Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 37 ... 120 121
WCEendT

Kan echt niet begrijpen dat ze niet gewoon het budget naar beneden doen met 2-3-4 miljoen, maar juist ervoor kiezen renners met 0 prestaties in GT's super duur te maken.

striets

'@ randomwielerliefhebber :Gallopin wil voor klassement gaan, maar lukt dat niet gaat ie voor ritzege...althans dat is wat ik heb vernomen..

Laatst gewijzigd
Threeohthree

Dit gaat echt nergens over. Niet dat ik nu super tevreden was met Hart en Sivakov in mijn team, maar ze hadden ook allebei een degelijke tijdrit in de benen en ook dat valt nu weg. 2 Mil voor iemand die nog nooit iets gepresteerd heeft in een grote ronde vind ik veel te veel.

roburger

Dat sleutelbeentje van Bernal heeft veel teweeggebracht merk ik. Ook bij mij, mijn team is nu weer helemaal anders.

arjenzvob

Mensen die twijfelen of Demáre de tour wel of niet rijdt, kennen google niet? Beetje speurwerk maakt een mens heel wat wijzer. Voor mij is de keuze makkelijk.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Wat Scorito nu doet bij Ineos, de knechten opwaarderen nu Bernal geblesseerd is geraakt kan toch niet? Stel dat Roglic een sleutelbeen breekt op training, dan worden Kuss, Bouwman en de Plus toch ook niet duurder?

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@arjenzvob
Plaats dan gewoon de link man: http://www.cyclingnews.com/news/demare-contents-himself-with-giro-ditalia-as-pinot-leads-at-tour-de-france/

Platwalsers

Ben ik er als enige blij mee? Was gisteren al klaar met team, en kan gelukkig weer opnieuw beginnen.

Binda

Wat een eikels bij Scorito zeg. Sivakov zat vast in mijn team en nu 2,5 zo duur. Verder kan ik opnieuw beginnen met puzzelen. Niet blij met dit beleid.

Willemt

Geen slimme actie van Scorito, nu laat iedereen de renners van Ineos links liggen. Veel te duur voor wat ze hebben laten zien.

Nu zit ik dus met het volgende opties:

Oomen en de Plus of Formolo en Nieve??

Rawolf

Die bron is 3 maanden oud. In de tussentijd is er aardig wat veranderd en is deelname aan de Tour zeker niet uitgesloten.

arjenzvob

Er is genoeg te vinden.
@WCEendt: mensen mogen best wat moeite doen.

KV

En dan breekt Philipp Walsleben ook nog eens zijn sleutelbeen...

Malathion

Is Nasibal al uit zijn winterslaap?

tvm

Wat een huilebalken hier zeg. Waarschijnlijk heeft de meerderheid een of beide renners opgenomen in hun selectie en zijn ze nu gefrustreerd dat het niet ongestraft kan? Tuurlijk is een prijsverhoging gerechtvaardigd.

user27310

Door de veranderingen van prijs van de Ineos mannen gaat mn team wel wat veranderingen krijgen. Vind ze nu te duur en wil toch Lopez gaan inpassen voor die jongerentrui dan. Dit houdt in hart, carapaz & jungels, waar ik sowieso al over twijfelde exit, en in met lopez gallopin en ...
Mollema of Chaves. Wilde voor Mollema gaan maar die twitter berichten brengen me in de war.
Wat te doen, wat te doen

vevie

Datzelfde heb ik. Ik heb nu de Mol, maar twijfel of ik Chaves niet mee moet nemen. Is in potentie gewoon een top 5 renner in elke grote ronde. Kan het toch ook niet verleerd zijn? Zelfs als knecht van Yates moet hij in goede doen top 10 kunnen rijden. Kan me ook niet voorstellen dat iemand die in twee grote ronden op het podium heeft gestaan nu genoegen neemt met een bijrol.

Maar goed, met drie tijdritten heb je wellicht wel aan Mollema iemand die drie keer top 20 rijdt in die ritten.

Laatst gewijzigd
steefje9

Hoe zit het met de tijdritten van die gekke Rus? Verliest niet heel veel daarop toch in vergelijking met een MAL

kevinraar

jammer dat hart nu 1 miljoen duurder is geword nu zit ik dus met 1 miljoen voor 1 klimmer zou echt niet weten wie ik daarvoor zou moeten doen

Krul12

Vooral Sivakov is vreemd. Hij staat met 750k eerst op hetzelfde niveau als Knees, Puccio en Henao. Een knecht zonder iets speciaals dus. Nu opeens wordt hij 2 miljoen, Dat heeft dus niets met het uitvallen van Bernal te maken. Ze zijn er echter achter gekomen dat ze hem te laag hebben geprijsd.

Rawolf

'@Vevie je noemt daar Mollema voor de tijdritten maar hij zit nieteens in mn selectie voor etappe 1. Zulke tijdrittoppers heb ik dus :p

ditisdavid

'@Krul12
Zal er ook mee te maken hebben dat hij volgens de Gazzetta als kopman gaat starten.

Threeohthree

'@tvm: Op zich niet heel gek nee, maar wel omdat de giro selectie van INEOS nog niet officieel is. Wat nou als Poels of iets dergelijks wordt ingezet?

Jori

Dan wordt Poels 750.000, ze kunnen niet allemaal 2 mlijoen of duurder zijn ;)

Poeksel

'@kevin: Gallopin.

1 2 ... 37 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.