Kan ik enigszins wel wat mee ja; hoopte dat er ergens uitsluitsel gegeven was (vermoedelijk tegen beter weten in). Als ik alles op een rijtje zet kom ik tot het volgende:
Viviani, Gaviria en Ewan lijken sowieso ook de sprinter te worden voor hun ploeg in de Tour gezien er geen fatsoenlijk alternatief is, en zullen daardoor vermoedelijk niet uitrijden. Echter; zou Viviani mogelijk uit willen rijden vanwege de finish in zn geboorteplaats.
Demare lijkt ook de Tour te rijden vanwege bovenstaande reden, bij hem is het echter twijfelachtig of de ploeg ruimte voor hem vrij wil maken.
Ackermann rijdt geen Tour en zou dus wel uit kunnen rijden, hier de twijfel of hij dat überhaupt aankan.
Consonni is de leadout van dienst en in de Tour gaat UAE voor Daniel Martin, Kristoff en Rui Costa. Met ook Kristoff zou ik er niet helemaal zeker van zijn dat Gaviria de tour rijd. En Aru rijd ook als hij dan weer in orde is natuurlijk
Lotto Soudal heeft in de tour Wellens, Benoot en deGendt. Ewan is heel makkelijk in te passen
'@JvdBrink Het doel van Viviani is inderdaad om de Giro uit te rijden, omdat hij in zijn geboorteplaats kan rijden in de laatste etappe. Gaviria gaat naar alle waarschijnlijkheid halverwege afstappen, daar zijn hoofddoel dit jaar de tour is. Echter vraag ik me af in hoeverre je hier last van gaat hebben, omdat er nog maar 1 sprintetappe is nadat hij afstapt. Ewan is voor mij 50/50 of hij gaat uitrijden en ik verwacht dat Ackermann de bergetappes niet gaat overleven in zijn eerste GT. Een Nizzolo of Modolo gaat wel uitrijden, maar gaan ze het gat in punten in 1 extra sprintetappe goedmaken?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.