Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 33 ... 120 121
04398

Die sprint al jaren niet meer mee, in Vuelta van 2 jaar terug was het vaak vanuit een kopgroep dat hij sprintte maar massasprints nee dat risico neemt hij niet meer.

tychobrink

Denk als hij er zit dan inderdaad wel, maar zal er niet altijd bij zitten vanwege slechte positionering. Voordeel is wel dat hij de iets lastigere finales ook aan moet kunnen.

kevinraar

jullie zouden gaan voor beletti en nizzolo?
ik wil graag nizzolo vervangen voor ewan zou niet weten waar ik nog 0.5 miljoen vandaan moet halen

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Kevin... waarschijnlijk tegen dovemansoren... maar kies nou eens zelf! Geniet je toch veel meer van t winnen met je zelf gekozen team.

Papa Bart

Na de diverse wisselingen (Ik had Bernal EN Moscon) ben ik eigenlijk heel erg tevreden met mijn team, veel meer dan met die twee eigenlijk, en heb dit aan een voorlopige test onderworpen door middel van opstellingen maken tot en met etappe 9.

Die opstellingen voelen gewoon heel erg goed aan, aangezien ik voor elke dag een prachtig team neer kan zetten, zonder dat ik van één soort renner er nog een paar op de bank moet houden.

Bijvoorbeeld: gedurende een sprint etappe nog twee sprinters in reserve of zo. Dan heb je daar teveel aan, ook als je rekening houd met uitval later in de ronde.

Maarrrrr uiteraard zit me ondanks de euforie toch iets fors dwars. Movistar valt buiten de boot. In die eerste negen etappes zal die ploeg volgens mij maar weinig potten breken, die bovendien goed door anderen opgevangen kunnen worden, maarrrr daarna wordt het een heul ander verhaal. Carapaz er in fietsen wil ik niet, maar zal wellicht wel moeten..

Rawolf

Ik heb ook geen movistar renner, zit nog wat mager in de sprinters met maar 5 stuks + de net genoemde gok Lobato

RemcovanderMaas

Bij mij ook geen Movistar, heb wel 7 sprinters mee.
Daar zitten er nog wel bij waarvan ik even moet afwachten of die ook echt mee gaan sprinten

Ab Normaal

Ik heb ook die opstellingen gemaakt en mis eigenlijk een kopman in etappe 4. Yates heeft aangegeven niet zoveel energie te willen verspillen in de eerste twee weken dus het zou zomaar kunnen dat ie niet meesprint daar.

04398

Hij heeft niet gezegd dat hij niet meesprint. hij heeft gezegd dat hij minder aanvallend gaat koersen, dus dat hij meer gaat rijden zoals in de Vuelta vorig jaar.

dspiky

Het parcours van etappe 4 is onlangs gewijzigd. Oorspronkelijk eindigde etappe met 4km aan 4%, terwijl dat in de nieuwe variant nog maar 2km is. De nieuwe finish ligt volgens mij binnen het bereik van sommige sprinters. Met name Ewan heeft al laten zien dat hij zoiets goed aankan.

Laatst gewijzigd
Rawolf

4km 4% klinkt als iets voor Ewan, 2km 4% dat kan zelfs een goede Viviani nog aan als de aanloop niet lastig is en zeker Demare moet dat wel liggen

dspiky

Klopt, maar ik zou als kopman toch de voorkeur geven aan iemand als Ewan, want het risico op 0 punten vind ik bij Viviani wat te groot.

WCEendT

Ben ik weer even, we hebben nog een paar plaatsen beschikbaar :).

----

In 2018 hebben Jorik112 en ikzelf tijdens de drie grote rondes een betaalde Scorito poule georganiseerd onder de naam ‘FlitsWiel’. Met 81 deelnemers afgelopen Vuelta a España en een prijzenpot van ruim 400 euro was dit weeral een overduidelijk succes.

Aanstaande Giro d’Italia organiseren wij dan ook weer de betaalde FlitsWiel poule. De inleg is 5 euro per persoon, door jullie enthousiasme in de eerste twee dagen hebben wij besloten het maximum deelnemersaantal omhoog te gooien naar 120.

Bij deelname aan de betaalde FlitsWiel poule komt ook (vrijblijvend) de FlitsWiel WhatsApp-groep. Hier praten… en ouwehoeren de FlitsWiel deelnemers over van alles en nog wat, zo nu en dan gaat het zelfs over wielrennen. Kortom zijn wij gewoon een gezellige groep mensen met dezelfde passie, wielrennen!

Indien interesse in de betaalde FlitsWiel poule stuur mij vooral een bericht op Wielerflits, dan stuur ik een bericht terug met de benodigde informatie voor deelname.

Jorik & Thomas

vevie

De aankomst in etappe 4 zou dan ook echt wat zijn voor mannen als Bataglin, Vuillermoz, Ulissi en, oké, eigenlijk wel elke rappe puncheur van dat type. Was het idd 4 km aan 4%, dan zouden ook mannen als Yates en Nibali erbij zitten.

Gids03

Tja na het uitvallen van bernal wie rijd er nu de eerste week in de jongere trui ik heb m 😁😁

Platje

Maar stel je hem ook ook voor 6 eigen punten..

Rawolf

ik zoek nog een 500k man voor etappes met klimwerk en een tijdrit zou wel een pluspunt zijn, heb nu Kangert. iemand nog suggesties?

RemcovanderMaas

Kangert heeft een ploeggenoot die dat zou moeten kunnen ....

vevie

Begint de achternaam toevallig met een C...? 👀

Nylz

Of die ene knakker van Dimension Data

RemcovanderMaas

Die ja Vevie

Jori

Caicedo!

iMrChris

Ik heb mn team klaar... voelt nog niet goed omdat ik denk dat 70% zon zelfde team heeft.

Hangtieniedanstaatie

Hofland meesprinten.

Laatst gewijzigd
striets

Zo , ga me ook maar eens met het “ grote wie maakt wie gek” spel mee doen...
Roglic zou ik thuis laten, koerst te veel, en zal net niet meer fris genoeg zijn na Romandië . Zakt er door heen in de 14e etappe, komt op 25 min binnen en wordt door zijn team tijdens de rustdag .uit koers genomen. Zo een extra week rust voor de tour. Hij heeft dan wel een punt of200 verdiend, maar “ goedkopere jongens” Landa en Maijka gaan hem voorbij en halen samen 600 punten.

1 2 ... 33 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.