijn er nog wel een paar meer die moeilijker te vinden zijn ;).

p.zwart

Ok, ik ben er uit. Als naar mijn team kijk dan ben ik zeer tevreden. Een realistische prognose maakt dat ik naar schatting uitkom op:
# 21 etappeoverwinningen.
# De nummers 1,2 en 3 in jongerenklassement, puntenklassement en bergklassement.
# De nummers 1 t/m 10 in het algemeen klassement

Volgens mij moet ik mijn team laten zoals het nu is 😉

jsprunk

Dat griepje van Viviani klinkt gewoon als een smoesje. Er is niks meer te halen en het is takkeweer daar, dus net ala Bennett pakt hij zijn biezen.

arturo

Team staat nog in de steigers, maar de contouren worden duidelijk zichtbaar.

- 8 klassementsrenners, waaronder 5 van de magnificent seven
-2 klimmers
-3 aanvallers
-5 sprinters
-2 knechten, waarvan 1 sprinter

Wel nog enige twijfel of ik niet voor 6 uit 7 moet gaan voor klassement, met dit budget is het go big or go home.

Jori

Viviani geeft op met een simpel excuus om niet naar een hoogte van 1500 meter te klimmen waar het ter plekke -4 is, ik wou juist dat al mijn andere sprinters dat ook deden. Bennett ook duidelijk en minder diplomatiek; mijn kansen zijn op, niemand wil met mij in de aanval, dus stik er lekker in, ik zoek de warme bus op!

EDIT: Ja precies dat wat Jsprunk dus zegt :p

Laatst gewijzigd
M@thijs

kom op boys, viviani i al een tijdje niet zo goed. Daar komt nu ook nog een ziekte bij vlak voor de start, ik snap de hype en excusjes echt niet maar ik pak suwiso gaviria, ewan en demare.

Flop2004

'@M@thijs

Gaat Suwiso hem wel uitrijden? 😉

Jori

Ja, vorig jaar finishte hij ook al niet in Romandië, toen had hij nog geluk dat hij 4x 1e plaats en 2x 2e plaats in zijn happy meal had zitten..... ;)

user26790

In grote lijnen staat mijn team. Maar wie wordt de kopman van Movistar? Een dilemma!: Landa of Carapaz. Of wordt het kiezen tussen een van deze twee en Jungels.

Klassementsrenner 9 € 33.000.000
Klimmer 2 € 2.000.000
Aanvaller 4 € 3.250.000
Sprinter 4 € 7.250.000
Knecht 1 € 500.000
Het kan allemaal zo maar nog veranderen.

jsprunk

Ik zou de sprinter van QS suwiso altijd thuislaten, die pakken nooit punten!

Ab Normaal

'@Peter Visser
Sowieso Landa, maar ik verwacht eigenlijk dat Carapaz nu ook voor eigen kans mag gaan.

1 2 ... 26 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.