Amador van een paar jaar geleden is een hele aantrekkelijke rennner. Flink wat punten mee gescoord destijds.
Ik speel heel erg met de gedachten Nibali = Izagirre + Formolo/Majka/Hart/Sivakov. Nog even wat uitzoekwerk en rekenwerk te doen...Grote vraag is natuurlijk of Nibali het topniveau nog aankan.
Ik kan er 1 nemen van het rijtje: Gaviria, Ewan, Demare & Ackermann (ik heb viviani al).
Of ik moet Modolo slachtofferen en dan kunnen er 2, alleen denk ik dat Modolo wel sprint naar plek 5-10 en bovendien gaat hij hem uitrijden waardoor hij nog wat punten in de afrekening kan krijgen voor het Paars.
Gaviria, Ewan en Demare lijken ook de tour te gaan doen maar spreken wel een beetje vaag of ze wel of niet afstappen. Ackermann weet ik dan weet niet of hij die 3 weken gaat uitrijden aangezien het zijn eerste GT is.
Blijft puzzelen....
Ik vind het eigenlijk wel zonde dat ze bij Ineos niet Lawless of Halvorsen als 8e man hebben gekozen, lijkt me toch meer kans op een resultaat te hebben dan Sebastian heno, of Puccio of knees(die zal wel roadcaptain zijn).
Ik snap dat Halvorsen al voor Tour of Norway stond, maar Lawless zijn programma lijkt nog leeg.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.