Dat is het geluk hebben de beste jongere te kiezen. Normaal gesproken is dat degene die het sterkste rijdt in de eerste rit. Met de ‘klimtijdrit’ kan de desbetreffende al wat tijd pakken op de rest. Normaal gesproken houdt deze renner dat ook wel nog een aantal etappes vast. Dat zal dan toch Hart moeten zijn of Sivakov
'@Ralph123: als je toch namen aan het spuwen bent, moet je natuurlijk wel duidelijk maken welke Hamilton je bedoelt, nu weet ik niet welke ik moet kiezen :(
@jsprunk: Geloof dat jij de Giro gaat winnen! Je had geen Bernal en voila, je wordt gered. Je hebt een Moscon die gewoon stuk is en Ineos houdt hem tegen om te starten. Zeg even als je geen Dumoulin ofzo hebt, dan weet ik ook dat die straks getroffen wordt door een meteoor :p
'@Jori Zo'n lijstje had ik ook wel ja. Ze hebben allemaal wel wat. Allemaal opgezocht geen enkele die ook maar een paar resultaten heeft gereden. Alleen cimolai en consonni zijn interessant. Maar consonni heeft een probleem want die zit met gaviria in een team. Maar ja zal er toch 2 of misschien wel 3 moeten kiezen.
Haha, engeltje op mijn schouder. Zoals ik het zie is de rest gered door het uitvallen van Bernal. 4.5M was minimaal 1-1.5M te duur wat mij betreft. Maar we zullen nooit weten of ik daarin gelijk had.
Moscon durfde ik niet weg te laten (in goede vorm zou hij heel veel punten kunnen halen), dus dat komt wel goed uit ja.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.