Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 28 ... 120 121
Rawolf

Kangert kwam helemaal niet uit het niets... heeft gewoon het hele jaar geknecht en kreeg in de giro eindelijk een kans voor zichzelf

Papa Bart

'@Zico Ja wellicht dat hij in de laatste week wat van zijn pluimen verliest, maar dan nog heeft hij tegen die tijd zeer waarschijnlijk een geweldige bak punten verzameld en is in die zin al winnaar voordat de Giro beëindigt is...

Poeksel

Je leest het hier eerst: Roglic wordt de Simon Yates van deze Giro!

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Lijkt me ook twijfelachtig. Roglic is wel erg vroeg in vorm.... Tuurlijk, prachtig dat hij alles wint nu.... Maar ergens betaal je de tol voor je inspanningen! Niet dat ik hem niet meeneem, dat is zelfmoord, maar toch....

Rubenset

Meld je aan bij de poule "giro 2019 tientje"

10 inleg pot verdeeld onder de top 3.

Jori

Meld je aan bij poule "geef Jori 5 euro"

5 inleg pot verdeeld over de poule-oprichters

user26790

'@jsprunk Met alle respect voor de tegenstanders in Asturië. Neem wel in ogenschouw dat er straks een sterker deelnemersveld aan de start staat.

vevie

Iedereen is er hier dus van overtuigd dat Ewan voortijdig afstapt?

Jori

Mwoa, ik zie het ook nog als mogelijkheid dat De Gendt een kinderzitje achterop zet en dat Ewan daar in meelift ;) voorop sluit ik trouwens ook niet uit

Threeohthree

Ja, maar dat hoeft op zich geen probleem te zijn. Als er na de afstap etappe toch nog maar 1 of een halve kans is voor de sprinters vind ik het niet zo'n punt. Je zou Nizzolo kunnen nemen ipv hem die hem waarschijnlijk wel uit rijdt, maar ja, daar zit ook niet heel veel zekerheid bij.

Rubenset

'@jori wel handig ja van me om me volledige naam te gebruiken...

Tommytom

Zo, die Roglic die kan wel aardig klimmen en sprinten. Weet iemand hoe het zit met zijn tijdrit? dan neem ik hem wel denk ik.

Jori

'@Tommytom: verspilde zijn podium in de tour met de itt!

Rawolf

Daar kan je beter zelf over nadenken, en als je pas net wielrennen volgt zie je het morgen wel.

Ben nog niet zeker of ik Roglic moet meenemen, hij is wel erg vroeg in vorm en de klimmen zitten toch echt aan het eind vd ronde dit jaar

Laatst gewijzigd
jsprunk

Haha @JimKro, dat was inderdaad bijzonder. In de Vuelta had je toen allerlei ploegen met heel BMC of Sky voor de ploegentijdrit. Ze hebben de regels daarna maar aangepast naar max 4 per ploeg.
Mooi Scorito-jaar was dat, 2015. Met name de Tour :D

jsprunk

Sleutelbeenbreuk voor Bernal. Geen Giro voor hem. Dan heb ik nu alle podiumkandidaten in mijn team :)

Poeksel

Ja, zo komt er opeens heel veel budget vrij. En is het de vraag wat de nieuwe plannen van Ineos zijn.

Laatst gewijzigd
Tommytom

Wow, Bernal out...
De grote 7 wordt de grote 6, dus geen zorgen meer over budget.
Wel sneu voor die jongen. Ik rekende op podium. Zouden er mensen hem niet in het team gehad hebben?

Tommytom

'@rondom.

Dat was nou sarcastisch

Markverhoef

Bernal out of giro na sleutelbeen breuk...

jsprunk

Ik had hem er niet in.. ik had de andere 6 matadoren al en wilde verder geen budget vrij maken voor hem.
Jammer dat iedereen nu vrijwel hetzelfde team gaat maken.

kevinraar

kan ik mooi lopez erbij doen inplaats van bernal heb ik alle 5 de favorieten in mij team

Starlynk

Tsjongejonge, nu moet ik deze week nog gaan puzzelen hoe ik dan in vredesnaam dat budget op moet maken :p

vevie

Dat betekent wel dat Hart, Sivakov en Sosa voor etappes gaan in de bergen. Of ze maken Sosa de kopman.

Chesron21

Nu wordt hart wel heel interessant..

1 2 ... 28 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.