Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 34 ... 120 121
hartstikkebedankt

Aldus zomaar 1 van 2.863 scenario's en theorieën

vevie

Tja, het maakt op zich niet uit of hij er doorheen zakt. Yates leverde alsnog vorig jaar een karrevracht aan punten op. Als Roglic me net als Yates vorig jaar ook 600-700 pt oplevert dan teken ik daar nu meteen voor.

rbc1912

Klopt. Ik had vorig jaar echt een fantastische Giro. 99e overall geëindigd. En ik had eindwinnaar Froome nog geeneens. Maar wel Simon Yates

Papa Bart

Ik had een fantastische Giro zonder Yates, dat kon dus kennelijk ook. Hoe dan ook, van de 20 renners kun je er maar 9 opstellen en maar 1 daarvan als kopman uitspelen. Keuzes nu en vooral tijdens de ronde maken uiteindelijk het verschil, en niet zozeer het feit dat al onze teams veel overeenkomsten vertonen...

TrEb

Team is in concept klaar, nog even afwachten welke renners er bij komen. Heb geen movistar, daar twijfel ik nog wel een beetje over.

DKrikk

Majka en Formolo lijken me nog steeds leuke outsiders voor 2m. Alleen zijn hun behaalde resultaten wel even in een ander deelnemersveld dan dit jaar....

https://www.wielerflits.nl/nieuws/giro-2019-bora-hansgrohe-met-ackermann-formolo-en-majka/

vevie

Ik verwacht zelf veel van Majka. Doet het altijd goed in de Giro

hartstikkebedankt

Had Haig er vanaf het begin ingeklikt maar die gaat helaas niet mee

FritsvanHoefelen

Zou wel fijn zijn als je vooraf weet of je Majka óf Formolo moet kiezen. Wil ze niet allebei doen

04398

Formolo was vorig jaar ook goed in de Giro. Verloor alleen in de etappe naar de Etna 5 minuten door een val of materiaalpech onderaan de beklimming.

Ralph123

Zou Haller of Kuznetsov mee gaan sprinten voor Kathusa?

Jori

Of Battaglin? Biermans en Strakhov kunnen ook prima aankomen.
En met Zakarin weet je het ook nooit ;)

Laatst gewijzigd
Bezem/wagen

Roglic is nu buitenaards goed maar Ik zit me suf te piekeren over deze vraag. En wat als het vormpeil van Roglic nu eens te vroeg komt ?

RemcovanderMaas

Bezem/wagen
Of .... wat als zijn piek nog moet komen

Bezem/wagen

Dat zijn er zéker ketonen in het spel! :-)

tvm

Mooi om te zien dat ze in de voorbeschouwing van de bergtrui in ieder geval 2 aanvallers niet genoemd hebben die toch wel degelijk voor de bergtrui gaan.

JvdBrink

Voorlopige selectie van 20 man staan, vind het budget wel aan de hoge kant. Heb op dit moment 9 van de 12 duurste renners uit het spel in mn selectie en ben lang niet ontevreden over de rest/opvulling. Wel enigszins gesneden in mn sprintersgilde t.o.v. de klassementsmannen.
Grote dilemma waar ik nog mee zit is welke sprinter(s) de Giro uitrijden en welke niet. Heb al verschillende verhalen langs zien komen maar ben er nog niet goed uit. Weet iemand hier wat over te vertellen of zijn er ergens artikelen/interviews die uitsluitsel geven over het eventueel uitrijden van de 'big 5' qua sprinters?

Frans van der Molen

Ciccone en...?

Frans van der Molen

Van de AK mannen alle vijf geselecteerd (Movistar voor het gemak genegeerd). Wie van de (top)sprinters stapt halverwege af? Rijdt Démare (als Fransman) bijvoorbeeld de Tour in een team die rondom Pinot is gebouwd? Ewan en Gaviria rijden sowieso niet uit lijkt mij, maar zijn wel weer sneller... En wie zijn kansrijk voor het jongerenklassement achter Lopez? Rijdt Sosa nu wel of niet? Wat kunnen Hart en Sivakov in een ronde van drie weken? En dat bergklassement is al helemaal niet te voorspellen. Voel er veel voor om Fausto (what's in a name) Masnada mee te nemen. In mijn puzzel betekent dat: Formolo + Masnada of Oomen + Hart?

Laatst gewijzigd
BlackManager

Trek Segafredo meld net op hun Twitter pagina dat Kopman Bauke Mollema twijfelachtig is voor de Giro. Hij heeft een virus te pakken.

Poeksel

'@Jvdbrink: Alleen als je tussen de regels kan lezen.

Bidonhouder

'@BlackManager via welk account van Trek Segafredo heb je de informatie over Mollema gevonden? Op de officiële Twitterpagina van Trek wordt er namelijk niets over vermeld.

JvdBrink

'@Poeksel Daarmee doel je op tussen de regels van de posts op dit forum of ergens anders? :)

BlackManager

'@Bidonhouder check hun italiaanse twitter handle

Rawolf

link?

ik heb Mollema wel in mijn team staan

1 2 ... 34 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.