Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 35 ... 120 121
Poeksel

'@JvdBrink: ergens anders (maar hier ook wel).

vevie

Ja, ik heb Mollema ook. Dacht wel een zeker top 10 ga pakken de met de Mol

JvdBrink

'@Poeksel Verder dan dit ga je me niet helpen vrees ik hè. Heb de reacties op dit forum al doorgeakkerd maar daar zijn de meningen ook in verdeeld. Zal eens nader onderzoek instellen, kijken hoever ik kom.

Poeksel

Ik kan het ook anders zeggen: niemand heeft (naar mijn weten) gezegd voor de puntentrui te gaan. Niemand heeft ook gezegd af te zullen stappen. Kun je daar meer mee?

polke57

Zit met veel vraagtekens???

POZZOVIVO(val) Landa(voetblessure) mollema(virus) viviani (griep) een renner mag niets mankeren om 3 weken te presteren

04398

Waar blijft de bron dan van mol zijn virus? hij is net gewoon aangekondigd als kopman.

Poeksel

Volgens het Japanse twitteraccount van Trek is Mollema weer hersteld van zijn virus na een ketonenkuurtje en rijdt hij toch de Giro.

Jori

Nou, hier zeggen ze wel wat over zijn vorm...
https://twitter.com/TrekSegafredo/status/1125400485454798848

JvdBrink

Kan ik enigszins wel wat mee ja; hoopte dat er ergens uitsluitsel gegeven was (vermoedelijk tegen beter weten in). Als ik alles op een rijtje zet kom ik tot het volgende:
Viviani, Gaviria en Ewan lijken sowieso ook de sprinter te worden voor hun ploeg in de Tour gezien er geen fatsoenlijk alternatief is, en zullen daardoor vermoedelijk niet uitrijden. Echter; zou Viviani mogelijk uit willen rijden vanwege de finish in zn geboorteplaats.
Demare lijkt ook de Tour te rijden vanwege bovenstaande reden, bij hem is het echter twijfelachtig of de ploeg ruimte voor hem vrij wil maken.
Ackermann rijdt geen Tour en zou dus wel uit kunnen rijden, hier de twijfel of hij dat überhaupt aankan.

Poeksel

Dat is een correcte samenvatting, JvdBrink.

Bidonhouder

Het lijkt mij dat het virus van Mollema een fabeltje is. Ik ga hem gewoon meenemen!

Laatst gewijzigd
ivo001

Denk dat hij gewoon zout in de ogen probeert te strooien :P

JvdBrink

Danku danku, gaat me beter af dan vroeger op de middelbare school.

Wijon

Nou, dan moeten we dus alleen nog bedenken wat Gaviria en Ewan (hun ploegleiders) willen :P Misschien even kijken naar hun mogelijke tour teams? Overigens, wat is het idee van UAE met Consonni?

Rawolf

Consonni is de leadout van dienst en in de Tour gaat UAE voor Daniel Martin, Kristoff en Rui Costa. Met ook Kristoff zou ik er niet helemaal zeker van zijn dat Gaviria de tour rijd. En Aru rijd ook als hij dan weer in orde is natuurlijk

Lotto Soudal heeft in de tour Wellens, Benoot en deGendt. Ewan is heel makkelijk in te passen

Laatst gewijzigd
jsprunk

Sosa, Hart en Sivakov hebben 1M bovenop hun prijs gekregen. Dat wordt weer terug naar de tekentafel :)

Bidonhouder

'@JvdBrink Het doel van Viviani is inderdaad om de Giro uit te rijden, omdat hij in zijn geboorteplaats kan rijden in de laatste etappe. Gaviria gaat naar alle waarschijnlijkheid halverwege afstappen, daar zijn hoofddoel dit jaar de tour is. Echter vraag ik me af in hoeverre je hier last van gaat hebben, omdat er nog maar 1 sprintetappe is nadat hij afstapt. Ewan is voor mij 50/50 of hij gaat uitrijden en ik verwacht dat Ackermann de bergetappes niet gaat overleven in zijn eerste GT. Een Nizzolo of Modolo gaat wel uitrijden, maar gaan ze het gat in punten in 1 extra sprintetappe goedmaken?

VVCEendT

De FlitsWielgroep zit inmiddels al op 84 whatsappleden. Wat je hier in een week aan wielermeningen leest, kun je daar in een uurtje ophalen!

arjenzvob

Blackmanager is niet de meest sympathieke forum-gebruiker helaas. Niet te serieus nemen. Mollema is een prima optie voor hen die hem willen.

Masterw

Wat een waardeloze beslissing van scorito

Bidonhouder

Hoe weten jullie dat de prijzen van de Sky renners worden verhoogd? In mijn Scorito is het nog niet bijgewerkt (ook niet na het refreshen van de pagina).

Sjonge Jonge

Druk maar op het vraagteken onderin

Poeksel

"Het doel van Viviani is inderdaad om de Giro uit te rijden, omdat hij in zijn geboorteplaats kan rijden in de laatste etappe." is gebaseerd op een artikel van oktober 2018, toch? Dat is best een tijd geleden.

Wijon

'@VVCEendT

Hoe kom ik daar in terecht?

Rawolf

Sivakov 2 miljoen?! dat is wel echt een half miljoen te duur

1 2 ... 35 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.