Door de veranderingen van prijs van de Ineos mannen gaat mn team wel wat veranderingen krijgen. Vind ze nu te duur en wil toch Lopez gaan inpassen voor die jongerentrui dan. Dit houdt in hart, carapaz & jungels, waar ik sowieso al over twijfelde exit, en in met lopez gallopin en ...
Mollema of Chaves. Wilde voor Mollema gaan maar die twitter berichten brengen me in de war.
Wat te doen, wat te doen
Datzelfde heb ik. Ik heb nu de Mol, maar twijfel of ik Chaves niet mee moet nemen. Is in potentie gewoon een top 5 renner in elke grote ronde. Kan het toch ook niet verleerd zijn? Zelfs als knecht van Yates moet hij in goede doen top 10 kunnen rijden. Kan me ook niet voorstellen dat iemand die in twee grote ronden op het podium heeft gestaan nu genoegen neemt met een bijrol.
Maar goed, met drie tijdritten heb je wellicht wel aan Mollema iemand die drie keer top 20 rijdt in die ritten.
Vooral Sivakov is vreemd. Hij staat met 750k eerst op hetzelfde niveau als Knees, Puccio en Henao. Een knecht zonder iets speciaals dus. Nu opeens wordt hij 2 miljoen, Dat heeft dus niets met het uitvallen van Bernal te maken. Ze zijn er echter achter gekomen dat ze hem te laag hebben geprijsd.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.