Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 40 ... 120 121
ditisdavid

Dimension Data noemt zowel Nizzolo als Gibbons als sprinter, zouden ze dan echt telkens met twee gaan sprinten of net als BMC vorig jaar van dag tot dag kijken?

Nylz

In 2017 deden ze hetzelfde met Gibbons en Sbaragli.

Gids03

Mijn team dit jaar klim
Dumoulin
Roglic
Jungels
Izagirre
Yates
Nibali
Landa
Formolo
Mollema
Bilbao

Heuvel
Bataglin
Ulissi

Tijdrijder
Campenaerts

Sprint
Viviani
Ewan
Ackerman
Cimolai
Lobato
Moschetti

En dan nog 750 over voor 1 plek maar daar twijfel ik nog over om een sprinter of bergman te nemen en om ander van ackerman een belleti maken om zo nog een carapaz of andere te pakke en nog 500 over .

Doe ermee wat je wilt ik.zet mijn team er gewoon op het gaat toch om de juiste opstelling van de dag en captain keuze nog 4 dagen puzzelen 😄😃

Nylz

Niemand voor de jongerentrui?

Gids03

Nee mal pakt die trui pas 6 dagen van te voren

laupie

Iemand een idee wie de aangewezen sprinter is voor Katusha?

Nylz

Hmm interessante gedachte. Ik ben er heel de tijd op gebrand om degene in m'n team te hebben die vanaf het begin de jongerentrui aan heeft, om die vervolgens als opvuller op te stellen voor de truipunten. Dat levert dus 6 punten per dag op, net zoveel als de nr 3 in het klassement.

Terug naar de tekentafel!

Nylz

'@laupie

Misschien Haller.

thompiej

Mijn twijfel van het moment: Gaviria en Modolo of Ewan en Ackermann? Ik nijg naar de tweede optie.

barceman

'@Laupie volgens Biermans is hij de lead-out voor Haller.

Wijon

Modolo laat helemaal niets zien. Wat mij betreft kon je net zo goed Gaviria en Cimolai nemen. Optie 2 dus

ditisdavid

Blijf me erover verbazen hoe raar de C- en D-sprinters geprijsd zijn. De interessantste sprinters voor 500k zijn op papier beter dan de meeste 750k en 1m-sprinters...

Rawolf

Ik ben benieuwd waar je het over hebt want van de 500k snelle mannen is het allemaal maar de vraag of ze meesprinten

ditisdavid

Maar dat geldt ook voor de 750k en 1m-mannen.

Wijon

Amador + Moschetti of Oçonnor + Polanc.....

Jori

Volgens mij zijn de 500k mannen meer sprintzeker dan de 750k en 1 miljoen mannen, ergo volledig met David eens.
bij 750k weet ik geen 1 zeker, bij 500k zie ik er 4

Karperdrol

wat moeten we van Haller verwachten?
zal die Zakarin moeten beschermen in de vlakke etappes en laatste 3km voor eigen kans gaan?
of is het toch Kusnetzov?

Rawolf

4 lol dat is wel heel optimistisch, dat Haller en Moschetti meesprinter is heel onzeker en met die 2 italiaanse c ploegen weet je nooit wie ze uitspelen

Jori

Spreek voor jezelf ;)

Rawolf

Haha noem eens een naam dan, ik geloof er niks van. Nippo werkt voor een 1 mil sprinter en bardiani is zo zwak dat ze het wiel niet houden in de sprintvoorbereiding

Jori

ja, laat ik de namen die door anderen nog niet zijn weggegeven zelf hier nog maar even neerzetten...

jsprunk

Over gelijke teams gesproken.. van die 19 renners heb ik er nu ook 15 Gids :)

DKrikk

Die 'sprinters' van Bardiani sprinten nog geen deuk in een pakje boter.

ivo001

Nishimura en Orsini bedoel je?

Je weet natuurlijk vanuit het schaatsen dat japanners goed kunnen sprinten.

Rawolf

ik heb er 13 van het team van gids, valt nog wel mee voor een grote ronde

1 2 ... 40 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.