Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 32 ... 120 121
vevie

Dat is het geluk hebben de beste jongere te kiezen. Normaal gesproken is dat degene die het sterkste rijdt in de eerste rit. Met de ‘klimtijdrit’ kan de desbetreffende al wat tijd pakken op de rest. Normaal gesproken houdt deze renner dat ook wel nog een aantal etappes vast. Dat zal dan toch Hart moeten zijn of Sivakov

Laatst gewijzigd
Ralph123

Of de Plus, Hamilton, Knox, Oomen, Carthy, Bohli en wie weet nog een andere naam. Dat is echt geen uitgemaakte zaak hoor.

jsprunk

Ik had Moscon als dark horse voor die witte trui, maar die is dus echt niet goed en start niet eens.

Jori

'@Ralph123: als je toch namen aan het spuwen bent, moet je natuurlijk wel duidelijk maken welke Hamilton je bedoelt, nu weet ik niet welke ik moet kiezen :(

@jsprunk: Geloof dat jij de Giro gaat winnen! Je had geen Bernal en voila, je wordt gered. Je hebt een Moscon die gewoon stuk is en Ineos houdt hem tegen om te starten. Zeg even als je geen Dumoulin ofzo hebt, dan weet ik ook dat die straks getroffen wordt door een meteoor :p

Laatst gewijzigd
Nylz

Soort van offtopic: waar is Leopold König eigenlijk gebleven?

JimKro

Rijdt 'ie nog bij Sky/ INEOS? Misschien komt hij nog wel opdraven dan volgende week!

Rawolf

Jsprunk heeft wel n engeltje op z'n schouder haha

Ralph123

'@Jori uiteraard Lewis Hamilton

Rawolf

Konig rijd bij Bora lol

vevie

'@Ralph: ja, dan is De Plus de beste tijdrijder van dat stel. Wil hem eigenlijk ook opstellen. Zal echter meer moeten knechten dan een Hart of Sivakov, dus dan ook minder punten pakken overall?

Jori

L. Hamilton? Check, dan is het Michelton. Jammer, als C. Hamilton het had gekund, had je tijdrijder, jongerenpunten en teampunten van Dumoulin gehad.

Ralph123

'@vevie ja blijft lastig. Ben het idd met je eens. En alle 3 nemen is ook zo wat.

Ralph123

'@jori wie van sunweb naast Dumou zou jij in je selectie opnemen dan? Daar wil je toch niemand van. Ookal zouden die teampunten goed uitkomen idd

Jori

Hamilton dus. Die rijdt naar de jongeren trui, etappe puntjes, teampuntjes dumou en kan ik de etappes erna als vuller gebruiken in de sprintetappes met 8 punten voor Dumou en 6 punten voor jongerentrui.

Maar nou vertel jij me dat het helaas de andere Hamilton is :(

04398

Hart kan ook best aardig tijdrijden toch, was vorig jaar 18 in de proloog in vuelta en won bijna de tijdrit in Calafornia.

Ralph123

Alsof de Hamiltons nog niet genoemd zijn haha

Kris Vroem

Zitten jullie ook zo in de knoop met het sprintersveld? Weinig fatsoenlijks voor onder de 3 miljoen. Normaal kan je er dan nog één van die italiaantjes infietsen. Maar de nizzolo's en modolo's zijn ook niet zo best op het moment.

Nylz

Cimolai.

Jori

Consonni.
Mareczko.
Belletti.
Sbaragli.
Gasparotto.
Martinelli.
Gavazzi.

Allemaal hebben minstens 1 sprint ster en Italiaan

Rawolf

ook niet goedkoop voor een c-sprinter van een proconti ploeg met ook nog sbaragli

Kris Vroem

'@Jori Zo'n lijstje had ik ook wel ja. Ze hebben allemaal wel wat. Allemaal opgezocht geen enkele die ook maar een paar resultaten heeft gereden. Alleen cimolai en consonni zijn interessant. Maar consonni heeft een probleem want die zit met gaviria in een team. Maar ja zal er toch 2 of misschien wel 3 moeten kiezen.

jsprunk

Haha, engeltje op mijn schouder. Zoals ik het zie is de rest gered door het uitvallen van Bernal. 4.5M was minimaal 1-1.5M te duur wat mij betreft. Maar we zullen nooit weten of ik daarin gelijk had.
Moscon durfde ik niet weg te laten (in goede vorm zou hij heel veel punten kunnen halen), dus dat komt wel goed uit ja.

Timber

Zou die oude Rojas nog wat mee sprinten? Nu Valverde afgehaakt is, toch een kopman minder om voor te hoeven werken en hij sprintte in Vuelta vorig jaar nog geregeld mee.

tychobrink

Ik zou niet teveel waarde hechten aan tijdritkwaliteiten, maar meer aan klimkwaliteiten als ik zo naar die eerste tijdrit kijk.

kevinraar

wat denken jullie van lobato gaat hij mee sprinten dan steeds tussen plek 6-15 eindigen?
twijfel ik hier tussen
lobato en ewan
beletti en nizzolo

Laatst gewijzigd
1 2 ... 32 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.