Bereid jullie dan maar vast voor op de tips van Youri, voordat jullie een mental breakdown krijgen. Er gaan nog genoeg koopjes de revue passeren.
Het niet meedoen van Bernal zorgt wel voor een enorme verandering binnen het spel. Die kon je echt elke etappe opstellen. Natuurlijk had iedereen hem gehad, maar het zorgt vooral voor een nieuwe puzzel qua verhoudingen. Ineens mis je een tijdrijder, sprinter, puncher en klimmer. En de zekere winnaar van het jongerenklassement. Het budget mag dan groot lijken ineens maar zorgt denk ik voor meer verschillen.
Het is weer lekker puzzelen!
Heb het idee dat niet alle mogelijke pareltjes genoemd zijn dus er zijn genoeg mogelijkheden op diversiteit in de teams, ongeacht het budget.
Dilemma blijft voor mij het aantal sprinters tov de klassementsmannen.
Heb Jungels nu geslachtofferd om mij sprintteam te kunnen versterken, wel 2 goedkope talenten erbij genomen.
'@dkrikk: ben zeker benieuwd wat die twee gaan doen. Is de uitgelezen kans voor hen om zich te tonen nu er geen kopman is.
Ik had precies hetzelfde met Jungels. Uiteindelijk geskipt voor Ewan, maar blijf twijfelen. Jungels is idd punten in 3 tijdritten. Zal wel tussen plek 6-10 eindigen dus dat is ook weer punten voor het eindklassement. De vraag is dus of Ewan evenveel punten pakt voor etappe 11, want daarna stapt hij probably wel af om zich voor te bereiden op de Tour.
Ik had bernal ook al in mijn team en MAL niet. Ik overweeg hem nog steeds niet. De reden is hetzelfde als toen bernal nog wel meedeed. Ik zie hem de eerste twee weken niet in de witte trui rondrijden. Dus die bonuspunten vallen dan wel mee. De jongerentrui is nu zelfs punten technisch interessanter. Omdat de strijd voor plek twee meer open ligt.
En viviani die ziek afstapt. Dat lijkt of op topvorm of uit voorzorg omdat er voor hem niets meer te behalen is in romandie. Ik vind het niet zo spannend bericht voor de poule iig.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.