Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 31 ... 120 121
Wijon

3 tijdritten en *het kopmanschap, lijkt Jungels toch een puntenpakker*

Imbatido

Bereid jullie dan maar vast voor op de tips van Youri, voordat jullie een mental breakdown krijgen. Er gaan nog genoeg koopjes de revue passeren.

Het niet meedoen van Bernal zorgt wel voor een enorme verandering binnen het spel. Die kon je echt elke etappe opstellen. Natuurlijk had iedereen hem gehad, maar het zorgt vooral voor een nieuwe puzzel qua verhoudingen. Ineens mis je een tijdrijder, sprinter, puncher en klimmer. En de zekere winnaar van het jongerenklassement. Het budget mag dan groot lijken ineens maar zorgt denk ik voor meer verschillen.

BasV

Precies dit

Poeksel

Wat betreft de pooltips van Youri, lees vooral https://www.wielerflits.nl/nieuws/wielerflits-klassiekerspel-pooltips-2019/ nog eens terug ;)

Matthijs603

Haha, wauw.

Platje

Dat lijstje is inderdaad wel erg dramatisch achteraf 😁

DKrikk

'@vevie: dat heb ik ook gelezen ja. Vond de hype al o apart, maar Hart en Sivakov lijken me ook meer in vorm

RemcovanderMaas

Het is weer lekker puzzelen!
Heb het idee dat niet alle mogelijke pareltjes genoemd zijn dus er zijn genoeg mogelijkheden op diversiteit in de teams, ongeacht het budget.
Dilemma blijft voor mij het aantal sprinters tov de klassementsmannen.
Heb Jungels nu geslachtofferd om mij sprintteam te kunnen versterken, wel 2 goedkope talenten erbij genomen.

Ab Normaal

Er zijn zoveel pareltjes, het vinden er van is niet het probleem.
Je kunt er maar een paar meenemen en het ligt er net aan welke discipline er in je team ondervertegenwoordigd is.
Daar heb je ze dan voor nodig.

vevie

'@dkrikk: ben zeker benieuwd wat die twee gaan doen. Is de uitgelezen kans voor hen om zich te tonen nu er geen kopman is.

Ik had precies hetzelfde met Jungels. Uiteindelijk geskipt voor Ewan, maar blijf twijfelen. Jungels is idd punten in 3 tijdritten. Zal wel tussen plek 6-10 eindigen dus dat is ook weer punten voor het eindklassement. De vraag is dus of Ewan evenveel punten pakt voor etappe 11, want daarna stapt hij probably wel af om zich voor te bereiden op de Tour.

RemcovanderMaas

Ik twijfel of Jungels plek 6-10 gaat halen ....
Vrees dat hij toch veel tijd gaat verliezen in de bergen tov de echte klimmers.
Als dat zo is, dan is hij geen 3 mln waard
Maar, dat is dus ook direct mijn dilemma, kan ie het of kan ie het niet

Matthijs603

Jungels heeft toch al twee keer plek 6-10 gehaald? Hij is pas 26, waarom zou hij het nu dan niet meer kunnen? Ik heb Jungels juist in mijn hoofd als mogelijke verrassing voor plek 3-5.

DKrikk

En nu Landa met een pijnlijke teennagel (ingegroeid?). Ook niet fijn voor zijn voorbereiding, al moet je daar binnen een week wel vanaf kunnen zijn.

Wijon

Als je inderdaad denkt dat Jungels 3-5 kan of gaat halen, dan kun je er natuurlijk niet omheen.. Hij reed wel een sterk voorjaar

04398

Landa geeft op met blessure aan voet in Asturië, Carapaz dus kopman?

Rikkie33

Voor Jungels spreekt ook dat je hem in kan zetten in de sprint etappes. Teampunten Viviani en hij wil zelf nog wel eens in de top 20 sprinten. Je kunt hem gewoon in veel etappes opstellen.

Rawolf

Al had Viviani deze week nog een griepje, niet ideaal.

DKrikk

Sivakov kopman volgens La Cazzetta. Dat is ook weer een leuke voor 750k

ditisdavid

Lijkt me sterk dat Sivakov als enige kopman mag starten in een ploeg met Hart en Sosa.

Treenert

TEAM SKY
161 SOSA CUERVO Ivan Ramiro Colombia
162 GEOGHEGAN HART Tao United Kingdom
163 HENAO GOMEZ Sebastian Colombia
164 KNEES Christian Germany
165 MOSCON Gianni Italy
166 NARVAEZ PRADO Jhonnatan Ecuador
167 PUCCIO Salvatore Italy
168 SIVAKOV Pavel Russia

M@thijs

Moscon niet van start, 1e in mijn team :(

Bergbeklimmer

Weet iemand hoe het met Majka is gesteld na zijn val? Normaal toch een echte puntenpakker.

Nielsbax

Vergeet Bram Tankink niet!

bakfiets

Ik had bernal ook al in mijn team en MAL niet. Ik overweeg hem nog steeds niet. De reden is hetzelfde als toen bernal nog wel meedeed. Ik zie hem de eerste twee weken niet in de witte trui rondrijden. Dus die bonuspunten vallen dan wel mee. De jongerentrui is nu zelfs punten technisch interessanter. Omdat de strijd voor plek twee meer open ligt.

En viviani die ziek afstapt. Dat lijkt of op topvorm of uit voorzorg omdat er voor hem niets meer te behalen is in romandie. Ik vind het niet zo spannend bericht voor de poule iig.

Ralph123

Tsja, wie zal er in de eerste anderhalve week wel rondrijden in de witte trui? Door die knaap in je team te hebben kun je flink punten scoren.

1 2 ... 31 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.