Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 38 ... 120 121
kevinraar

gallopin heb ik

Poeksel

Dan De Plus voor een lading teampunten.

kevinraar

ok of renner wisselen met goedkoper kan ik duurdere nemen zou ik niet weten wie ik in moet wisselen

roglic kan best de hele giro in de roze trui rijden dan haalt de plus ook veel punten wie weet komt de plus wel in de top 5 van het jongere klassement

Laatst gewijzigd
Sloddies

Saai dit. Sosa 2,5 en Sivakov en Hart 2,0. Dan ga ik liever voor zekerheid en kies gewoon Yates en een goedkope 0,5 jongen die redelijk rap is. Kan ik Izaguirre laten staan. Daar verwacht ik wel wat van, zeker rekening houdend met het feit dat MAL nogal eens tegen het asfalt stuiterd. Izaguirre sowieso top 10 in de eerste tijdrit vermoed ik.

Marco241

Op zich begrijpelijk die verhoging van de Ineos-broekies en had ik ook verwacht. Maar wel een tikkie overdreven veel. Ze worden in 1 klap van no-brainer gepromoveerd (of gedegradeerd, net hoe je het bekijkt) naar no-go's.

OHBnibbik

Als wij allemaal zo gaan mopperen op Scorito gaan ze volgend jaar pas renners toevoegen als de definitieve selectie bekend is. Nu heb ik al een week lekker kunnen puzzelen met nog een hoop onzekerheden.

Ik ben van mening dat Scorito de prijzen kan aanpassen tot de definitieve selectie.

Succes met puzzelen

pirazzi

Ze deden het goed in de Tour of the Alps, maar nu is Froome afwezig, toch een vaderfiguur voor hen.

Marco241

'@Sloddies
Ik zie nog een ander probleem voor MAL. Ion heeft een betere tijdrit en is volgens mij een stuk alerter in de vlakke etappes (gevoelsmatig). Met dit parcours lijkt me de kans reëel dat MAL bij aanvang van etappe 13 al tegen een achterstand van 2 à 3 minuten aankijkt. Dat zal hij dan zeer snel recht moeten trekken anders heeft Astana een nieuwe kopman. Hij heeft tenslotte niet de status van een Froome.

Voorlopig heb ik ze trouwens beide in m'n selectie, maar dat gaat wss nog wel 50 keer veranderen voor zaterdag :')

bakfiets

Ik had ook net als velen volgens mij sivakov en hart. Beide een redelijke tijdrit. Nu vind ik beide plus sosa ook te duur. Op zoek naar andere opties.

RemcovanderMaas

Ik denk dat ik Sivakov of Hart erin hou, dit gaat dan wel ten koste van Lopez .....
even kijken of er duidelijkheid komt over de rollen bij Ineos

Threeohthree

Ben bang dat ze het oppervlakkig gaan houden. Dat Sivakov gerucht lijkt me sterk, dan toch eerder Hart. En wanneer dat het geval is, is het inderdaad een prima de overweging waar om MAL er uit te gooien voor 1 van de INEOS mannen. Jammer dat ze net allemaal een half miljoen te duur geprijsd zijn, al was dat misschien wel net weer te goedkoop. Geen idee, maar blijft gewoon raar dat ze dit doen voordat de volledige selectie bekend is gemaakt.

bakfiets

Als ik er een zou overwegen zou het hart zijn. Het is best een forse lijst van renners die aan de jongerentrui meedoen. Kan zomaar 1 of 2 verassingen uitkomen. Na MAL die normaal de beste jongeren is, maar die ik wel pas laatste week ergens in de witte trui zie komen zijn er best veel alternatieven voor de eerste twee weken. In mijn ogen dan. Ik ga nog even puzzelen.

Poeksel

In de Alpentour won Hart drie keer een sprint van een niet al te kleine groep, dat kan een reden zijn om hem te nemen.

KV

Vraag me af of De Plus zich vol zal (mogen) geven in de (klim)tijdritten?

daan_zeelen_811806

Ja ben ik ook benieuwd naar. Hetzelfde geldt voor Amador. Prima klimmer met een goede tijdrit in de benen + eventuele teampunten.

Aadjenr11

Heerlijk weer dit puzzelen en al de reacties door te nemen. Team is al 100 keer veranderd. Nooit gedacht dat ik een team zou overwegen zonder INEOS mannen. Voelt niet echt goed, maar enige reden zou zijn het jongeren klassement. Lastig lastig!

Zadelpen

Alsof iemand de snelspanners in 1 keer uit je fiets trekt. Zo kwam ongeveer deze onaangename budgetchaos binnen bij dit ovenverse selectief. Echter, wij van team Zadelpen spreken niet over problemen, maar over doorschakelen.

Deze onvoorziene Sky winstwaarschuwing tilt als het ware ons hele budget iets omhoog. Zullen wij dan net diegene zijn die hierdoor alleen maar sterker van worden waar anderen al snel in paniekpoolen verzeilen?

Dat is wel de verwachting.

Laatst gewijzigd
jsprunk

Het doel van De Plus in de tijdrit is inderdaad een raadseltje. Ik heb veel vertrouwen in Roglic, dus een tweede man van JV is wel prettig voor de teampunten. Of De Plus die extra 250k waar maakt, is de vraag, maar ben voorlopig geneigd de gok wel te nemen.

Vind het na het wegvallen van de INEOS-mannen als goedkope opvulling toch lastig mijn sprintploeg rond te krijgen. De 2M sprinters zijn gewoon ruk, dus je hebt óf dure mannen, of mannen die je voor max 150 punten op kunt schrijven.

Diede34

Eens dat het bij de sprinters een wat rare keuze is tussen de dure kleppers en goedkope opvullers.

Ik ben zelf nu ook Gaviria aan het overwegen, terwijl ik die als één van de eersten had afgeschreven, puur door de Bernal Euro´s

Laatst gewijzigd
canard de toilette

Allemaal overdreven reacties, prima dat ze die jongens hun prijs hebben verhoogt. Toch het team dat altijd alles wint. Daardoor hebben ze best een mooie rol. Toen Jody uitviel liepen jullie allemaal te klagen dat er teveel budget was en nu loopt iedereen te klagen dat de Skykids te duur zijn. Prima dan neem je ze toch niet. Ik denk dat de winnaar zeker Hart in het team heeft dus doe ermee wat je wilt.

Laatst gewijzigd
bakfiets

Het is net topsport zo'n giropoule. Omgaan met tegenslagen. De focus blijven houden. Niet gek laten maken door de media. De concurrentie in de gaten blijven houden. En het belangrijkste: uitgaan van eigen kracht.

arjenzvob

Wanna be WCEendt weer door de bocht (canard de toilet)

Leuk om verschillende reacties te lezen op de prijsverhogingen. Volkomen logisch dat ze dat deden. Die gasten werden score-technisch veel interessanter en moesten dus duurder worden.

Gids03

De laatste twijfel van mij is formolo of hart

Stanvangrunsven

Laatste afweging in mijn team: Jungels en Gallopin of Mollema en Carapaz.... Jungels en Gallopin voelt als een grote gok terwijl Mollema en Carapaz een zekere hoeveelheid punten oplevert. Wat verwachten jullie?

vevie

'@wielerfout: volgens Cyclingnews trekt Movistar naar de giro met drie leiders: Landa, Carapaz en Amador.

http://www.cyclingnews.com/news/landa-carapaz-and-amador-to-lead-movistar-at-giro-ditalia/

Amador is van de drie de beste tijdrijder, dus zal er normaal gesproken na de 1e twee tijdritten van de drie er het beste voor staan.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 38 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.