Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 27 ... 120 121
Chesron21

'@jori dat blijft natuurlijk altijd maar de vraag he... maar ik verantwoord mijn reden om er 2 of 3 te nemen met het feit dat ik nu echt een knallerteam van ak boys heb staan. Ook voor het ak top 20 zijn nog wel een paar 5 ton outsiders. Mooi spelletje toch!

jsprunk

Ik ben bang dat iedereen een knaller AK-team heeft met dit budget :)

TrEb

Met dit budget kan iedereen een knaller team voor het ak opstellen, het gokken is net als bij het klassiekerspel wie is je kopman in de etappes. Het wordt weer leuk gokken 😉

Gids03

Niemand t sprintertje van onze mol ?

M@thijs

'@jsprunk precies qs stelt altijd teleur

Mardai

Ik heb vernomen dat C. Ronaldo voor de roze trui wil gaan. Darkhorse?

Matthijs603

Het sprintertje van onze mol staat er bij mij wel in. Heb nu 3 500-sprinters voor plekken 8-15 + De Buyst. Kan goed uitpakken, maar twijfel wel of ik niet toch een AK-man moet opofferen voor Gaviria.

Ben ook wel benieuwd met welk plan Kangert en Carthy naar de Giro gaan.

Jori

Hoe beter je een naam lijkt en hoe goedkoper hij is, des te stiller moet je erover zijn. Anders heeft iedereen hem, zelfs als mensen hem niet kennen en is je voordeel weg ;)

barceman

'@Gids03 weet niet welke sprinter je daar mee bedoelt. Heb zelf al wel een paar goedkope sprinters gevonden.

steefje9

Zouden landa en carapaz beide voor het klassement gaan en wie schrijven jullie hoger aan? Allebei slechte tijdrit. Bergop sterk, carapaz iets explosiever?

Quintana10

Het is jammer dat scorito niet beslist wordt door de verrassingen/parels maar door de juiste toppers te kiezen.

Zou toch mooi zijn als plaats 10-20 zwaarder gaan tellen zodat die parels ook echt mee gaan tellen.

04398

Tenzij je een parel hebt die opeens tussen 1-10 gaat fietsen, dan kan hij zeker beslissend zijn mits de rest van je team ook oke is.

M@thijs

Is al bekend wie voor CCC FDJ en EF voor t klassement gaat?

Treenert

Mmmm, Viviani stapt af. Wat moet ik daar nou van vinden met nog een week voor de boeg?

Threeohthree

EF gaat het per dag bekijken, de rest geen idee.

Ik ben zelf overigens al een paar dagen klaar met mijn team en ben uit verveling maar wat gaan schuiven. Als dat maar goed komt. Er zijn ook zo veel leuke >1 mil renners die ik eigenlijk allemaal wel wil hebben. Waaronder eentje waarvan het zijn eerste grote ronde is maar zo maar eens top 10-15 zou kunnen rijden.

Maar ja, eigenlijk wil ik geen debuterende renners omdat die hier vaak toch zijn om ervaring op te doen.

jsprunk

Niemand lijkt me. FdJ gaat voor Démare, Madouas krijgt een vrije rol om te kijken wat hij kan.
CCC en EF lijken me voor vrijbuiters te gaan bij gebrek aan klassementsmannen.

Rawolf

, ten Dam of zoidl en als hij rijd Geschke? Zullen die wel voor een 20e plek in het klassement gaan

Laatst gewijzigd
jsprunk

Dan denk ik dat wij een andere definitie van klassementsmannen gebruiken :)
Ervanuitgaande dat Woods gewoon verstek laat gaan, zie ik geen enkele renner met top10-kansen in dit veld.

Rawolf

Kangert heeft 2 jaar terug al top 10 gereden in de giro als hij niet gevallen was. Maar daarnaast niemand, zat een verkeerde startlijst te denken blijkbaar 😅

Threeohthree

Beetje vervelende aan die Kangert is ook dat het toen totaal uit het niets was. Hij presteerde dat seizoen werkelijk niks en in Italië ging die rijden. Wel interessant op zich, maar er is helaas maar zo veel plek voor 500k renners en dan geef ik deze liever aan de sprinters denk ik.

jsprunk

Carapaz en Landa rijden zich even lekker warm :)

04398

Is ook echt totaal niemand die echt tegenstand kan leveren daar

Papa Bart

misschien gewoon de hele Jimbo Visma ploeg opstellen, wat gaat die Roglic te keer zeg. Die kan zomaar vier a vijf etappes winnen en dan kom je aardig ver, zeker als je hier en daar nog wat goede keuzes maakt voor de aankleding zeg maar, met die taktiek heb je geld zat!

JimKro

Doet me denken aan de legendarische 2015 editie van de Giro. Toen de winnaar van de algemene Scorito het gehele Astana team had, plus enkele opvullers.

Marsthinaikos

Zakarin netjes me in de kopgroep, lijkt ook oke.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 27 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.