Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 30 ... 120 121
Jori

Halvorsen lijkt me wel wat als vervanger van Bernal, gewoon om het spel nog erger op zijn kop te zetten

04398

Zou zonde zijn van al die dagen puzzelen om weer helemaal op 0 te beginnen met een totaal ander budget.

Jori

Jongerenklassement zijn nu meer punten te halen, Ak renners profiteren van plekje hoger, Ineos gaat qua plannen over de kop en de sprinters blijven gelijk.
Budget verandering of niet, veel wordt anders

Chesron21

Goeie knecht voor mollema, verder niks

Rawolf

Als hij er een hattadammetje eruit gooit kan Moschetti een goede optie zijn. Maar heeft op papier maar weinig ritten met mogelijkheden

Kalarie

Moschetti is het grootste koopje uit het hele spel.

arjenzvob

Sommige mensen willen dit spel echt niet winnen he. Zoek zelf en laat anderen niet profiteren.

BlackManager

Niet zo huilen arjen

arjenzvob

Ik huil niet. Misschien ben ik juist wel degene die door zo'n opmerking mensen op het verkeerde been zet. En niet op de man spelen Black, wel zo netjes.

Chesron21

Ik vind hetzelfde arjen, denk dat ik hier de komende dagen een aantal 5 tonners drop die kant nog wal gaan raken, reageren jullie dan ff dat het een topsprinter in de dop is? 😉

TomTriomfeertTour

Ik vind het maar een onzekere naam eigenlijk. Een Hofland of Gavazzi gaat toch wat meer punten opleveren lijkt me, die hebben beiden van deze giro een doel gemaakt en sprinten altijd mee.

user26790

Klein quizje er tussendoor. Wie heeft er vorig jaar 10x top 10 gereden in de giro? Ik weet ook dat resultaten uit het verleden niets waard zijn maar geeft toch te denken.. Daar kan je toch net omheen!

Cerebral36

'@Peter Tja het is maar de vraag hoe Pozzo zich hersteld van zijn valpartij. Anders was het voor mij een vrij zekere klik geweest :)

Jori

wat dacht je juist van Capecchi? 0x top 10 en toch 200 punten, das ook een prestatie :p

Bewley ook koopje, 500.000 voor 200 punten, das gewoon 400 punten per miljoen. 100 punten per miljoen amahoela!

Laatst gewijzigd
Hangtieniedanstaatie

Modolo/Hofland

Laatst gewijzigd
Nylz

Ik had eigenlijk gehoopt dat Hofland een beetje onder de radar zou blijven...

Threeohthree

Hij heeft een DNF in bijna 50% van zijn gestarte wedstrijden in 2019. Laat mensen hem maar nemen, ik vind het helemaal prima.

Laatst gewijzigd
dvansteenis

'@ Peter visser. Pozzo? Lekker nemen.... ligt in de kreukels...

rosencrantz

'@hang bij Androni zou je zelfs Vendrame kunnen verwachten. Kunnen ze lekker met zijn drieën sprinten.

vevie

Sosa ‘schijnt’ nu geen Giro te rijden. Althans, als ik het forum van cyclingnews mag/moet geloven.

pirazzi

De punten van Capecchi en Bewley zijn waarschijnlijk teampunten geweest in etappes die Viviani of Simon Yates won of andere renners van Quick Step en Mitchelton, zoals in 2018 Schachmann en Chaves. Maar dan had je Capecchi en Bewley wel op moeten stellen in die etappes.

Niels22

Sosa staat ook op geen enkele voorlopige startlijst, waarom iedereen hem dan zo noemt is mij dan ook een raadsel

rosencrantz

'@Niels omdat Scorito hem aanklikbaar heeft gemaakt uiteraard en het, zeker nu Bernal in de lappenmand ligt, een interessante renner, is.

Poeksel

Woods en Konrad staan er ook nog bij. De stagair is een beetje lui.

Wijon

Toch jammer om 'onbekende' namen te lezen die ik ook stilletjes op m'n lijstje had gezet :P Maarja.

Gister reed Landa voor Carapaz, en ze domineerden de onbekende renners daar volledig. Of dit is de generale voor de Giro, of zijn de rollen omgedraaid in Italië? Hierdoor twijfel enorm tussen carapaz +1 of Jungels. Vooral met 3 tijdritten en Jungels lijkt hij toch een puntenpakker, maar Carapaz zal wellicht hoger in het eindklassement eindigen..

1 2 ... 30 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.