Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 39 ... 120 121
arjenzvob

Jungels heb ik eruit gewipt. Bleek na t invullen van alle etappes nuttig maar niet onmisbaar. Door vrijkomend budget wat betere keuzes kunnen maken.

Zijn tijdrit is ook weer niet zo bijzonder. Klimgeit is hij niet. En teampunten Viviani kan ook met goedkopere alternatieven.

Papa Bart

Hahahaha, wel grappig, ik keek eens even naar de verdeling en het blijkt dat in 0 Euro heb uitgegeven aan tijdrijders, en dat met niet minder dan drie tijdritten! Desondanks denk ik dat ik in alle drie de tijdritten de winnaar op kan stellen :-)

Of zou ik toch.........???

jsprunk

'@arjen: daar hik ik ook al een tijdje tegenaan, al ben ik het niet met je eens betreft zijn tijdrit: deze kunnen hem zomaar 2 weken lang in de top 5 houden.
Jungels is eigenlijk voor elke etappe het slot op de deur, maar 3M is daarvoor wel erg veel.

arjenzvob

'@jsprunk. Zijn resultaten op procyclingstats zeggen toch echt iets anders. Maar ja, het is een weloverwogen keuze en daar sta ik nu achter. Voelt toch het best :)

Laatst gewijzigd
jsprunk

'@vevie: op de site van Movistar staat dat inderdaad ook. Is Amador dan zo goed in vorm (dat blijkt niet uit zijn resultaten van de afgelopen 2 jaar), of is Landa niet in orde? Of willen ze per se 3 kopmannen? :D
Anyway, voor 750k is Amador met een vrije rol wel een optie.

DKrikk

Amador van een paar jaar geleden is een hele aantrekkelijke rennner. Flink wat punten mee gescoord destijds.

Ik speel heel erg met de gedachten Nibali = Izagirre + Formolo/Majka/Hart/Sivakov. Nog even wat uitzoekwerk en rekenwerk te doen...Grote vraag is natuurlijk of Nibali het topniveau nog aankan.

dspiky

Op de site van AG2R staat een hele mooie uitleg over de rol van elke renner binnen de ploeg tijdens de Giro.

Verder staan de odds van de bookmakers voor de nevenklassementen en de eerste etappe online.

Platje

Als ik die odds van een bekende bookmaker bekijk zie ik daar namen van bijv. bardet, pinot, d. martin staan.. zegt dus niks

hartstikkebedankt

Is er eigenlijk al een forumpoule?

Rawolf

volgens de ag2r site met google translate is Vuilermoz de leider en weet gallopin nog niet of hij voor een etappe gaat in een vrije rol of klassement

Mr10B

En Ackermann heeft dezelfde quotering voor het jongere klassement als Hart (en beter dan Sivakov, De Plus etc) :P

dspiky

Bij het wielrennen zijn de odds van bet365 veruit de meest accurate. Deze odds worden dan ook vaak overgenomen door andere bookies.

Laatst gewijzigd
barceman

Hoeveel euro geven jullie uit aan sprinters?

Starlynk

hahaha die quotering van Ackermann is wel mooi ja.. Ik zie hem al de Mortirolo over rijden in zijn witte trui in het wiel van Roglic :p

Baiskeli

'@Random Wielerliefhebber

Je weet dat je de site van AG2R ook gewoon in het Engels kan lezen hè?

Jori

https://twitter.com/TeamDiData/status/1125679858665820160

succes met de namen vinden :p

Pom titcock

Wat voor rol gaat jungels krijgen? Gaat die beste man z'n centjes waard zijn dit jaar mannen?

Ik heb 20 renners en nog 2.250.000 over, in wie moet ik investeren dit jaar dan?

Jasperdewaal11

Ik kan er 1 nemen van het rijtje: Gaviria, Ewan, Demare & Ackermann (ik heb viviani al).

Of ik moet Modolo slachtofferen en dan kunnen er 2, alleen denk ik dat Modolo wel sprint naar plek 5-10 en bovendien gaat hij hem uitrijden waardoor hij nog wat punten in de afrekening kan krijgen voor het Paars.

Gaviria, Ewan en Demare lijken ook de tour te gaan doen maar spreken wel een beetje vaag of ze wel of niet afstappen. Ackermann weet ik dan weet niet of hij die 3 weken gaat uitrijden aangezien het zijn eerste GT is.

Blijft puzzelen....

Jori

https://twitter.com/TeamINEOS/status/1125701973033062400

BarryE1

Waar is die plek 5-10 van Modolo dan op gebaseerd? Giro vorig jaar? Ik tast in ieder geval volledig in het duister voor wat betreft de vorm van Modolo.

hartstikkebedankt

Wel fijn dat Scorito besloten heeft dat Sosa de kopman van INEOS gaat zijn (2,5 mil), terwijl de ploeg zelf Sivakov en Hart naar voren schuift (2 miljoen). Krijgen we nu weer een aanpassing?

RonnieStam

Zou Consonni af en toe nog mee sprinten?

TrEb

Consonni zal waarschijnlijk wel een paar keer meesprinten als leadout, in tireno werd hij nog 12e met gaviria op de derde plek.

ivo001

Ik vind het eigenlijk wel zonde dat ze bij Ineos niet Lawless of Halvorsen als 8e man hebben gekozen, lijkt me toch meer kans op een resultaat te hebben dan Sebastian heno, of Puccio of knees(die zal wel roadcaptain zijn).

Ik snap dat Halvorsen al voor Tour of Norway stond, maar Lawless zijn programma lijkt nog leeg.

Jori

Lawless was een Brit, die konden ze niet laten liggen. Maar niet voor de grote wedstrijden, meer als mascotte

Halvorsen was een foutje, ze kochten gewoon al het talent op en toen bleek er per vergissing 1 sprinter bij te zitten.

1 2 ... 39 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.