Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 29 ... 120 121
Rawolf

Sowieso Hart en mogelijk Sosa zal zich wel testen voor een klassement dan denk ik

Krul12

Ze mogen het budget nu wel verlagen. Het was sowieso al veel te hoog, nu al helemaal.

arjenzvob

Zonde van Bernal. Ook voor het spel. Veel dezelfde teams nu... kleine verschillen. Nu kiezen voor de juiste captain wordt belangrijker

Caene91

Als Roglic de nieuwe Yates wordt brengt hij toch lekker veel punten op. Zou er dus direct invliegen van mij.

M@thijs

'@tommytom ik had hem niet in mijn team hij heeft als kopman nog niet veel laten zien dus verwacht lopez als betere jongere en nibali beter op de tijdrit

Rawolf

Van de grote 6, Yates, Dumoulin, Roglic, Nibali, Lopez en Landa ga ik er nog steeds 2 thuislaten denk ik

Dus de teams zullen niet hetzelfde zijn denk ik arjen

Primavoormij

Ik heb Scorito een bericht gestuurd en ze hebben aangegeven maandag in beraad te gaan over een eventuele budgetverlaging.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Beetje voorbarig jongens, wacht eerst maar eens af of ineos niet thomas a 6 miljoen stuurt;)

vevie

Ik denk echt dat Sosa of Hart nu top 10 gaat rijden in de Giro, wellicht Sivakov. 1 van die youngsters gaat opstaan, het is alleen de vraag welke.

M@thijs

zou ineos geen grootte vervanging sturen lijkt me een budet verlaging wel op zijn plaats maar er moet niet meer dan 3 mil af gaan, met een verlaging van 3 mil ga je al van bernal naar oomen, meer verlaging zorgt voor een heel ander spel.

04398

Als je dan nu al je team hebt staan dan kan er toch niks veranderen als scorito budget aanpast of wel?

hartstikkebedankt

Ik zou niet heel verbaasd zijn als Thomas start

Threeohthree

Ik hoop het. Of anders budgetverlaging inderdaad. Nu gaan teams veel te veel op elkaar lijken.

Marsthinaikos

Als dit een dag van te voren gebeurd zal er toch ook geen budgetverlaging zijn, waarom dan wel 5 dagen van te voren? Dit is toch het risico wat scorito neemt met die spel. Als mijn renner al na een dag uitvalt ben ik die ook kwijt :)

striets

Wat een geouwehoer over budget verlaging! Dit. Is onderdeel van dit spel! Daarbij, je kan de big 6 wel opstellen, maar als er 2 vallen en iets breken de 2e rit ben je ook de klos! Blijft nog genoeg te kiezen oven..
gewoon team opstellen , spelen en je keuzes maken!

Niet eens met regels/budget, dan niet meedoen, !

Threeohthree

Gaat toch gewoon om dat niet elk team hetzelfde is. Is toch leuker als er iets meer variatie is? Als jij de big 6 op kan stellen kan iedereen dat. Wat een lol :P.

striets

Het spel is vrij eenvoudig. Per etappe even veel punten te verdienen. Om te winnen moet je een uitgebalanceerd team hebben en goed gokken met kopman . Maar nog steeds kun je keuzes maken. Daarbij speelt geluk ook een factor...dus het spel, is gestart, niet meer aan klooien.

Poeksel

Lijkt me ook sterk dat dat gebeurt, want wat doe je dan met teams die opeens te duur zijn? Een mail sturen die misschien niet gelezen wordt?

Rawolf

Ik had veel vertrouwen in mijn manschappen en nu moet het grondig op de schop, dit zorgt voor onrust en dat is nooit goed. Het mentale spelletje

rbc1912

Onzin natuurlijk om als het spel al 'staat' nog ffkus de regels (budget) te veranderen. Wat niet wil zeggen dat het budget te hoog is. Dat was het al. En nu nog meer. Maar ja, nog steeds genoeg kansen om verschil te maken mijns inziens

Mardai

Thomas gaat Giro niet rijden. Ik lees net op het twitteraccount van Inios dat zijn broer Jody zijn plek in gaat nemen. Wat verwachten jullie van hem dan?

rbc1912

Nou dacht ik toch dat dat neven waren :)

Papa Bart

Ook Jody is er niet bij vanwege een ontstoken haarwortel in zijn linker familiejuweel. ..

BlackManager

Wat vindt men hier van Moschetti?

arjenzvob

'@Blackmanager:

https://www.google.com/search?q=moschetti&client=ms-android-samsung&prmd=imnv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjVz5zO2oLiAhULEVAKHTRnB5YQ_AUoAXoECA8QAg&biw=360&bih=560#imgrc=PXaVcRliO8qLrM

Niet mijn type, maar ieder zn smaak. Ik heb meer met ronde vormen.

1 2 ... 29 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.